Λοιπον φιλοι με την ευκαιρια καποιων βελτιώσεων που εκανα αυτη την εβδομαδα στα στηριγματα της μπροστινης ποδιας σας υποβαλω λεπτομέρειες για τα υλικα που χρειάζονται στην τοποθετηση ωστε να μην ψαχνετε εσείς αλλα και να διευκολύνουμε τον Κυριάκο που ετσι και αλλιως μας κανει εξυπηρέτηση αφου δεν ειναι η δουλειά του αυτή
Ξεκιναμε με φωτο λοιπον του τι χρειάζεται η μπροστινη ποδια
Απο πανω οπω κοιταμε την φωτο εχουμε :
Γεφυρα κινητήρα2 χ βιδες Μ8.8 χ 25mm με παξιμαδι ασφαλειας για την γεφυρα κινητήρα, η ροδελα δεν ειναι απαραίτητη, εγω την εβαλα γιατί πριν ειχαμε τοποθετήσει μεγαλες καροβιδες (με συνεπεια να εχουν μεινει μεγαλες τρύπες στην ποδια) αλλα δεν μπορούσες ευκολα να ξεβιδώσεις το παξιμαδι μεσα στο κουφωμα της γεφυρας και στο sevice θα ειχα μεγαλα προβληματα.
2 λαστιχα (τα δικα μου ειναι απο πατάκι) που θα τοποθετηθούν αναμεσα στην ποδια και την γεφυρα ωστε να μην σκουριάσει η γεφυρα καθως σε αμεση επαφη με το αλουμινιο γινεται χημική αντιδραση οπως πολυ σωστα συμβουλεψε ο φιλος DDisigner (καπως ετσι το ειπε νομιζω)
Γεφυρα ψαλιδιών 2 χ συνεμπλοκ απο εξατμιση κυλινδρικα μηκους 60mm 2 χ βιδες Μ8.8 χ 70mm δυστυχως δεν ξερω το σπυρωμα, πηρα τις ιδιες με αυτες που εβαλε αρχικα ο Κυριακος, ας κανει ενα κοπο να πας πει
Στην γεφυρα των ψαλιδιων εχουμε τρυπες με σπυρωμα(κοντρα παξιμαδι εσωτερικα) που εκει στηρίζεται το εργοστασιακό μπουλμπαρ, μεταξυ της ποδιας ομως και των σημειων υπαρχει αποσταση, εγω τοποθετησα τα συνεμπλοκ τα οποια λειτουργουν και σαν αποσβεστήρες σε περίπτωση συγκρουσης, μειονεκτημα οτι δεν σφιγει η βιδα αφου μαζευεται το σινεμπλοκ προς τα μεσα, καλο ειναι να τοποθετηθουν αποοστατες απο πολυουρεθανη
Μπροστινο μερος 2 χ λαμες 270mm μηκος χ 30mm πλατος χ 4mm παχος για στηριγμα του μπροστινου μερους της ποδιας απο τα δοκαρια του σασι, (αυτες που ειχαμε βαλει με τον Κυριακο ηταν κοντες).
2 χ βιδες M8.8 x 70mm με μεγαλη ροδελα και παξιμαδι ασφαλειας για να βιδώσουν οι λαμες στα δοκαρια του σασι.
2 χ καροβιδες χ 25mm με παξιμαδια ασφαλείας για να βιδώσουν οι λαμες στην ποδια.Αρχικα στις λαμες πρεπει να γινουν τα γωνιασματα σε κουρμπαδορο η μεγαλη μεγκενη στο ακρο που θα βιδώσουν πανω στην ποδια, τα υπολοιπα λυγισματα ειναι ευκολα και μπορουν να γινουν επι τοπου στην τοποθέτηση, οπως βλεπουμε την φωτο στα δεξια ειναι του οδηγου και αριστερα του συνοδηγού, του οδηγου εχει περισσοτερα λυγισματα γιατι στο δοκαρι δενει στηριγμα του προφυλακτήρα, του συνοδηγου ειναι πιο ευκολο στα λυγίσματα, να σημειώσω εδω οτι οι βιδες στο σασι θα περάσουν σε υπαρχουσες τρυπες οποτε κανενα τρυπημα πουθενα, προσεξετε ομως την παρακάτω φωτο

Το στηριγμα του συνοδηγου θελει κοψιμο οπως στην φωτο στο σημειο που θα βιδώσει στο σασι γιατί στο ιδιο σημειο υπαρχει κλιπς που κραταει τα σωληνακια της τρομπας του μπροστινου διαφορικού, επιπλέον θα πρεπει η λαμα να περάσει απο πισω απο τα σωληνακια με προσοχή να μην γινει ζημια

Τι θα βελτίωνα και ισως καποια στιγμη το κανω
α) Στην γεφυρα του κινητήρα θα εβαζα αλενοβιδες φρεαζαρισμενες (ιδεα MIkeGV) σε δυο υπάρχουσες τρυπες με σπυρωμα, πλεονεκτημα οτι θα ερθουν προσωπο με την ποδια και βγαίνουν ευκολα, μειονεκτημα μετα απο πολυ καιρο οι αλενοβιδες θα μπουκωσουν απο λασπη-χωμα και θα πιτσικάρουν απο χτυπηματα με αποτελεσμα να μην βγαινουν ισως ευκολα.
β) Στην γεφυρα των ψαλιδιών θα εβαζα αποστάτες πολυουρεθάνης για να σφιξουν οι βιδες, μειονεκτημα δεν θα λειτουργούν σας αποσβεστήρες.
γ) Στην μπροστινη στηριξη θα εβγαζα το λαμακι του συνοδηγου απο την ξωτερική μερια του δoκαριου και σε καινουργιες τρυπες ωστε να μην εχει καμια επαφη με τα σωληνακια, με την τωρινη τοποθετηση σε πιθανο μεγαλο χτυπημα της ποδιας εαν στραβωσει το λαμακι υπαρχει περίπτωση να κοψει τα σωληνακια και να μεινεις δικίνητος.
δ) Θα εκοβα το αυτακι του μπροστινου διαφορικου που υπαρχει στο κατω μερος του γιατί εχει μονο 1cm αποσταση απο την ποδια, ο Κυριακος το εχει κανει ήδη στο δικο του εγω δεν το εχω εμπεδώσει ακομα

, θα ηθελα πρωτα να μαθω γιατι το βαλανε εκεί
Και καποιες φωτο απο λεπτομέρειες
Αυτα αγαπητοι μου, ουφφφ πρεπει να ειναι απο τα μεγαλύτερα ποστ που εχω γραψει
