θανος ngv avdel έγραψε:kaliakouda έγραψε:Παιδιά εγώ φοράω 6π. αποστάτη πίσω και 5π. εμπρός αλλάζοντας τους αποστάτες της RR, δεν ξεκουμπώνει τίποτα εμπρός δοκιμασμένα αλλά και πάλι 4,5 είστε μια χαρούλα και 100% σίγουροι
Δεν προτρέπω κάποιον με μαμά ελατήρια να κάνει το ίδιο βεβαίως γιατί για την κάμπερ πίσω γιατί πήγα σε άλλη λύση για να έρθει, το αναφέρω όμως για να ξέρετε ακαδημαϊκά ότι με 5άρι εμπρός δεν έχω θέμα
Φυσικά διαφωνώ κάθετα για ίσους αποστάτες με μαμά ελατήρια γιατί αν φορτώσεις με 4 άτομα το αμάξι και τα πράγματά τους το αμάξι θα κάνει σούζα, συνεπείαν αυτού θα το πιάνει από κάτω πολύ περισσότερο ο αέρας
Δλδ ειχες τα RR κ τα αλλαξες; Γιατι; Τι λυση προτεινεις για ψηλωμα 5-7. Εκ με μαμα ελατηρια κ να μην σκληρυνει αλλα κ να ειναι σταθερο ;( εαν μπορεις λεπτομερειακα γτ σκεφτομαι να το κανω αμεσα αυτην την εβδομαδα- λογω ερχομενων διακοπων) ευχαριστω πολυ. Να θυμισω ngv 5d 2.0, 2010. On/off 90/10
Tα RR ο Γιώργος τα είχε αλλάξει γιατί ήθελε να κερδίσει λίγο ύψος ακόμα , για αυτό τον λόγο είχε φτιάξει αποστάτες αφήνοντας τα μαμά ελατήρια και βέβαια πιο μακριά πίσω αμορτισέρ.
'Όπως αναφέρει όμως και ο ίδιος τα πράγματα ήταν οριακά και περισσότερο στο πίσω μέρος με την ρύθμιση της κάμπερ.
θέμα αξιοπιστίας δεν τίθεται ( όσοι γνώριζαν τον Γιώργο ξέρουν πόσο βάναυσα οδηγούσε στο χώμα).
Τώρα γνώμη μου είναι εάν θες να δώσεις ύψος στο vitara σου ξεκίνα με αποστάτες 4π εμπρός και 5π πίσω , είναι μια οικονομική λύση που θα την δοκιμάσεις και αν σου αρέσει και σε βολεύει την κρατάς εάν όχι ''παίζεις'' διαφορετικά.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.