Αφου η λαμαρίνα κόπηκε και στρατζαρίστικε ωστε το μπροστινό μέρος να αποκτήσει κλήση έπρεπε να στηριχθεί σε σημεία οπου θα επιτρέπουν την εύκολη αφαίρεσή της.Έτσι για το μπροστινό μέρος επιλέχθηκε το κάτω μέρος τις μετώπης (στις αναμονές δεν έμπενε λόγο βάθους του χωνιού) ενω το πίσω στηρίχθηκε στη γέφυρα της ουράς του διαφορικού χρησιμοποιόντας αυτοσχέδιους αποστάτες 3,5 εκ,ωστε η ποδιά στο κάτω μέρος να είναι οριζόντια.
Αφού κολλήθηκαν τα σίδερα και τροχίστηκαν ήταν έτοιμη για την τελική δοκιμή.Η δοκιμή έγινε και ήταν επιτυχής η ποδιά ήταν έτοιμη για βάψιμο αλλά λόγω ημέρας .....τα μαγαζιά ήταν κλειστά
Παρατηρήσεις:
Στις εμπρός περαστές βίδες περάστηκαν ελαστικές ροδέλες πάχους 1 εκ ωστε να απορροφούν τους κραδασμούς και να μην συντονίζει η λαμαρίνα κατα την κίνηση του αυτοκινήτου.Στο πίσω χρησιμοποιήθηκαν λωρίδες καουτσούκ ενισχυμένο με λινά.
Κόστος :00 ευρώ (τα είχα απο άλλες ϊστορίες¨.
Και μια φωτογραφία που σίγουρα θα συζητηθεί και θα σχολιαστεί (ελπίζω καλοπροέραιτα)


