Επισκέπτης έγραψε:η μαλακια βεβαια ειναι οτι πρεπει να αλλαξεις κεντρικους,αφου το πολυσφηνο ειναι διαφορετικο απο σαμυ σε βιταρα,και πρεπει να κοψεις καμπινα,να αλλαξεις τα μηκη στους κεντρικους,να κοψεις το μαμα το τρανφερ,και δεν ξερω τελικα ποσα καλα θα δουλεξει το ολο θεμα,αφου ναι μεν θα κατεβει πιο κατω ο πισω κεντρικος,αλλα θα μικρυνει αρκετα το μηκος του...
Κεντρικοι: βαζεις απο Sammy προσαρμοζοντας τα μηκη και κεντραροντάς τους,η πας σε πιο δυνατους Toyota με ανταπτορες στις φλαντζες Sammy.
O πισω που θα ειναι κοντος θα ειναι διπλοσταυρος.Αν δεν κανω λαθος ο μπροστινος απο 4χ4 αγροτικα Toyota ειναι διπλοσταυρος.Εχουν οι μαντρες.
Eχει λιγο δουλεια αλλα δεν ειναι τιποτα το τρομερο.
Καμπινα Vitara,βοηθητικη Vitara : Αρκετοι στο αμερικα για να μην μπαινουν σ αυτες τις διαδικασίες,απλα ενωνουν την βοηθητικη του Vitara με αξονακι μικρο με τη βοηθητικη του Sammy,οπως ακριβως συνδεεται το σασμαν του Sammy με τη βοηθητικη του.
Ολα εχουν δουλεια αλλα ε.... χωρις κοπο η/και χρήμα,τιποτα δεν γινεται .....

Το κρισιμο ερωτημα ειναι αλλο....
Τα κανω ολα αυτα σε ενα Vitara η παιρνω ενα π.χ Wrangler ΥJ για πιο μικρο κοστος αγορας,του ριχνω και 3-4 χιλιαρικα και το κανω τερας .......
Οι πονοι ειναι 2....
Τα φτιαγμενα ,ψιλοψηλωμενα Wrangler ειναι σουπα πλεον
Τα ανταλακτικα τους πονανε......