Κανονικα οχι , θεωρω ομως οτι εχουν ταιριαξει το κιτ να ερχεται κουτι χωρις πολλα κοψε ραψε σ αυτους τους αξονες.Δηλαδη σε αυτο το μετατροχιο να πω αξονων και οπου ο εμπρος θα εχει χελωνα δεξια και ο πισω κεντρο.
Σε ενα πιο στενο αξονα νομιζω οτι δεν θα υπηρχε ο χωρος να κολληθουν σωστα οι ετοιμες βασεις που δινει και να λειτουργει σωστα το συστημα.
Παραδειγματος χάρη ,σε ενα πιο στενο αξονα π.χ Samurai και ειδικα στον εμπρος,κατα 90% δεν θα χωρουν να κολληθουν οπως προβλεπει ο κατασκευαστης οι βασεις που εχει δωσει.Ακομα και 2 ποντοι αερας παιζουν ρόλο.Αν προσεξτε στις φωτο που κυκλοφορουν, το κιτ ειναι ενα κουστουμι κομμενο και ραμενο για αυτους τους αξονες ή εστω αλλους με τις ιδιες διαστασεις και χαρακτιριστικα.
Π.Χ
1- Η πισω βαση που δινει για τους πισω ανω βραχιονες εχουν μια κουρμπα για να κολληθουν πανω στην πισω χελωνα η οποια ειναι στο κεντρο του αξονα.Αν εσυ εχεις χελωνα δεξια και την κολλησεις πανω της,ναι μεν θα κολληθει αψογα αλλα δεν θα μπορεσεις να τοποθετησεις τους πισω ανω βραχιονες καθότι τα δυο μπρακετα της βασης εχουν ηδη απο τον κατασκευαστη την δικη τους φορά.Η δεξια βαση θα στειλει τον δεξι ανω βραχιονα εκτος σασί και αντιστοιχα η αριστερη δεν θα φτανει να παει στην βαση της τραβερσας στα αριστερα.Αρα πρεπει να κανεις κοψε ραψε στην βαση....
Και πιθανοτατα θα υπαρχει προβλημα να χωρεσει εκει στα δεξια και η βαση-πιατελο του ελατηρίου.
2-Η κεντρικη γεφυρα που δινει οπου πανω της θα δεσουν ολοι οι βραχιονες θα ταιριαζει ,εκει no prob,αλλα δεν ξερεις αν η φορα-κατευθυνση των βασεων των βραχιονων της τραβερσας θα τους οδηγησει βολικα πανω σε ενα πιο στενο (κυριως στον μπροστινο) αξονα,πιθανοτατα θα πεσεις πανω στα πιατελα των ελατηριων ή πολυ κοντα ή πανω στην μπαλα του ακραξονίου,αρα μαλλον θα χρειαζεται και αυτη μετατροπες.
3- Εμπρος ,ειπαμε οτι αν ειναι πιο στενος ο αξονας θα υπαρχει προβλημα χωρου τοποθετησης των βασεων.Επισης αν η χελωνα ειναι πιο μεγαλη σε μεγεθος,ενδεχεται η παναρ να μην δουλευει καθαρά και να βρισκει σε κινησεις της αναρτησης.
4- Αν οι αξονες ειναι φαρδυτεροι απο αυτους που προτεινει ,θα εχεις χωρο να κολησεις σιγουρα αλλα οι βραχιονες πεσουν κοντοί αν κολλησεις τις βασεις τους αξονες εκει που πρεπει.Οποτε θα πρεπει να τους φερεις πιο μεσα ,προς το κεντρο δηλαδη του αξονα που δεν ειναι οτι καλυτερο.
5-Kατι αναλογο θα γινει και με τις μπαρες τιμονιού,θα πεσουν κοντες η μακριες.
6-Το κιτ μπαινει και στο μακρυ και στον κοντο αλλα λογικα θα δινει πιο μεγαλους βραχιονες για το μακρυ,γιατι σιγουρα η κεντρικη τραβερσα θα μπαινει στο ιδιο περιπου σημειο,στο κεντρο δηλαδη του σασί ,οποτε παιζει ρολο και το αυτοκινητο.
Τελος παντων,ειπα 2-3 παραδειγματα,δεν ξερω αν ημουν αρκετα παραστατικος,το συμπερασμα ειναι οτι το κιτ αυτο δεν διαφερει
απο ενα αλλο το οποιο ειναι bolt-on ,ετοιμο να βιδωθει δηλαδη,απλα αυτο εδω ειναι κομμενο και ραμμενο για Vitara και για αξονες Toyota Hilux ,του αγροτικου,το γνωστό αξονάτο.
Βεβαια,ενας που μπορει να κοβει -ραβει οχι οτι δεν θα κανει τη δουλεισα του αλλα δεν νομιζω οτι αξιζει τον κοπο να χαλασεις ετοιμες βασεις για να το φερεις οπως θες.
Εξαλλου πια ,παρομοιες βασεις για ελατηρια,βραχιονες,παναρ,οτι θελετε υπαρχουν ετοιμες ,διαλεγεις τι θες και παιρνεις και τοποθετεις.Ετσι θα γλυτωσεις και καποια χρηματα αναλογα βεβαια με το ποσο οικονομικα θες να την βγαλεις και τι συμβιβασμους εισαι διαθετειμενος να κανεις
Παραδειγμα εταιριας που εχω παρει πραγματα και διαλεγεις και παιρνεις
εδω πιατελα ελατηριων για βιδωτα ελατηρια και με βαση αναλογα με το ποσο μεγαλος ειναι σε διαμετρο ο σωληνας του αξονα
http://www.ruffstuffspecialties.com/catalog/spring-options-c-26.html
εδω μπιλιες για τις συνδεσεις των βραχιονων σε σασι η/και αξονα
http://www.ruffstuffspecialties.com/catalog/3-4-link-bracket-stuff-heims-c-37.html
Εδω οτι βαση θελετε για τοποθετηση τους σε αξονα-σασι
http://www.ruffstuffspecialties.com/catalog/3-4-link-brackets-link-tabs-c-2.html
Ετοιμες βασεις για παναρ
http://www.ruffstuffspecialties.com/catalog/panhard-trackbar-options-c-28.html
Και αλλα πολλα.Υπαρχουν και τα αντιστοιχα εξαρτηματα για σουστες.
Οι τιμες ειναι καλες και τα εξαρτηματα ενισχυμενα.
Επισης ,αλλος (δεν ξερω αν το εχω ξαναβαλει)
http://www.ballisticfabrication.com/Brackets-and-Tabs_c_11.html
με πχ ετοιμη βαση οπου βαζεις ελατηριο,κατω βραχιονα και αμορτισερ
και οτι αλλο βαλει ο νους σας.Βεβαια σε αυτες οι τιμες φευγουν λιγο παραπανω.
Εμενα προσωπικα στο κιτ αυτο της Trailtough δεν μου αρεσει το οτι χρησιμοποιει τις μαμα βασεις ελατηριων αμορτισερ του σασι.Οι βασεις αυτες ειναι μαπα σκετη,τις σπρωχνεις και λυγιζουν.Θα μπορουσε να στησει πιο καλα τους βραχιονες.
Τελος παντων,ηθελε να το κανει πιο ευκολο στην τοποθετηση.
Εδω ενα link για να δειτε την τοποθετηση του κιτ σε μακρυ Vitara
http://bbs.zuwharrie.com/content/topic,64354.0.html
Suzuki Vitara,SAS,custom coil suspension,OTT Kicker 3 -double t cases,ARB F-R,33's