Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Πέμ Νοέμ 18, 2010 6:47 pm

Αυτή η ιδιοκατασκευή είναι μετά απο συζήτηση που είχα με τον Κωστή (KON.GV),ο οποίος μαζί με τον Γιάννη (John.V6) την έχουν τοποθετήσει στα αμάξια τους....Η βάση αυτή δημιουργεί μια επιπλέων άρθρωση στο κάτω μάτι του αμορτισέρ στη σύνδεσή του με τον άξονα του διαφορικού.Έτσι το αμορτισέρ πέρα απο την ¨μαμά¨ διαμήκη κήνηση που κάνει τώρα κινήται και εγκάρσια,αυτός ο συνδυασμός κινήσεων το κρατά στην ίδια θέση που έχει κατα την ηρεμία ανεξάρτητα απο τη θέση του άξονα του διαφορικού.Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το έμβολο του αμορτισέρ να παλινδρομεί μέσα στον κύλινδρό του χωρίς να δέχεται πλευρικές δυνάμεις,όπως πριν που αναγκαζόταν να εργαστεί υπο γωνία κατα τα κρεμάσματα,επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερη λειτουργία απορρόφησης και απόσβεσης.

Για την κατασκευή χρειάζεται δύο λάμες πάχους άνω των 5mm και φάρδος 3,5 cm.Το μήκος ποικιλεί ανάλογα με το πόσο και αν θέλει κάποιος να χρησιμοποιήσει τις βάσεις ως αποστάτες για να μακρύνει τα αμορτισέρ,αποφεύγωντας έτσι τη χρήση του αποστάτη στο επάνω μέρος του αμορτισέρ.Εγώ έκοψα 13,5 cm.

17112010(002).jpg
17112010(002).jpg (64.74 KiB) 6788 προβολές


Τα δύο κομμάτια κόπηκαν και διαμορφώθηκαν σε σχήμα ¨ανοιχτού παραλληλογράμου¨ με πλευρές 4,5cm x 3,5cm x 4,5cm (το μισό mm είναι οι ανοχές για το γώνιασμα με τη χρήση τροχού/μέγγενης),ενώ σε κάθε πλευρά απο αυτές των 4,5cm ανοίχτηκε στο κέντρο τρύπα διαμέτρου Φ 12 (Μ12 είναι η περαστή βίδα του αμορτισέρ στον άξονα του διαφορικού)

18112010.jpg
18112010.jpg (74.65 KiB) 6788 προβολές


οπου και ¨γεμίστηκαν¨ τα κοψιμματα με ηλεκτροκόληση,για το λόγο αυτό οι βάσεις τοποθετήθηκαν σε ένα παλιό αμορτισέρ ωστε να μήν κλείσουν κατα τη κόλληση.

18112010(007).jpg
18112010(007).jpg (61.37 KiB) 6788 προβολές


Στο κάτω μέρος της κάθε βάσης κολλήθηκε κάθετα ένας κύλινδρος απο μεντεσέ εσωτερικής διαμέτρου Φ12 (Μ12 είναι η περαστή βίδα του αμορτισέρ στον άξονα του διαφορικού)

17112010.jpg
17112010.jpg (53.01 KiB) 6788 προβολές
18112010(002).jpg
18112010(002).jpg (66.24 KiB) 6788 προβολές


Αφου κολλήθηκαν και φινηρίστηκαν με τον τροχό ωστε να ¨σπάσουν¨οι γωνίες τους,οι βάσεις βάφτηκαν με μαύρο σπρέυ...Ενώ κολλήθηκαν και δύο γωνίες ¨κόντρα για μεγαλύτερη σταθερότητα

19112010.jpg
Τελικό σχήμα με κόντρα λαμάκι στον μεντεσέ για καλύτερη σταθερότητα
19112010.jpg (87.23 KiB) 6676 προβολές


Αύριο ή το Σάββατο (ανάλογα το χρόνο) θα περαστούν στο αμάξι οπου θα ακολουθήσουν και φώτο για το πως λειτουργούν :!:

Διαστάσεις:
Κάτω μάτι αμορτισέρ : Διάμετρο εξωτερική Φ 35mm Διάμετρο εσωτερική Φ 12mm Μήκος 35mm

Κόστος :
1 Μεντεσέσες βιομηχανικού τύπου Φ12 : 2 ευρώ
1Δίσκος κοπής inox : 1,70 ευρώ
2Βίδες Μ12 με παιμάδι inox : 1,20 ευρώ
Σύνολο : 4.90 ευρώ
Τελευταία επεξεργασία από Mastergunner και Παρ Νοέμ 19, 2010 5:16 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Πέμ Νοέμ 18, 2010 9:19 pm

Ωραίος ο Γιώργος! :wink:
Κατά την τοποθέτηση τις βίδες να τις σφίξεις κανονικά όπως και στο αμορτισερ.(μην αφήσεις καμία βίδα ψιλοχαλαρή :idea: ).
Τη διαφορά θα τη νιώσεις άμεσα μόλις πας με φόρα σε αρκετά ανώμαλο δρόμο. :mrgreen:
Θα νομίζεις ότι "ζωντάνεψε" ο άξονας και δίνει εντολές από μόνος του. :wink:

υγ.Γιώργο ο κύλινδρος κάτω από το Π καλό είναι να τοποθετείται στην άκρη για να σου βγάζει και 1-2 εκ πιο έξω το αμορτισερ από τον Αξονα. :idea:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Παρ Νοέμ 19, 2010 9:29 am

Ενστασις :!: :!: Στο κόστος δεν έχεις υπολογίσει τον φραπέ, ο οποίος απουσιάζει και απο τις φωτό :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

Γεώργιε όπως πάντα ενα μπράβο :clap: :clap: :clap: Αμα πιάνουν τα χέρια του ανθρώπου........
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27150
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό JOHNV6 » Παρ Νοέμ 19, 2010 10:00 am

Μπράβο Γιώργαρε!!! :clap: :clap: :clap:
το να είσαι γίδι και να μην ενοχλείς κανέναν, δεν με απασχολεί καθόλου!!!!!
το να προσπαθείς όμως να πείσεις και τους δίπλα σου ότι είναι και αυτοί γίδια για να μην αισθάνεσαι μόνος σου...
αυτό με τρελλαίνει!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
JOHNV6
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 2817
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 15, 2008 10:55 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Λάστιχα: 35"
Διάσταση ελαστικών: maxxis trepador
Suspension: coilover
cb: Ναι
Aka: γιάφκαρχος-σιδεροτζαμάς!!!
Name: Γιάννης

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Παρ Νοέμ 19, 2010 1:46 pm

Aκόμη μια ίδέα για την κατασκευή του Π είναι το λύγισμα της λάμας με χρήση οξυυδρικής φλόγας-σφυρί και μέγγενη.(Αν μπει σε στράντζα η λάμα τείνει να ραγίσει στα 6 χιλ πάχος και άνω.)
Γιώργο το ξανααναφέρω αν σου δωθεί η ευκαιρία τον κύλινδρο να τον κολλήσεις στην άκρη του Π από κάτω έτσι ώστε να σου δώσει και 2 εκ απόσταση πιο έξω από τον άξονα σου!! :wink:
Επίσης το φάρδος της λαμας του Π μπορεί να γίνει και πιο μεγάλο ΑΛΛΑ όχι μεγαλύτερο από το ολικό μήκος του κύλινδρου!!!
Στο δικό μου είναι 2 χιλ. λιγότερο-μικρότερο από το ολικό μήκος του κυλινδρου και αυτό για να σφίγγει μόνο η επιφάνεια της διατομής του κυλίνδρου πάνω στη μαμά βάση του αμορτισερ. :idea:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό chris7gtir » Παρ Νοέμ 19, 2010 2:35 pm

Μπραβο Γιωργο δημιουργησες παλι.Και φυσικα και στον Κωστα τα μπραβο :wink:
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
chris7gtir
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 25, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Ισθμος Κορινθου
Λάστιχα: 215-85-16
Suspension: 5"+2" lift
cb: Όχι
Aka: καναλαρχης ή ψηλος
Name: χρηστος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Νοέμ 19, 2010 5:22 pm

KON.GV έγραψε:Aκόμη μια ίδέα για την κατασκευή του Π είναι το λύγισμα της λάμας με χρήση οξυυδρικής φλόγας-σφυρί και μέγγενη.(Αν μπει σε στράντζα η λάμα τείνει να ραγίσει στα 6 χιλ πάχος και άνω.)
Γιώργο το ξανααναφέρω αν σου δωθεί η ευκαιρία τον κύλινδρο να τον κολλήσεις στην άκρη του Π από κάτω έτσι ώστε να σου δώσει και 2 εκ απόσταση πιο έξω από τον άξονα σου!! :wink:
Επίσης το φάρδος της λαμας του Π μπορεί να γίνει και πιο μεγάλο ΑΛΛΑ όχι μεγαλύτερο από το ολικό μήκος του κύλινδρου!!!
Στο δικό μου είναι 2 χιλ. λιγότερο-μικρότερο από το ολικό μήκος του κυλινδρου και αυτό για να σφίγγει μόνο η επιφάνεια της διατομής του κυλίνδρου πάνω στη μαμά βάση του αμορτισερ. :idea:



Το ¨μάτι¨ του αμορτισέρ είναι 3,5 cm όσο και το φάρδος της λάμας ενω το μήκος του ¨ματιού¨ είναι πάλι 3,5 cm αν ξεπέρασει το μήκος τα 3,5 cm το αμορτισέρ θα ολισθαίνει δεξιά/αριστερά επάνω στη βίδα (αυτό εννοεί ο Κώστας).Για τις διαστάσεις του ματιού του αμορτισέρ πιστεύω οτι είναι για όλα το ίδιο.

ΜΩΡΑΙΤΗΣ έγραψε:Ενστασις :!: :!: Στο κόστος δεν έχεις υπολογίσει τον φραπέ, ο οποίος απουσιάζει και απο τις φωτό :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:


Δεν είχα τη ζάντα/ποτηροθήκη :whistle: :whistle: :whistle: :mrgreen:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Σάβ Νοέμ 20, 2010 12:35 am

:clap: Ωραίος Γιώργη ! Είσαι μάστορας πρώτος ! :wink:

Μετακινήθηκε εδώ από την ενότητα των GV .
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Νοέμ 20, 2010 4:17 pm

Και η τοποθέτηση έγινε.....

Αφαιρείται η πάνω βίδα του αμορτισέρ με ένα 14mm γερμανοπολύγωνο

20112010(001).jpg
20112010(001).jpg (48.88 KiB) 6607 προβολές


Ύστερα πάμε για την κάτω Μ 12 με 17mm κεφαλή είναι η ¨μαμά¨ ενώ εγώ φορώ M12 με 19mm κεφαλή.

20112010(002).jpg
20112010(002).jpg (65.75 KiB) 6607 προβολές


και το αμορτισέρ αφαιρείται απο τον άξονα...

20112010(006).jpg
20112010(006).jpg (59.99 KiB) 6607 προβολές


Η βάση τοποθετήται αφού μπεί πρώτα στο αμορτισέρ (καθώς μετά δεν περνάει η βίδα που συνδέει το αμορτισέρ με τη βάση)

20112010(007).jpg
20112010(007).jpg (45.31 KiB) 6607 προβολές


Με τις αντίστοιχες ενέργειες και στην άλλη πλευρά τοο αποτέλεσμα είναι αυτό....

20112010(009).jpg
Τελικό αποτέλεσμα
20112010(009).jpg (80.22 KiB) 6607 προβολές


Λειτουργία

Λειτουργία.jpg
Λειτουργία.jpg (146.93 KiB) 6607 προβολές


Όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα ο δεξιός τροχός ανεβαίνει σε εμπόδιο ένώ ο αριστερός παραμένει στο δρόμο.Λόγω που ο άξονας είναι άκαμπτος με προσαρμοσμένους τους τροχούς πάνω του παίρνει γωνία,το αμορτισέρ και το ελατήριο της δεξιάς πλευράς συμπιέζονται χωρίς την τοποθετημένη βάση το αμορτισέρ σχετικά θα ζοριζόταν στα σιλεντμπλόκ μιας και μπορεί να εκτελέσει περιστροφή μόνο κατα το διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου.Με τη βάση τοποθετημένη το αμορτισέρ μπορεί να εκτελεί και εγκάρσια περιστροφή χωρίς να ζορίζεται στα σιλενμπλόκ (όπως φαίνεται στο σχήμα) επιπλέων το αμορτισερ παραμένει στην αρχική του θέση ανεξάρτητα με τη γωνία που έχει ο άξονας εγκάρσια....Το ίδιο ακριβώς είναι και στο κρέμασμα του τροχού σε λάκο.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Λόγω της βάσης το αμορτισέρ επιμηκήνεται μεν κατα το ¨κρέμασμα¨ εγώ πήρα 3,5 εκ αλλά μικραίνει η διαδρομή του κατα τη συμπίεσή του ελέξτε οτι το αμορτισέρ δεν τερματίζει όταν συμπιεστεί το ελατήριο πιθανώς να χρειαστεί προσθήκη στο dumder stop ή κουκουνάρι
:wink:
Τελευταία επεξεργασία από Mastergunner και Τρί Φεβ 15, 2011 9:20 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό panoshm » Σάβ Νοέμ 20, 2010 4:21 pm

Μπράβο Γιώργο :clap:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30490
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Σάβ Νοέμ 20, 2010 4:25 pm

Γιωργάρα εύγε!! :wink:
1)Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μιρκότερες ροδέλες εγώ έχω ίσα με τη βίδα και το παξιμάδι.
2)Αν θέλεις βγάλε φώτο να δείξεις και την επιπλέον απόσταση που πήρε το αμορτισέρ από τον πίσω άξονα!.
3)καλά και απροβλημάτιστα χωσίδια!!!! :dance: :dance: :dance:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Νοέμ 20, 2010 9:02 pm

KON.GV έγραψε:Γιωργάρα εύγε!! :wink:
2)Αν θέλεις βγάλε φώτο να δείξεις και την επιπλέον απόσταση που πήρε το αμορτισέρ από τον πίσω άξονα!.




Το ΄χουμε.....

Κερδισμένη άπόσταση αμορτισέρ με τη βάση.jpg
Κερδισμένη άπόσταση αμορτισέρ με τη βάση.jpg (72.13 KiB) 6575 προβολές


:wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό jim13 » Κυρ Νοέμ 21, 2010 12:38 am

μπραβο γιωργη!το εκανες βολτα καθολου????εντυπωσεις???
jim13
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Παρ Αύγ 20, 2010 4:06 pm
Λάστιχα: 235/85/16
cb: Όχι

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Κυρ Νοέμ 21, 2010 8:24 pm

Ωραίος ! :clap: Δεν φτιάχνεις ένα σετάκι και για τα δικά μου ... ? :mrgreen: :mrgreen:
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Κυρ Νοέμ 21, 2010 9:24 pm

ZΗΡΕΙΑ έγραψε:Ωραίος ! :clap: Δεν φτιάχνεις ένα σετάκι και για τα δικά μου ... ? :mrgreen: :mrgreen:



Απλά στείλε μου τις διαστάσεις του ματιού του αμορτισέρ (αν και ειναι στάνταρ αλλά ποτέ δεν ξέρεις :whistle: ) και πια διεύθυνση :wink:
Τελευταία επεξεργασία από Mastergunner και Πέμ Δεκ 09, 2010 7:41 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Επόμενο

Επιστροφή στο Ιδιοκατασκευές

john maxx Παρ Σεπ 20, 2024 8:37 am Καλημέρα από δυτική Πελοπόννησο
antonis1627 Παρ Σεπ 20, 2024 6:17 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Παρ Σεπ 20, 2024 6:07 am Καλημέρα.
antonis1627 Πέμ Σεπ 19, 2024 8:32 pm Τετάρτη 25-9-2024 πάμε για καφεδάκι στην
antonis1627 Πέμ Σεπ 19, 2024 6:38 am Καλημέρα σας.
gi@nn@kis Τετ Σεπ 18, 2024 9:47 am Καλημερα !!
Γιώργος Κατσαμάκας Τετ Σεπ 18, 2024 6:32 am Καλημέρα σας
antonis1627 Τετ Σεπ 18, 2024 6:10 am Καλημέρα σας.
GATOZ Τρί Σεπ 17, 2024 4:51 pm κοριτσια... ο γάτουλης.... viewtopic.php?f=60&t=37608 για πειτε
arahova Τρί Σεπ 17, 2024 3:59 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Σεπ 17, 2024 6:09 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Σεπ 16, 2024 9:14 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Σεπ 16, 2024 6:11 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Σεπ 15, 2024 8:36 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Σεπ 15, 2024 8:05 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Σεπ 14, 2024 3:36 pm Καλησπέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Σεπ 14, 2024 7:08 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
Διοματάρης Παρ Σεπ 13, 2024 5:12 pm Καλησπέρα σε όλους. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι ήρθε η ώρα της ποδιάς
arahova Παρ Σεπ 13, 2024 9:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
LEMON Παρ Σεπ 13, 2024 8:17 am Καλημέρα σε όλους σας, πουλάκια μου.
antonis1627 Παρ Σεπ 13, 2024 6:31 am Καλημέρα σας.
petros93 Πέμ Σεπ 12, 2024 12:07 pm Καλημέρες!!
KonKalamata Πέμ Σεπ 12, 2024 7:40 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Σεπ 12, 2024 6:44 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Σεπ 11, 2024 5:45 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

cron