
΄Βρε Γιαφκαρχε είχες δεν είχες πάλι ποσταρες φώτο από καλτσες σε θέμα για εργάτη κλπ
Ευχαριστώ για τα θετικά σχόλια και με τη σειρά μου να πω τα εξής κατόπιν παραγγελίας του Δώκτορ Τσουρέκια

(
όχι οτι θα παρει εργάτη αλλά ρωτάει γιατι οταν θα βαλει να ξερει..δλδ οταν τα οχηματα θα ιπτανται...μη φοβασαι σου εχω κρατησει φωτο κοπια πλαστικοποιημενη να μην κιτρινισει από την παροδο του χρόνου
)
1)Το βίντσι είναι το μοντέλο PEW-9500. 12V 9500lbs με σχοινι ( dyneema) και μοτεράκι 6.6 hp.
περισσότερα τεx.χαρ/κα έχει στο site Η Τ-max.
2)Για τιμή δεν εχεινοημα να πω για τον απλουστατο λογο ότι ο εργατης είχε αποκτηθει απο πιο παλια και οχι απο εδω απλά τωρα εφτασε στα χερια μου.
3)Σήμερα εγινε η τοποθέτηση του "hardware" και σε βάθος χρόνου θα συνδέσω και τα ηλεκτρικά καλώδια που υπάρχουν κομπλέ στο σετ.απλά επεδητο χειριστήριο ειναι και ενσύρματο και ασύρματο θα το τοποθετήσω πιο μεσα αφου δεν θα χρειαζεται να συνδεσω καλωδια για τη λειτουργια.(θα το χρησιμοποιώ ως ασύρματο)
4)το μόνο σοβαρό θέμα που αντιμετώπισα ήτανε ο διακόπτης εμπλοκής-απεμπλοκής τυμπάνου με τα γρανάζια που ήταν πολύ ψηλά....κανένα πρόβλημα....τροχός-κοψιμο ξανα τροχός-αλλαγή γωνιων λειτουργίας-κόληση-επανετοποθέτηση...
παρθένο πραγμα τροχίστηκε...
5)ίσως χρειαστεί να κατεβάσω 2 πονταλάκια πιο κατω τη γλίστρα αλλουμινίου αλλά αυτό θα το δω στην πράξη.
6)Συσσορευτή και εναλλάκτη δενεχω αλλάξει.(εξαρτάται τη χρήση...)
7)Δημήτρη θα μας φάνε τα Μαχρούτια...

Αντε να έρθει ο χειμώνας να τον δοκιμάσουμε...
9)Να ευχαριστήσω τον Γιαφκαρχο για το χώρο το χρόνο και την υπομονή του
καθώς και τον Μηχάλη(Αμοριανό) για πολύτιμες πληροφοριές-ψιλά γράμματα όσον αφορα τρόπο τοποθέτησης και θέματα που αφορούν το βίντσι.
10)τα υπόλοιπα στα διάφορα τεραίν....

"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."