από batfalcon » Τετ Απρ 14, 2021 12:37 pm
Η πληροφορία λέει πως αναμένουν διευκρινιστικές εγκυκλίους. Μέχρι να εκδοθούν το πράγμα θα παίρνει αναβολές. Είναι ΠΑΡΑ πολλά τα σημεία που πρέπει να διευκρινισθούν.
Για παράδειγμα, πως θα ελεγθούν τα φρένα ενός τρειλερ; Δεν υπάρχει πουθενά κατάλληλος μηχανισμός εξομοίωσης.
Ποιός (με ποιά ιδιότητα) θα ελέγξει / εγκρίνει την σωστή εγκατάσταση υγραερίου σε ένα τροχόσπιτο;
Τα τρειλερ των σκαφών, εγκρίνονται για να μεταφέρουν συγκεκριμένο βάρος σκάφους. Για κανένα άλλο λόγο. Αρα, αυτό που πρέπει να ελεγχθεί είναι το τρέιλερ και μόνο, σωστά; Ποιός θα ελέγξει αν είναι ασφαλώς δεμένο το οποιοδήποτε σκάφος πάνω στο μέσο μετφοράς; Πως θα ξεφορτώσεις το σκάφος για να πας το τρειλερ για έλεγχο; Η μήπως θα πάς και την βάρκα μαζί; Και καλά μια βάρκα πλάτους κάτω των 2,5 μέτρων. Ομως, (και εδώ γεννάται τεράστιο θέμα), πως θα ελεγθεί ένα τρειλερ για σκάφος μεγαλύτερο του επιτρεπτού να κυκλοφορήσει; Θα μου πείς βεβαια αφού απαγορεύεται να κυκλοφορήσει, τι μας νοιάζει; Και όμως μας νοιάζει και μας κόφτει, διότι όλα τα ΜΕΓΑΛΑ φουσκωτά για να πέσουν στην θάλασσα, κυκλοφορούν στον δρόμο, (αρα θα είναι παράνομα) και διασχίζουν λεωφόρους. Συνεπώς τι θα γίνει με όλα αυτά; Θα επιτρέπεται να το ρυμπουλκήσει ο παρκαδόρος; Και αν παρ' ελπίδα γίνει ένα τροχαίο, τι καλύπτεται νομικά και τι όχι;
Το θέμα είναι τεράστιο και έχει τις ρίζες του στην απρονοησία κάποιων καρεκλοκένταυρων που εδω και 10ετιες δεν φρόντισαν να το λύσουν. Οσοι ταξιδεύετε με τροχόσπιτο στο εξωτερικό το έχετε ήδη αντιληφθεί αφού σε πολλά κράτη μας κοιτάνε με μισό μάτι που κυκλοφορούμε με ΠΛΑΣΤΗ πινακίδα στο ρυμουλκούμενο!!!
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.