


κκ Τέρουλα και οι Υπόλοιποι Δεν γίνεται να συγκριθεί κανένα όχημαμε κάποιο άλλο αν δεν είναι το ίδιο μοντέλο....και επίσης ανάλογα τα γούστα και τη χρήση.....
το να γίνει "αξονάτο της ασφάλτου μόνο και να τρώω ήτα στα χαντάκια και τα λαγκάδια τι να το κάνω???ίσως να υπάρχει μεγάλη μερίδα που θέλει όμορφο και ας μη δουλεύει σωστα..
Από τωρα το ξέρω ότι τρώω γκολ από τα αποδυτήρια διότι έχω 8-90 εκ κόντρες της στιγμή που ο Σαπάκης έχει 1,05... και 28 εκ ανάρτηση πίσω σε σχέση με τα 30+του Ψηλάκη.
Ο εμπρός κεντρικός με καθυστέρηση ένος μηνός ήρθε με κτελ στην Ιστιαία και πήρε κανά 2ωρο να τοποθετηθεί μαζί με το συμμάζεμα από καλώδια κοντερ που κρεμότανε και λοιπά απάρτια.



και σε λειτουργία" ριαλ ταιμ"

Βέβαια η καθυστέρηση του εμπρός κεντρικού άξονα μετάδοσης κίνησης συμπαρέσυρε προς τα πίσω και άλλες εργασίες.....γιαυτό από κάτω έχει αρκετές μισοτελειωμένες εργασίες που ήτανε συναρτηση του κεντρικού....οπότε τώρα μετά το wrc ξαναξεκινάω αγάλι αγάλι...


υγ.Οι φώτο με το κλώσιμο των διαφορικών εξαιρετικά αφιερωμένες σε έναν βόρειο περιπτερά οξάκια με 3 διαφορικά....έτσι για να έχει κάτι να πει..


Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγάμενα του Σαπάκη και μάλιστα το καυτήρι είναι πολύ οικονομικό και άνετο στο δρόμο...αφού από Ιστιαία έκλωσα ΟΛΟ το ράλλυ ακρόπολις απο Θήβες μέχρι Κεφαλάρια και Λουτράκια πολύ άνετα και ευέλικτα.

μερικές φώτο από τα τεντώματα στη ράμπα στην περιοχή τσιφλίκι...
Επιπλέων το έχωσα λιγουλάκι σε κάτι χαντακάκια στα Ισιώματα στη Ζήρεια αλλά τις φώτο τις έχει ο μπατζανάκης οπότε λιιιιιιιγη υπομονή να τις πάρω...


Έίμαι στο 99% ικανοποιημένος από το σύνολο και την αντίδρασή του σε όλα τα τεραίν αν και θέλω να σκληρήνω λιγο πισω...ένα 10%.