Antonioz έγραψε:
Γιάννη έχω κάποιες ενστάσεις για την κατασκευή. Προσωπικά δεν θα αισθανόμουν άνετα με ένα τέτοιο καζάνι αέρα υπό πίεση(εκτός και αν έχεις κάνει τους απαραίτητους υπολογισμούς)..
Οι ενστάσεις μου είναι οι παρακάτω:
1) Τα ίσια τελειώματα (και οχι κυρτά) τα οποία βέβαια μπορεί να είναι επιτρεπτά βάση της διαμέτρου.
2) Το πάχος της όλης κατασκευής(4mm) το οποίο μπορεί να μειωθεί σχετικά γρήγορα από την υγρασία που ενδεχομένως έχει ο αέρας..
Αν θέλεις στείλε μου διάμετρο, μήκος, πάχη σωλήνα και τελειωμάτων να σου υπολογίζω σε τι πίεση αντέχει η όλη κατασκευή και αν απαιτούνται κυρτά άκρα.
Σε κάθε περίπτωση θα σου πρότεινα ετήσια να το βγάζεις και να το πρεσάρεις για καμία ωρίτσα σε πίεση τουλάχιστον 2 φορές πάνω από αυτή της λειτουργίας (9bar -> 18bar για μια ώρα). Με
νεράκι εννοείται..
Καταρχήν πολύ καλά κάνεις και θίγεις ένα θέμα που αφορά την ασφάλεια γιατί μπορεί κανείς να αντιγράψη κάτι λάθος ή να μην λάβη υπ όψιν του όλες τις παραμέτρους και να πάθει κάποιο ατύχημα.
Στο δια ταύτα τώρα...
Δεν θα ξεκίναγα να φτιάξω τίποτα αν είχα την παραμικρή αμφιβολία ότι μπορεί να μην αντέξει.
Ρώτησα μηχανολόγο κατασκευαστή αμαξωμάτων, και άνθρωπο που κάνει επισκευές-κατασκευές καζανάκια αέρα φορτηγών, τους έδειξα σωλήνες τάπες κτλ. πριν ξεκινήσω να τα κολλήσω καν, και οι δύο μου απάντησαν το ίδιο πράγμα... ''και υπερβολικό είναι''...
Τα 4 mm μόνο λίγο δεν είναι όταν μιλάμε για πιέσεις μικρές 8-9 μπαρ.
Στο ότι δεν είναι για μια ζωή συμφωνώ απολύτως και πόσο μάλλον όταν μιλάμε για απλό σίδερο (ούτε καν γαλβανιζέ). 7 ευρώ στοιχησε η σωλήνα και μισή ώρα δουλειά.... ούτε να το συζητάμε δεν αξίζει απο μεριάς οικονομικού και ας φτιάχνω 1 κάθε χρόνο!!
Η αλήθεια είναι ότι πριν ψαχτώ και ρωτήσω για το πως θα το φτιάξω έψαχνα να βρω μια μπουκαλίτσα μικρή καταδυτική που είχα κάπου καταχωνιασμένη η οποία σηκώνει 100+ ατμ αλλά δεν την έβρισκα πουθενά..... την βρήκα 3 μερες αφού έφτιαξα αυτήν!!!
Οπότε όταν κάποια στιγμή χρειαστεί στο μέλλον θα βάλω εκείνη πάνω και θα είναι για πολλλλλλά χρόνια!!
