SUZUKI VITARA JLX Wagon-1,6 L-16V-Model 1992-Japan
Η ταυτότητα του οχήματος είναι αυτή

Το αυτοκίνητο έχει πρώτη άδεια κυκλοφορίας εκδοθείσα την 28/02/1992 και ήταν ιδιοκτησίας της εταιρίας www.sib.gr .Το οδηγούσε η σύζυγος του επιχειρηματία ως "σχολικό" μεταφέροντας τα παιδιά της στον παιδικό σταθμό.Από εμένα αγοράστηκε την 30/07/2001 από το εξουσιοδοτημένο κατάστημα της "Γ.Σαραντόπουλος" με 32.000 χλμ. στο κοντέρ και 3ετή εγγύηση τότε...Το αυτοκίνητο ήταν από αρχής ασφαλισμένο στην "Ιντεραμέρικαν" με μηδενικό μητρώο ζημιών είτε με δήλωση θετική είτε ως παθών.
Το αυτοκίνητο σήμερα έχει στο κοντέρ του 82.500 πραγματικά χιλιόμετρα την αλήθεια των οποίων εγγυούμαι.
Το μοτέρ του είναι αυτό:

Είναι σχολαστικά συντηρημένο.Δεν τσιμπάει λάδια,δεν δακρύζει,δεν έχει ούτε υποψία ρηγματώσεως,το καπάκι είναι καινούργιο (έχει ελεγχθεί σχολαστικά από εξειδικευμένο εργαστήριο στην Ε.Α.Β.).Το μοτέρ είναι προγραμματισμένο από την www.powerchips.gr και αναπνέει μέσω γνήσιου snorkel της Safari.Χρησιμοποιώ δύο διαφορετικά φίλτρα:JR τον χειμώνα και ΚΝ το καλοκαίρι.Ο αισθητήρας "Λ" είναι καινούργιος.Το μοτέρ εκπνέει μέσω χταποδιού Calmini και ακολούθως μέσω χειροποίητου ανοξείδωτου σωλήνα και καζανιού ειδικά μελετημένου.Ο καταλύτης είναι αγωνιστικός και καινούργιος.Μαζί δίνεται και άλλος σωλήνας με τελικό Calmini.
Το τελικό είναι αυτό:

Καλύπτει με προκλητική άνεση προδιαγραφές ρύπων euro3 και έχω πρόσφατη κάρτα καυσαερίων από μη γνωστό συνεργείο.
Το μοτέρ δουλεύει σαν ραπτομηχανή,απροβλημάτιστα και βγάζει τα άλογά του και τη ροπή του χωρίς τρύπες ισχύος.
Την επόμενη εβδομάδα θα επανελεγχθεί και θα αλλαχθεί ο,τιδήποτε δεν μου αρέσει.Καταναλώνει 11 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα εκτός πόλης με μέση ωριαία 110 χ.α.ω.Αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρ 450 χιλιόμετρα περίπου.
Μετάδοση κίνησης: κιβώτιο μαμά σε κατάσταση καινούργιου με βελτιωμένα στον υπερθετικό βαθμό τα "κοντά" (βλέπετε σχετικό post μου).Στον πίσω άξονα ακόμη υπάρχει το εργοστασιακό αυτοκόλλητο ελέγχου του εργοστασίου.Δεν υπάρχουν τζόγοι ή χασίματα.Οι ταχύτητες κουμπώνουν με το μιρκό δακτυλάκι και τα αργά μπαίνουν άνετα εν κινήσει.Τα λιπαντικά αλλάζονταν τακτικότατα και δεν υπάρχουν καθόλου διαρροές.Μαζί δίνονται και καινούργιες τάπες μαγνητικές.Μπροστά έχει τοποθετηθεί μαντεμένιο 3ο στέλεχος.
Σύστημα διεύθυνσης:μπροστά όλα καινούργια.Ημιαξόνια άριστα,φούσκες καινούργιες, ρουλεμάν άψογα,τιμόνι χωρί τζόγους.Επιπλέον ένα σετ ημιαξόνια "πράσινα" για εφεδρεία.Δεν έχω διαρροές από το δοχείο υδραυλικών.
Ανάρτηση:κιτ Calmini 3'' με αμορτισέρ Ο.Μ.Ε μπροστά και Pro Comp πίσω ειδική παραγγελία.Επιπλέον αμορτισέρ Monroe Adventure σχεδόν καινούργια,ΚΑΥΑΒΑ καινούργια,τα Calmini σε άριστη κατάσταση λειτουργίας και φυσικά σετάκια ελατήρια.Body lift 3''.
Συνολική ανύψωση περίπου 5''
Σύστημα πέδησης:καινούργιοι αεριζόμενοι-διάτρητοι δίσκοι,μεταλλικά σωληνάκια,ελεγμένο σέρβο.Επιπλέον οι μαμά δίσκοι σε υποδειγματική κατάσταση.
Ηλεκτρικά:φώτα xenon,προβολείς ομίχλης και λευκού φωτός, προβολέας εργασίας.Ηλεκτρικά παράθυρα,καθρέπτες,τρίτο στοπ,ηλεκτρικές κλειδαριές,εργοστασιακό air-condition,διπλά φώτα ομίχλης πίσω,αμάξωμα διπλογειωμένο,μπαταρία Bosch Silver καινούργια και επιπλέον μπαταρία Weber για εφεδρεία.Μέσα φώς ανάβει κανονικότατα καθώς και η πλαφονιέρα.Κανένα καμμένο λαμπάκι στο ταμπλώ, ακόμη σε κάποια κουμπιά υπάρχει η προστατευτική μεμβράνη του εργοστασίου.Το a/c είναι ελεγμένο,σερβιρισμένο,απολυμασμένο και παγώνει στην κυριολεξία στην 2η σκάλα.
Αξεσουαράκια:εργάτης 12.000 λιβρών τοποθετημένος μέσα από τον μπροστινό προφυλακτήρα.Κοτσαδόρος,Σκάρα οροφής της KingRack η μεγάλη.Πλαστική λεκάνη χώρου πορτ-μπαγκάζ καθώς και συρτάρια εξοπλισμού.
Αμάξωμα:χρώμα λευκό, εγγυημένα ατρακάριστο,μικρές γρατσουνιές που δεν φαίνονται στο μάτι,φυμέ τζάμια με προδιαγραφές και πιστοποίηση και επιπλέον σκουρότερες μεμβράνες.Ξεραμένα τα λάστιχα των παραθύρων στις πόρτες,δεν δημιουργούν πρόβλημα λειτουργίας.Ελαφρύ βαθούλωμα μπροστά από το εμπρός αριστερό φλας.Πίσω προφυλακτήρας από το δίλιτρο V.Λαστιχένια φτεράκια της Bushwalker τα οποία βγαίνουν πανεύκολα.Επιπλέον πλαστικά εργοστασιακά φρύδια μεταχειρισμένα τα οποία δεν έβαλα.Ο κοτσαδόρος είναι πλήρης, ελεγμένος και η πρίζα του καινούργια.Η εργοστασιακή πλαστικοποίηση ακόμη υπάρχει και δόξα τω Θεώ δεν έχει σκουριές από κάτω.Δέστε:

Καμπίνα επιβατών:ταμπλώ άθικτο με γυαλάδα,επένδυση θυρών Ο.Κ. τα πάντα δουλεύουν κανονικά.Καθίσματα μπάκετ ανακλεινόμενα με ζώνες 5 σημείων και επιπλέον τα μαμά.Σκαφάκια άριστα,επιπλέον τα εργοστασικά πατάκια.Τεμπέλης after-market.Η ταπετσαρία των πίσω καθισμάτων είναι αν καινούργια.Επιπλέον καλύματα αχρησιμοποίητα.
Ελαστικά:
Δύο τετράδες.Μία σε χρωμέ ζάντες Mangels 8x15 με λάστιχα GoodYear 225x75x15 ATR σε καλή κατάσταση για ανοιξιάτικα και καλοκαιρινά ταξίδια και μία τετράδα με ζάντες από GV 16άρες με τα εκπληκτικά καινούργια (σχεδόν) all terrain Cooper ST σε διάσταση 205χ80χ16.
Σε ποιούς απευθύνεται η παρούσα:
Σε εκείνους που θέλουν ένα αξιόπιστο πολεμικό σκυλί το οποίο ταξιδεύει ανετότατα,ανεβαίνει στα βουνά για πλάκα και δεν ζητά τίποτε πέρα από βενζίνη και στοιχειώδη συντήρηση.Είναι "μπάνικο" αλλά δεν κάνει για καθημερινή χρήση πόλης λόγω όγκου.Χωρά άνετα 4 ενήλικα άτομα με τα πράγματά τους και εμπνέει ασφάλεια.Δεν κάνει για άσχετους,αδιάφορους,ξερόλες και καλομαθημένους σε καναπέ.Love it or leave it man.
Τιμή:
10.001,00 € αδιαπραγμάτευτα και μετρητά.ΔΕΝ πωλούνται ξεχωριστά τμήματα της παραπάνω αγγελίας.
Διαθεσιμότητα:Μετά την 10η Απριλίου και αφού κάνω πλήρη έλεγχο,πλήρες Service, το περάσω ΚΤΕΟ και ξαναβγάλω κάρτα καυσαερίων.
Ελεγχος:Δεκτός και επιβαλόμενος.Test drive σε εθνική και "California".
Εγγύηση:Ο λόγος μου είναι συμβόλαιο.
Το αυτοκίνητο αυτό το ΑΓΑΠΗΣΑ και μόνο ευχάριστα έχω να θυμάμαι.
Θερμή παράκληση:Οχι λόγους συμπόνοιας και τα λοιπά γνωστά.Οχι άσκοπα και χωρίς ουσία π.μ.Οι ενδιαφερόμενοι από επαρχία έχουν εξασφαλισμένο αν μη τι άλλο τον καφέ.
Ευχαριστώ πολύ.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΓΝΟΣ