Νεο project sas...

Δημοσίευσηαπό alexelis » Σάβ Μάιος 30, 2009 4:18 pm

Δεν ξερω εσυ οπως καταλαβαινεις οτι θα ειναι καλυτερο για σενα,αν δεν το θες για να κινησε γρηγορα στο βουνο καντο με σουστα :? εμενα παντος μου φαινεται λαθος [συγνωμη μην με παρεξηγεις τετοια εντιπωση εχω]γιατι θες να μπεις σε τετοια διαδικασια και παιδεμα ,θες να ξηλωσεις ξανα ολο το αυτοκινητο σου απο κατω και να το αλλαξεις , γιατι να καταπονεσεις εξαρχης το σασι του [δεν ειναι και απ τα ποιο γερα] σκεψου το ποσο μπροστα βγαινουν οι σουστες [θα σκαλωνει πολυ ευκολα] ,τι αποσβεση κραδασμων μπορουν να σου προσφερουν ??[ξεπερασμενη τεχνολογια] αφου το εχεις ετοιμο γιατι δεν εφτιαχνες μονο βασεις στους αξονες και να τους κουμπωνες επανω χωρις αλλα τρελα , τι βαρος εχεις τωρα και ποσο θα εισαι μετα ,αυτο ειναι πολυ σημαντικο για ενα αυτοκινητο 4χ4 .-

Αυτα ελιζω να μην σε ζαλισα με τοσες ερωτησεις μπερδεμενες :lol:

Αφου τα πηρες ομως αντε να δουμε ελπιζω να μεινεις ευχαριστημενος με το αποτελεσμα :wink:
Γιατι η τρελα ειναι vitara
Εικόνα

http://www.youtube.com/watch?v=cXaAGRHdFdk
Άβαταρ μέλους
alexelis
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 646
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2009 9:33 pm
Τοποθεσία: ZITSA- IOANNINA

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Σάβ Μάιος 30, 2009 6:05 pm

αυτα ειναι!πολυ μεταλλοφωτογραφιες...καλη συναρμολογηση και ευχομαι ενα τελειο αποτελεσμα! :wink: αα και αν δεν βαριεσαι βαλε και καμια φωτο ενδιαμεσα γιατι με τρωει αγωνια.... :D :wink:
η καμπινα??? :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό GRVIT » Σάβ Μάιος 30, 2009 8:00 pm

alexelis έγραψε:Δεν ξερω εσυ οπως καταλαβαινεις οτι θα ειναι καλυτερο για σενα,αν δεν το θες για να κινησε γρηγορα στο βουνο καντο με σουστα :? εμενα παντος μου φαινεται λαθος [συγνωμη μην με παρεξηγεις τετοια εντιπωση εχω]γιατι θες να μπεις σε τετοια διαδικασια και παιδεμα ,θες να ξηλωσεις ξανα ολο το αυτοκινητο σου απο κατω και να το αλλαξεις , γιατι να καταπονεσεις εξαρχης το σασι του [δεν ειναι και απ τα ποιο γερα] σκεψου το ποσο μπροστα βγαινουν οι σουστες [θα σκαλωνει πολυ ευκολα] ,τι αποσβεση κραδασμων μπορουν να σου προσφερουν ??[ξεπερασμενη τεχνολογια] αφου το εχεις ετοιμο γιατι δεν εφτιαχνες μονο βασεις στους αξονες και να τους κουμπωνες επανω χωρις αλλα τρελα , τι βαρος εχεις τωρα και ποσο θα εισαι μετα ,αυτο ειναι πολυ σημαντικο για ενα αυτοκινητο 4χ4 .-

Αυτα ελιζω να μην σε ζαλισα με τοσες ερωτησεις μπερδεμενες :lol:

Αφου τα πηρες ομως αντε να δουμε ελπιζω να μεινεις ευχαριστημενος με το αποτελεσμα :wink:


Σιγά βρε ,σιγά ......dont panic !
Δεν ειναι μπερδεμενες οι ερωτησεις,μια χαρα ειναι.
Ας τα δουμε ενα-ενα να λυσω καποιες αποριες.
Ευκαιρία να μαθαίνουν και οι υπολοιποι εδώ κατι παραπανω.

1- Γενικα δεν κινουμαι γρηγορα,δεν ειμαι της ταχυτητας.Παω με το πασο μου.Ουτως ή αλλως ,τωρα το οι πλευρικοι δοκοί του σασί ,ειναι στους 57 ποντους απο το εδαφος,και να ηθελα, δεν μπορω να τρεξω γρηγορα στο χώμα,αλλα δεν ειναι κατι που με ενδιαφερει.Δεν παω για enduro εξάλλου.Τη βολτα μου κανω.
2-Ακριβως για να μην ξηλωσω τιποτα το κανω ετσι γιατι βαριεμαι να ξηλωνω.Για να το κανω με ελατηρια οπως θελω,χρειαζεται αλλαγη ΟΛΩΝ των βασεων του σασι πλην των θεσεων-πιατελων ελατηριων.
Θα ηθελα να χρησιμοποιησω τις μπιλιες που εδειξα παραπανω αν το εκανα με ελατηρια.Στις υπαρχουσες βασεις ομως ,εχει υπολογιστει και ειναι τοποθετημενες οι παιδικές μπιλιες 3/4-16,οι οποιες δεν μου κανουν.Για να χωρεσουν οι μεγαλες πρεπει να κοψω απο ολες τις βασεις το ενα λαμακι και να το ξανακολησω σε πιο μεγαλο φαρδος.Μετρα κοψιματα και κολληματα....Δεν μπαινω στη διαδικασια.Για τις σουστες ,δεν εχω να κοψω τιποτα,να κολησω εχω και σε διαφορετικα σημεια, με απλα λόγια ,8 βασεις για τις σουστες ,2 για την παναρ και 2 για την anti-wrap.

3.Το σασι δεν ειναι απο τα πιο γερα.Σε σχεση με αλλα,ναι δεν ειναι.Πλην ομως το εχω ηδη δεμενο με 2 επιπλεον τραβερσες προσεχοντας ομως και την θεμα ελαστικοτητας.Δεν θελουμε ακαμπτο σασί.
Το σημειο που ειναι ευαισθητο ειναι το εμπρος το οποιο δεν εχει την εργοστασιακη ενισχυση και σχεδιασμο για να δεχτει σούστα.Το πισω δεν εχει προβλημα αλλα θα το φροντισω ουτως η αλλως.Για το μπροστα ο θόλος του τροχου (καμπυλη του σασί) ειναι που θελει ενίσχυση και για τον λόγο αυτό εχω σχεδιασει τις απαραιτητες κατα τη γνωμη μου ενισχυσεις :

Μπροστα ως τραβερσα-κοτσαδόρος, η οποια θα κοληθει σε αλλη τραβερσα με παράλληλα καθετα νεύρα η οποια θα ειναι ενα με το σασί ,για να δεχτεί
τις βασεις για τα σκουλαρίκια
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

αλλα και στους θόλους του σασί για να ενισχυσω την ζωνη που θα δεχεται πίεση,μεσα -εξω στο σασί

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Πισω θα δω ισως το ενισχυσω επιλεκτικα.Στην πορεία.Ουτως η αλλως ηθελα να το ενισχυσω καποια στιγμη,θα το κανω τώρα.
Αυτα σε οτι αφορά καταπόνηση του σασί.

4.Ποσο μπροστα θα βγαινουν οι σουστες.
To παω για SPOA ,σιγουρα η μικροτερη διασταση σε λαστιχο θα ειναι γυρω στις 34" ,οποτε δεν νομιζω να κρεμονται μπροστα και πολυ.
Παραδειγμα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ετσι να ειναι ,δεν με ενοχλεί,μια χαρά ειναι.Αν βρει,λιγο απιθανο,πιθανοτατα θα εχω ηδη τουμπαρει,αλλα αν βρει ,ε ας βρει και λιγο,δεν θα σκασουμε κιολας :)
5-Απόσβεση κραδασμών.
Θεμα αμορτισερ.Το εχω ψαξει,τα αμορτισερ θα ειναι αναλογα με τις σούστες και το αναρτώμενο βάρος,θα βαλω τα DoetschTech 3000,πιθανότατα το μεγαλυτερο αμορτισερ τους.
Απο εκει και περα ,αυτο που ενοχλει στα σουστοφυλλα ειναι το χοροπηδηχτό που κανουν,οπου σε μια απλη αναρτηση,μπαλαντζάρουν τα σουστόφυλλα,αναγκαζουν το πηνίο-διαφορικο (πισω κυριως) σε μια ταλάντωση ,το γνωστό hop.Αυτο ειναι εμφανες κυριως σε ανοδικα εμπόδια.
Για το λόγο αυτο θα κανω την anti-wrap ,ωστε και να περνα ολη η δυναμη στο δρόμο αντι να εχει απωλειες σε χαζες συμπιεσεις της αναρτησης και να μην εχω αυτο το φαινομενο ταλαντωσης.
Παραδειγμα (σε σκιτσο και πραγματικη φωτό)

Εικόνα
Εικόνα

Το οτι ειναι παλια τεχνολογία ,δεν σημαινει οτι δεν δουλευει.Εξαλου,παλια,ξε-παλιά ,ακόμα ζει και βασιλεύει :D

6- Αφου το εχω ετοιμο γιατι δεν κουμπωνα τους αξονες...
Ξαναλεω,ηθελα τις μεγαλες μπιλιες,και παραπανω εξηγησα τι ιστορια ειναι να αλλαξω βασεις.Το κουμπωνω,ειναιμια κουβεντα.Θα μπορουσα να χρησιμοποιησω τους υφισταμενους βραχιονες με τις υφισταμενες μπιλιες και απλως να κανω βασεις βραχιονων στους αξονες να τους στηριξω.
Το θεμα ειναι οτι οι αξονες που εχω,οι Suzuki δηλαδη,μπροστα στους FJ62,φαινονται οδοντογλυφιδες,και μονο που σκεφτομουν να τους στηριξω με 3/4-16 μπιλιες και τα μικρα σινεμπλοκ που ειχα για τους Suzuki,ανατριχιαζα.Φαντασου οτι η χελωνα του διαφορικου ειναι περιπου σαν ενα XL κρανος μηχανης.9,5" ειναι.
Για ριξε μια ματια (εχουν περασει απο αμμοβολή γιαυτο φαινονται ετσι)
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Δεν τους στηριζα με 3/4-16 η εστω με μετρια σινεμπλοκ με τιποτα.
Οποτε ζυγισα τις δουλειες,εργατοωρες,κοστος και αναμενομενο αποτελεσμα και αποφασισα σουστες.Απλα,γρηγορα και σιγουρα.
Αργοτερα βλεπω :twisted:

7-Βαρος τωρα και μετα.
Αν μιλαμε για διαφορα βαρους βραχιονων και σουστων,περιπου το ιδιο βαρος,δεν θα υπηρχε μεγαλη διαφορα καθότι για να στηριξω αυτους τους αξονες με βραχιονες θα εβαζα πιο ενισχυμενο σωληνα χωρις ραφη ,γυρω στις 2" με παχος 5-6 χιλιοστα,οποτε εχουμε 3 κομματια μπροστα με μεσο ορο μηκους 1 μετρο (2 κατω κοντρες και μια επανω για την καστερ) ,2 πισω για κοντρες γυρω στο 1+ μετρο.Το βαρος της παναρ και το Α Link δεν τα υπολογιζω γιατι παναρ θα εχω και τωρα ,και αντι Α λινκ, anti-wrap.Τα υπολογισα με τα βαρη τους,και δεν ειδα μεγαλη διαφορα,σχεδον αμελητεα.


Απο εκει και περα,σιγουρα δεν μπορω να γνωριζω εκ των προτερων το τελικο αποτελεσμα και αν θα μου αρεσει,πλην ομως και μονο που προκειται για νεο project ειμαι ενθουσιασμενος.Τα ελατηρια θα τα εκανα με μιση καρδια.Επισης,μην ξεχνας,δεν παω για πρωταθλητισμό,θελω ενα γερο αυτοκινητο,να πηγαινει παντου και να μην βγαζει φθορες.
Κακα τα ψεματα ,οι πολλαπλων συνδεσμων αναρτησεις,ειναι καλες,φλεξάρουν ,εχουν πιο πολλα περιθωρια βελτιωσης (εως μη αναγκαια υπερβολη) αλλα για να τα εχουν ολα αυτα,εχουν πιο εντονη και συχνη φθορά.Απο εκει ερχομαι..... :wink:
Επισης τα ελατηρια για να τα εκανα οπως ηθελα και οπως επρεπε θα ηθελαν πολυ περισσοτερο χρονο τοσο στην κατασκευή οσο και στον μετεπειτα ελεγχο , που λόγω της πρόσφατης έλευσης του γιού μου, δεν εχω αυτη την περιοδο :)
Προς το παρον θελω να πηγαινω με ανεση και ασφάλεια (και οικογενειακώς) το ψαρεματακι μου στην παραλία που περναει μονο αρμα,να πηγαινω τη βολτα μου και το αντισκηνο στο βουνο χωρις να ζορίζομαι,ε και αν πει να παρω μερος και σε κανα αγωνα,κατι θα κανουμε :wink:


Πιστευω να σε καλυψα.
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's
Άβαταρ μέλους
GRVIT
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 10, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό mytilini » Σάβ Μάιος 30, 2009 8:37 pm

Ρε με τι ασχολείται ο κόσμος...Αντί να πάει να κάνει κανένα μπάνιο, να πιεί κανένα ούζο, να πάει καμμιά βόλτα τον μικρό Στρατή...παθμέν' είστε μου φαίνεται.

Υ.Γ.
Το Locker να μην ξεχνιόμαστε, έτσι;
Μη σβήνετε τα post μου, μπορώ και μόνος μου
Άβαταρ μέλους
mytilini
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Τρί Αύγ 05, 2008 7:58 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΕΝΤΡΟ
Λάστιχα: 225-75-16
Suspension: OME
cb: Ναι
Name: ΚΩΣΤΑΣ

Δημοσίευσηαπό alexelis » Σάβ Μάιος 30, 2009 9:30 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

xa,,xa,,περιμενα μια τετοια απαντηση :wink:

θα συμφωνησω μαζι σου στο οτι θες να φτιαξεις ενα projekt για ποιο σιγουρο αυτοκινητο

πιστευω οτι θα ηταν λαθος να το κατασκευαζες ετσι για αγωνες

Αντε καλο ξεμπερδεμα :lol:
Γιατι η τρελα ειναι vitara
Εικόνα

http://www.youtube.com/watch?v=cXaAGRHdFdk
Άβαταρ μέλους
alexelis
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 646
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2009 9:33 pm
Τοποθεσία: ZITSA- IOANNINA

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Σάβ Μάιος 30, 2009 9:49 pm

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Χαρά στο κουράγιο σας :D :D :D :D
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Δημοσίευσηαπό Ex-member » Σάβ Μάιος 30, 2009 10:01 pm

Συμφωνω με τον φιλο ΜΩΡΑΙΤΗ αλλα παντως ευχαριστουμε πολυ, που δινετε τοσες λεπτομερεις για το project και οτι κανετε ωστε να μαθαινουμε και εμεις που δεν ξερουμε τετοια κολπα!!! :wink:

ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!
Ex-member
 

Δημοσίευσηαπό GRVIT » Σάβ Μάιος 30, 2009 10:42 pm

Αν θα εφτιαχνα ενα αυτοκινητο αποκλειστικα για αγωνες, και με βαση της εμπειριας που εχω μεχρι στιγμής σε ελατήρια ,νομιζω πως το ηθελα να το κανω καπως ετσι :

1- Τοσο σηκωμα οσο να χωράει 235/85/16 ή 255/85/16 ,αντε να εκανα κανα 2 ποντους σηκωμα καμπίνας αν χρειαζοταν για να χωρεσουν τα λαστιχα και να μη δαγκώνουν στη συμπίεση.Γενικα θα προσπαθουσα να καθομαι οσο πιο χαμηλά γίνεται λόγω των πολλων off camber εμποδίων-διαδρομών.

2-Ανάρτηση coilover ή εστω ελατήρια-αμορτισερ μιας και τα coilover θελουν να κανεις πλαίσιο-σκελετό να τα στηρίξεις (μερος της δουλειας αυτης θα κανω τώρα :twisted: :wink:) ,με στοχο να εχω τη μεγιστη δυνατή διαδρομή προς τα κατω,εστω και αν χρειαζόταν να τρυπησω καμπινα για να κανω ψηλά τις ανω βασεις των αμορτισέρ.

3-roll-cage εννοείται.

4-Αξονες Τoyota LandCruiser FZJ 80 με τους μεγάλους μπιλιοφόρους (διπλάσιοι σε μεγεθος απο τους Toyota π.χ Hilux ) ή DANA 60 με μπλοκε 100%,πιθανοτατα ARB αν και θα ηθελα ενα Detroit πισω.

5-Μείωση σχεσεων περιπου 6:1

6-Κινητήρα θα αφηνα τον 1600αρι αλλα δεν θα ελεγα οχι και στον δίλιτρο.

Απο εκει και περα,οταν ολοκληρωσω,θα μαθω να οδηγω το αυτοκινητο παλι απο την αρχή,θα το δοκιμασω,και που ξερεις,θα δω και θα κρίνω και ισως και να αναθεωρησω τα παραπανω :twisted:
Τοτε θα διαπιστωσω εαν κανει η οχι και πόσο για αγωνες,αλλα εχω την εντυπωση ,με βαση αυτα που εχω σατο μυαλό μου να κανω,οτι θα ειναι πολυ αξιόμαχο :twisted:
Βεβαια,δεν ειναι αυτος ο κυριος προσανατολισμός της μετατροπής.

Δεν ειναι τυχαίο παντως οτι πολλοι στον κοσμο του 4χ4,trial,rockcrawling, που οδηγουν σε οριακες κλισεις προτιμουν το μισο αυτοκινητο με ελατηρια και το αλλο μισο με σούστα....
H σουστα εχει τα κακα της αλλα εχει και τα καλά της.Παγκοσμιως,οι μισοί ειναι φανατικοι υπερ της σούστας και οι αλλοι μισοί με ελατήρια.Προφανώς δουλεύουν και τα δυο εξίσου καλα και ολα ειναι θεμα προσωπικών προτιμήσεων,τι ταιριαζει στον καθε οδηγό,και ποσο καλα φτιαγμενη ειναι η καθε μετατροπή-αναρτηση.
Με βαση τα παραπανω και σε οτι αφορα το υψος -lift ,ο στόχος του τωρινού project ειναι να παραμεινω στο ιδιο υψος που ειμαι τώρα,γιατι το εχω δοκιμασει και το αυτοκινητο στεκεται καλα σε οριακες κλίσεις.
Θα δούμε.
Τελευταία επεξεργασία από GRVIT και Σάβ Μάιος 30, 2009 11:00 pm, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's
Άβαταρ μέλους
GRVIT
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 10, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό GRVIT » Σάβ Μάιος 30, 2009 10:53 pm

mytilini έγραψε:Ρε με τι ασχολείται ο κόσμος...Αντί να πάει να κάνει κανένα μπάνιο, να πιεί κανένα ούζο, να πάει καμμιά βόλτα τον μικρό Στρατή...παθμέν' είστε μου φαίνεται.

Υ.Γ.
Το Locker να μην ξεχνιόμαστε, έτσι;


Ολα τα κανουμε Κωστα ,ολα τα κανουμε,για την ωρα παντως το βασικοτερο αλλα απιαστο ,ειναι να καταφερουμε να κοιμηθούμε το βραδυ τουλαχιστον 4 ωρες συνεχόμενες.....αλλα που...... :lol:

οκ,για το λοκερ,και τα δυο ειναι κλεισμενα,το ενα για σενα,τα ειπαμε.
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's
Άβαταρ μέλους
GRVIT
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 10, 2008 11:10 am
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Κυρ Μάιος 31, 2009 12:10 am

Πεστα πέστα να μαθαινουμε κ εμείς οι νεώτεροι....
Οχι δηλαδή ότι θα το κανουμε έτσι....
Αλλά ότι μάθεις κέρδος είναι....
Μαρεσεις πάντως γιατί είσαι ΜΕΡΑΚΛΗΣ!!!!!
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Κυρ Μάιος 31, 2009 4:11 pm

και εγω καθε φορα μπαινω με αγωνια να δω τη συνεχεια.... :wink:
μακαρι στο μελλον να εχω χρονο-χρημα-υγεια(πανω απο ολα)να μπορω να ασχοληθω με κοψε-ραψε. :wink:
εχει γινει η φαση περιοδικο ηλεκτρονικης μορφης και μαλιστα συλλεκτικο! :D
και απο τη μερια μου με το καλο να γινει το στησιμο! :wink:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό igi » Τετ Ιουν 10, 2009 10:39 pm

Βλέποντας τις φωτογραφίες που έβγαλες με τα πράγμτα έχω να πω Αποστόλη ότι καπνίζεις πολύ.
igi
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 18, 2008 10:10 pm
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Τετ Ιουν 10, 2009 11:03 pm

κανα νεο εχουμε απο τη συναρμολογηση??? :wink:
περιμενω με αγωνια.... :D :D
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Δημοσίευσηαπό setteras » Τετ Ιουν 10, 2009 11:07 pm

KON.GV έγραψε:κανα νεο εχουμε απο τη συναρμολογηση??? :wink:
περιμενω με αγωνια.... :D :D

ναι ρε παιδια!
τι γινεται με την legoκατασταση?
NGV 2005
RR lift kit
LPG Lovatto
ΜΙΧΑΛΗΣ
Άβαταρ μέλους
setteras
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 889
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 17, 2008 11:32 pm
Τοποθεσία: Ελασσονα-Λαρισα και αν δεν μπορειτε να με βρειτε θα ειμαι καπου στον Ολυμπο!!!
Λάστιχα: Goog year Wrangler
Suspension: RR lift Kit
cb: Ναι
Name: Μιχαλης

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τετ Ιουν 10, 2009 11:10 pm

προφανως θα περιμενουν τα νεα κομματια του παζλ.... :wink:
Επισκέπτης
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ιδιοκατασκευές

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες