Το θέμα με σχεδόν όλα τα εργοστασιακά βοηθητικά κιβώτια είναι ότι η επιλογή high έχει σχέση μετάδοσης 1/1 εκτός από δύο (μέχρι στιγμής).Του σαμουράι και από ένα μοντέλο Λαντ ροβερ Ντιφεντερ η επιλογή high είναι και αυτή με μείωση όπως η επιλογή low.Επιπρόσθετα στη βοηθητική του σαμουράι έχει και επιμέρους μειώσεις με γρανάζια μειωτήρες (after market) και επειδή η κίνηση δίνεται με γρανάζια η μείωση γίνεται με κάποιο ποσοστό στα γρήγορα και στα κοντά.

Στο δικό μας θέμα μεγάλη βοήθεια και ρόλο παίζει το βήμα του άξονα....5,29/1 και 7/37 δόντια και βαρβάτα σωθικά μέσα που σε συνδιασμό με τη βοηθητική του σαμουράι "κλ'ωθουν" τα 32 άρια και 33 άρια σα ροδίγκια και μάλιστα το νιώθεις ότι είσαι κοντός στις σχέσεις μετάδοσης.

Ενα ακόμη θέμα είναι το Δίσκο-πλατω και το πόσο αντοχή θα έχει αλλά και εκεί υπάρχει λύση.


αυτά.
