Μια καλή ασχολία για σήμερα Κυριακή ήταν να τελειώσω και τον αποστάτη,οπότε ξεκίνησα....Τρυπωντας την οπή των 3,5 εκ για να περάσει η βίδα του ball join και βάφοντας την κατασκευή

- Για την διάνιξη της τρύπας χρησιμοποιήθηκε η κλασική τεχνική του τρυπήματος της περιμέτρου της τρύπας με ψιλό τρυπανι (5mm)
- 07112010(004).jpg (44.91 KiB) 2523 προβολές

- 07112010(003).jpg (66.03 KiB) 2523 προβολές
Άφού στέγνωσε η βάση προχώρισα στην τοποθέτηση της,αφού τοποθέτησα τάκους στους μπροστινούς τροχούς και 4χ4 αργό με 1η ταχύτητα προκειμένου να αποτρέψω το γεγονός να κάνει ¨πίσω¨ το αμάξι έβαλα μια ξαπλώστρα και έπεσα απο κάτω για να ξεκινήσω να λύνω το A Bar.

- 07112010(005).jpg (69.22 KiB) 2523 προβολές
Οι βίδες λύνουν με 14mm κλειδί γερμανοπολύγωνο και είναι τέσσερις.Αφού τις έλυσα το αμάξι έκανε ελάχιστα πίσω πέρνοντας τα μπόσικα (αφου το είχα ασφαλίσει απο πρίν).Αυτό συνέβει για τον εξής λόγω: Καθώς το A Bar αποτελεί το πάνω σημείο στήριξης της γέφυρας του διαφορικού με το αμάξωμα (τα άλλα δύο σημεία είναι τα μπράτσα που το αγκυρώνουν στο σασί) τόσο η πίεση των ελατηρίων όσο και το βάρος του οχήματος ανάγκασαν τη γέφυρα να περιστραφεί μιας και το αμάξι πατούσε στο δρόμο.Αν δεν το είχα ¨τακάρει¨ η γέφυρα θα γύρναγε προς τα πάνω βγάζοντας τον κεντρικό άξονα απο το βοηθιτικό κιβώτιο.
Λασκάρωντας τις βίδες που συγκρατούν το A Bar στο αμάξωμα τοποθέτησα τον αποστάτη μεταξύ του χωνιού του διαφορικού στη γέφυρα και του BallJoin της A-Bar

- 07112010(008).jpg (46.76 KiB) 2523 προβολές
Τραβώντας τον κεντρικό άξονα προς τα κάτω ανάγκασα την γέφυρα του διαφορικού να περιστραφεί προς τα κάτω,τόσο οσο να περάσω δύο βίδες για να πιάσω το A Bar στον αποστάτη

- 07112010(009).jpg (61.56 KiB) 2523 προβολές
και να σφίξω όλες τις βίδες.Τελειώνωντας και με αυτό
Παρατηρήσεις :
α) Καθώς τα ελατήρια είναι απο την calmini 3¨χωρίς αποστάτη το A Bar τα κρατούσε υπο τάση λόγω που το Ball Join είχε τερματίσει στη γωνία.Με τη χρήση του αποστάτη των 6mm αυτό το φαινόμενο εξαλήφθηκε δίνοντας στο αμάξι ύψος σασί απο το έδαφος 30 εκατοστά φορώντας ακόμα ζαντολάστιχα ¨μαμά¨ 205-70 15.

- 07112010(013).jpg (49.4 KiB) 2523 προβολές
Με κρέμασμα τροχού (σήκωμα του σασί με τον γρύλλο) 38 + εκατοστά,χωρίς αποστάτη στον κεντρικό άξονα.

- 07112010(016).jpg (75.61 KiB) 2523 προβολές

- Στα 38 εκατοστά ο τροχός δεν είχε σηκωθεί απο το έδαφος,η μή ύπαρξη αποστάτη στον κεντρικό άξονα δεν μου επέτρεψε να τον ¨κρεμάσω κι΄άλλο.Ο αποστάτης στον κεντρικό έιναι το επόμενο....
- 07112010(015).jpg (79.91 KiB) 2523 προβολές

- 07112010(017).jpg (39.66 KiB) 2523 προβολές
β) Κατάλαβα πόσο έχει σηκωθεί το αμάξι όταν μπήκα με ξαπλώστρα απο κάτω χωρίς να το σηκώσω με το γρύλλο
γ) Τα χώματα και τα ψιλολόγια που έπεφταν απο το αμάξωμα μου λέρωναν τον καφέ που είχα αναγκάζοντάς με να χρησιμοποιήσω σέικερ ¨κλειστού τύπου¨
Προσοχή στα Μέτρα Ασφαλείας Οι οδηγοί και τα project που παραθέτω είναι για ενημέρωση,ιδέες,λύσεις και για το ¨τίποτα δεν είναι αδύνατο¨.Δεν αποκαθιστούν έναν έμπειρο και γνώστη των Suzuki μηχανικό
