Antonioz έγραψε:οταν λες σερβις τι ακριβώς εννοεις;
Τα bimors είναι χειροποίητα και άρα επισκευαζόμενα Αντώνη. Η έννοια του σέρβις (επειδή έχω κάνει σε τέτοια) είναι άνοιγμα-φρεσκάρισμα του λαδιού-έλεγχος λειτουργίας και ξανα-βάψιμο. Κοινώς τα στέλνεις Κρήτη και με μικρό κόστος ξανα-έχεις καινούργια!
πολυ καλό.. αλλα γιατι σε 1,5 χρονο στάλθηκαν για σερβις; καθε 1,5 χρονο γινετε το σερβις ή ειχαν καποιο προβλημα;
SY2CJI Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Antonioz έγραψε:αλλα γιατι σε 1,5 χρονο στάλθηκαν για σερβις; καθε 1,5 χρονο γινετε το σερβις ή ειχαν καποιο προβλημα;
Προσωπικά σπίκινγκ, όταν είχα κι εγώ αντίστοιχα (και τα έχω ακόμα δηλ), τα έστειλα 1 φορά για σέρβις μιας και το ένα μου παρουσίασε διαρροή. Τα έστειλα όλα μιας και ήταν ευκαιρία για σέρβις. Το σέρβις γίνεται όποτε καταλαβαίνεις ότι θες εσύ να γίνει (π.χ. πέσανε, μαλακώσανε, έχουν διαρροή, σπάσανε). Αυτά τα λέω από την προσωπική μου εμπειρία με τα εν λόγω αμορτισέρ. Το γιατί στάλθηκαν σε 1,5 χρόνο για σέρβις, νομίζω ο αρμοδιέστερος να απαντήσει είναι ο Βασίλης.
Τέλος για περισσότερη πληροφόρηση και περισσότερες απορίες σχετικά με αμορτισέρ BiMors
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
πολυ ενδιαφερον.. αρα αξιζει κανεις να αγορασει τα αμορτισερ αφου προσαρμοζονται στις απαιτησεις σου.. και το μονο που ουσιαστικα σε δεσμευει ειναι το μηκος τους (που φανταζομαι μια φορα ρυθμιζεται, κατα την κατασκευή) Σαν τιμή (οταν ειναι καινουρια) εχουν μεγαλη διαφορα με του εμποριου, γιατι σαν λιγο αρκετα μου φαινονται τα 250 για μεταχειρισμένα αμορτισερ..(θα μου πεις στην ουσια ειναι καινουρια )
SY2CJI Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Antonioz έγραψε:και το μονο που ουσιαστικα σε δεσμευει ειναι το μηκος τους (που φανταζομαι μια φορα ρυθμιζεται, κατα την κατασκευή)
Ορθόν!
Antonioz έγραψε:εχουν μεγαλη διαφορα με του εμποριου, γιατι σαν λιγο αρκετα μου φαινονται τα 250 για μεταχειρισμένα αμορτισερ..(θα μου πεις στην ουσια ειναι καινουρια )
Τιμές καινούργιων 2010; Κάθισε πρώτα.... 450
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
fteriel έγραψε:Γνωριζει κανεις αν μπαινουν στο παλιο τριπορτο vitara σε συνδιασμο με oldman emu ελατηρια +4cm??
vasilis4x4 έγραψε:3-4 εκ. χωρις προσθηκες
Το θέμα είναι λοιπόν πως θα τα χαρακτήριζε ο Βασίλης, μιας και τα χρησιμοποιούσε με mad ελατήρια... Μαλακά, μέτρια, σκληρά;
Σόρι παίδες, φαίνεται ότι κάνω το δικηγόρο του Βασίλη, αλλά απαντάω επειδή τα έχω δουλέψει και μόλις λιώσουν τα ΚΥΒ που έχω τώρα, θα ξαναβάλω τα δικά μου.
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!
Τα αμορτισερ σε συνδιασμο με mad ελατηρια ειναι μετρια στην οδηγηση προς σκληρα θα ελεγα Δεν το λεω για να τα πουλησω, αλλα ειδα τελεια συμπεριφορα και σε ασφαλτο και σε χωμα
Τα εστειλα για σερβις γιατι το αμαξι ηταν σε ακινησια 6 μηνες, και ηθελα να τα πουλησω με εγγυηση Εξαλλου ειμαι διπλα στο λιμανι, τα εβαλα στο καραβι και σε 3 μερες τα ειχα πισω με μηδαμινο κοστος