Έχω διαβάσει αρκετά από τα θέματα για body lift και αλλαγές ελατηρίων , αλλά έχω μια απορία.
Δεν σας προβληματίζει το γεγονός οτι με τους 5 έξτρα πόντους μετατοπίζουμε το κέντρο βάρος του αυτοκινήτου?
Σίγουρα κάποιος ο οποίος θα μπει στην διαδικασία να σηκώσει το αυτοκίνητο του ξέρει οτι δεν θα κάνει τον κασκαντέρ με πολλά χιλιόμετρα, αλλά αν χρειαστεί κάποια στιγμή να κάνουμε ελιγμό με πολλά χιλιόμετρα , τότε τι γίνεται? (π.χ το κλασικό τεστ ταράνδου που κάνουνε πλέον στα περισσότερα ιχ)
Και δεν μιλάμε για τρελές ταχύτητες, αλλά για 80 και 60 χλμ την ώρα....
Τα λέω όλα αυτά γιατί ήμουν συνεπιβάτης πριν από μερικούς μήνες σε ανατροπή ενός ford ranger το οποίο δεν είχε υποστεί καμία αλλαγή όσο αφορά το ύψος του παρά μόνο μεγαλύτερο προφίλ στα λάστιχα. Και αυτό που συμπεράναμε μετά την ανατροπή ήτανε οτι μάλλον "μαγούλιασε" το λάστιχο και φύγαμε στον αέρα...
Οι εταιρίες που πουλάνε τα ελατήρια έχουνε κάνει τα ανάλογα τεστ στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα? Υπάρχει κάποια επίσημη βεβαίωση ή εγγύηση που να πιστοποιεί την ασφάλεια του αυτοκινήτου όντας σηκωμένο?