από vagelisfil » Τετ Δεκ 16, 2020 10:41 pm
Το διπλό καλώδιο είναι καθαρά για θέμα φόρτισης.
Έστω ότι μπαίνεις στο αυτοκίνητο με 15% μπαταρία και θες ΑΑ στη διαδρομή. Αν αφήσεις το απλό καλώδιο στη θύρα μετά από μισή ώρα οδήγησης στην καλύτερη θα έχει φτάσει 25%-30% για να έχεις στη δουλειά σου. Με το διπλό καλώδιο θα είσαι στο 60%-70%. **Οι τιμές είναι καθαρά ενδεικτικές αλλά προσεγγίζουν την πραγματικότητα.
Μπαίνουμε σε offtopic λημέρια αλλά όλα είναι σχετικά, στο κάτω κάτω κουβέντα κάνουμε...
Για το άλλο που λες με τους φορτιστές. Όπως είπα και πιο πάνω τα σύγχρονα κινητά έχουν αισθητήρες για την προστασία τους αλλά και για την μέγιστη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του κάθε φορτιστή. Στην αγορά ηλεκτρονικών συσκευών υπάρχουν κάποιες τεχνολογίες/πρωτόκολλα ταχείας φόρτισης όπως Power Delivery, Qualcomm QuickCharge, Motorola Turbo Charge, WrapCharge, Samsung Adaptive Fast Charge κλπ κλπ... Το Galaxy που έχω υποστηρίζει PD 2.0 μέχρι 45W, αν του βάλω έναν φορτιστή QuickCharge 5.0 των 100W που δεν το υποστηρίζει θα φορτίσει στα 10W (5V x 2A) ενώ ένα παλιό Xiaomi θα φορτίσει με τον ίδιο φορτιστή στα 25W. Με το παραπάνω παράδειγμα θέλω να πω ότι όλα τα κινητά/tablet/laptop/gopro υποστηρίζουν λίγο ή πολύ κάποιο από τα παραπάνω πρωτόκολλα και για να εκμεταλλευτείς το maximum των δυνατοτήτων τους χρειάζεσαι τον αντίστοιχο φορτιστή διαφορετικά θα δουλέψει σε "safe mode" στην βασική προδιαγραφή των USB (5V, 1~2A) σε καμία περίπτωση όμως δε θα προκληθεί ζημιά στο κινητό εκτός ακραίων περιπτώσεων με ελαττωματικό-κινέζικο φορτιστή.
To iPhone του γιου σου φορτίζει με 1Α έως 3.6Α στα 5V ανάλογα το φορτιστή και το επίπεδο φόρτισης.
Suzuki Vitara 1.6 DDiS GL+ (2015) -
120hp/
320NmCitroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) -
100hp/
254NmKia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) -
109hp/
137Nm