Πωλούνται 2 ποδιές ASFIR ΓΙΑ G. Vitara 1998-2005

Οτιδήποτε αφορά τα Vitara μας...

Πωλούνται 2 ποδιές ASFIR ΓΙΑ G. Vitara 1998-2005

Δημοσίευσηαπό harijohn » Πέμ Νοέμ 28, 2024 7:32 pm

Πωλούνται 2 ποδιές ASFIR ΓΙΑ G. Vitara 1998-2005. Μηχανή και κιβώτιο. Πάχος 5εκ. 500Ε. Τιμή συζητήσιμη
1 (Αντιγραφή).jpg
1 (Αντιγραφή).jpg (12.03 KiB) 1104 προβολές

2 (Αντιγραφή).jpg
2 (Αντιγραφή).jpg (20.02 KiB) 1104 προβολές

3 (Αντιγραφή).jpg
3 (Αντιγραφή).jpg (11.85 KiB) 1104 προβολές

4 (Αντιγραφή).jpg
4 (Αντιγραφή).jpg (19.77 KiB) 1104 προβολές
Αιτία της ενασχόλησης μου με το βουνό είναι της όρασης μου η ανάγκη, που ζητεί να εξαντλεί τον ορίζοντα, προκειμένου να θρέψει με εικόνες, οσμές και ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων τον αχόρταγο εγκέφαλο μου.
Άβαταρ μέλους
harijohn
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 6:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΚΥΒ-MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Πωλούνται 2 ποδιές ASFIR ΓΙΑ G. Vitara 1998-2005

Δημοσίευσηαπό harijohn » Δευτ Δεκ 16, 2024 3:11 pm

Παρακαλώ πολύ να κλειδωθεί. Οι ποδιές πουλήθηκαν. Ευχαριστώ
Αιτία της ενασχόλησης μου με το βουνό είναι της όρασης μου η ανάγκη, που ζητεί να εξαντλεί τον ορίζοντα, προκειμένου να θρέψει με εικόνες, οσμές και ποικιλία χρωμάτων και σχημάτων τον αχόρταγο εγκέφαλο μου.
Άβαταρ μέλους
harijohn
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 6:51 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/70/16
Suspension: ΚΥΒ-MAD
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης


Επιστροφή στο Πώληση Αυτοκινήτων-Ανταλλακτικών-Αξεσουάρ για Vitara

arahova Παρ Ιουν 12, 2026 7:23 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 12, 2026 5:42 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Παρ Ιουν 12, 2026 12:50 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Ιουν 11, 2026 6:46 am Καλημέρα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 11, 2026 5:08 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 12:34 pm Τετάρτη 10 Ιουνίου πάμε για καφεδοποτάκι που αλλού ? στο :arrow:
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:08 pm ένας γ@τος στη σαράνταινα..
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm viewtopic.php?f=86&t=38257
GATOZ Τετ Ιουν 10, 2026 12:07 pm EEEEEEEEEEEEE
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 10:06 am χαχαχα :)
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 9:15 am εννοειται!!!!!!!!
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:25 am tzivi, απο το 6310i μπηκες στο chat ?
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:14 am γεια σου τζοβανι
gi@nn@kis Τετ Ιουν 10, 2026 7:13 am καλημερα
Tzivitzonis Τετ Ιουν 10, 2026 7:12 am Καλημέραααααααααα
antonis1627 Τετ Ιουν 10, 2026 5:55 am Καλημέρα σας.
gi@nn@kis Τρί Ιουν 09, 2026 10:27 am καλημεραααααααααααα
antonis1627 Τρί Ιουν 09, 2026 6:18 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 08, 2026 7:09 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Ιουν 08, 2026 5:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
KonKalamata Δευτ Ιουν 08, 2026 4:49 am Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
arahova Κυρ Ιουν 07, 2026 7:09 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 07, 2026 5:58 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 06, 2026 7:21 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 06, 2026 5:10 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης