Και στα 3 αυτοκίνητα έχω αυτόματο κλιματισμό, ίδιο με το Vitara. Όταν πατάς το Auto ενεργοποιείται αυτόματα και το A/C. Το χειμώνα δεν αισθάνομαι να κομπλάρει ο κομπρέσορας όπως κάνει το καλοκαίρι άρα δεν νομίζω να ζορίζει περισσότερο η μηχανή και να ανεβαίνει η κατανάλωση (τουλάχιστον όχι κάτι το ιδιαίτερο).
Αυτό που έχω παρατηρήσει όμως, είναι ότι το χειμώνα αν απενεργοποιήσω το A/C τότε μετά από λίγο πιάνει πολύ υγρασία μέσα η καμπίνα και δεν μου αρέσει γιατί λιγδιάζω και εγώ ο ίδιος. Άρα για εμένα το A/C είναι πάντα στο ΟΝ χειμώνα καλοκαίρι και η θερμοκρασία σταθερά περίπου στους 23οC.
Για την ροή του αέρα τώρα, στα αυτοκίνητα με αυτόματο κλιματισμό πατώντας το Auto το αυτοκίνητο ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα του αέρα και την έξοδο. Πχ μια μέρα με παγωνιά όταν ξεκινήσουμε το αυτοκίνητο για λίγη ώρα μέχρι να ζεσταθεί η μηχανή δεν βγάζει καθόλου αέρα, μόλις ζεσταθεί λίγο αρχίζει και βγάζει ζεστό αέρα με πολύ μεγάλη ένταση από τους αεραγωγούς του παρμπρίζ και μετά, όταν πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία η καμπίνα, σιγά σιγά η ένταση χαμηλώνει και ο αέρας αρχίζει να βγαίνει από τους μπροστινούς αεραγωγούς και από τα πόδια.
Κάτι άλλο που έχω παρατηρήσει στα αυτοκίνητα με κλιματισμό είναι ότι η θερμοκρασία του αέρα έχει κλιμακώσεις ανάλογα τη επιλογή. Δηλαδή βγάζει καυτό, ζεστό, χλιαρό, δροσερό, πολύ παγωμένο κλπ ενώ στα αυτοκίνητα με απλό A/C ο αέρας θα είναι ή τέρμα ζεστός ή τέρμα κρύος και θα αναγκάζεσαι κάθε λίγο να παίζεις με τα κουμπιά για να μη σκας ή πουντιάζεις αντίστοιχα.
Για την επιλογή της εξόδου, αν πατήσουμε το Mode και επιλέξουμε να βγαίνει ο αέρας από τους αεραγωγούς που θέλουμε εμείς τότε σταματάει να λειτουργεί ο παραπάνω αυτοματισμός (και αν θυμάμαι καλά σταματάει και η αυτόματη ταχύτητα αέρα άρα πρέπει να τη ρυθμίσουμε εμείς χειροκίνητα).