από 4troxos » Κυρ Μάιος 17, 2009 8:09 pm
Επισκέπτης έγραψε:4troxos έγραψε:Εγώ εχω τα εργοστασιακά.........όσο πάνε και μετά βλέπουμε.
Εγω τα πισω , οχι για πολυ...!

Γιατί??? ,για να κερδίσεις λίγους πόντους κρέμαση????
Παντως να ξέρετε ενα πράγμα .Τα αμορτισέρ της rr του πέφτουν λίγο πιο μακριά απο οτι θα μπορούσε να φορέσει το αμάξι, γιατί το σωληνάκι των φρενών , σε πλήρη έκταση του αμορτισερ , είναι στο όριο του!!!!!!!!!
Κανονικά θέλει και προέκταση το σωληνάκι των φρένων.
Προσωπική εκτίμηση είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν ειναι για extream μετατροπές......άλλωστε και με το camber πρόβλημα έχει με το rr.
Πιστευω λοιπόν οτι το ύψος που του δίνουν τα ελατηρια mad και ενδεχόμενα κάποια αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα ,ΛΙΓΟ πιο μακριά απο τα μαμά και με αναστολείς-κόφτες να το πούμε πιο απλά στον τερματισμό τους είναι το top που μπορεί να πάρει κάποιος.
Διαφορετικά μπαίνει σε άλλου τύπου μετατροπές και του τα αλλάζει όλα!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από
4troxos και Κυρ Μάιος 17, 2009 10:15 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.