cirrus έγραψε:Καλησπέρα σε όλους.
Σκεφτόμουν αρκετό καιρό να προχωρήσω σε ηχομόνωση του αυτοκινήτου. Βρήκα κατάλληλο συνεργείο μετά από αρκετές προσφορές και σήμερα το παρέλαβα.
Το υλικό που μπήκε είναι της Ground Zero (2.5mm αν δεν κάνω λάθος) και ντύθηκαν:
Καπώ με ειδικό υλικό με αντοχή στη θερμοκρασία
Το πόρτμπαγκάζ εκεί που μπαίνει η ρεζέρβα - κάτω από τη μοκέτα
Οι εντυπώσεις μου είναι αρκετά καλές. Το αποτέλεσμα που ήθελα σε γενικές γραμμές το πέτυχα και δεν περίμενα κάτι καλύτερο. Οι πόρτες κλείνουν με χαρακτηριστικό γντουπ πολυτελέστερου αυτοκινήτου και ο θόρυβος από το δρόμο έχει μειωθεί (όχι κάτι τρομερό όμως - φανταστείτε πως έχει φύγει η τενεκεδίλα). Αυτό που έχει μεγάλη διαφορά είναι η απόδοση του ηχοσυστήματος του Vitara, που τώρα ακούγεται πολύ καθαρότερα. Ελπίζω πως στο ταξίδι θα είναι πιο άνετο.
Εν συνεχεία θα προχωρήσω σε αλλαγή ελαστικών που θα κάνουν και αυτά διαφορά, και εάν τα οικονομικά το επιτρέπουν, σε ντύσιμο θόλων και αναβάθμιση ηχοσυστήματος.
Μετά από περίπου 1000 χλμ σε Εθνική να κάνω ένα update σχετικά με την κατάσταση.
Ακόμη δεν άλλαξα ελαστικά, αλλά στην Εθνική το αμάξι είναι (αναμενόμενο) πολύ πιο ήσυχο και άνετο. Κάθε εξωτερικός θόρυβος μεταφέρεται πολύ πιο "γλυκά" μέσα στο αυτοκίνητο χωρίς να ενοχλεί ιδιαίτερα. Φτάνοντας στον προορισμό μου μετά από 3 ώρες ταξίδι τα αυτιά μου δε βουίζουν όπως πριν. Γενικά μετάνιωσα που δεν το είχα κάνει και στο Swift που είχα, που ήταν ακριβώς ίδιο τενεκεδόκουτο :) . Με τον καιρό σταματάς να σκέφτεσαι ότι έχεις βάλει ηχομόνωση επειδή τα αυτιά σου συνηθίζουν το νέο ήχο, αλλά είμαι σίγουρος ό,τι αν μπω σε άλλο Vitara θα καταλάβω αμέσως τη διαφορά.
Για όσους το σκέφτονται να πω ένα αρνητικό που φέρνει η ηχομόνωση, για να το βάλουν στην εξίσωση εάν ενδιαφέρονται - και ιδιαίτερα αν θέλουν να χρησιμοποιήσουν βαρύτερα υλικά: Οι πίσω πόρτες υπάρχει καλή περίπτωση, ανάλογα με την κλίση του αυτοκινήτου, να μη μπορούν να μείνουν ανοιχτές όταν ανοίξουν τέρμα, λόγω του έξτρα φορτίου που κρατάει ο μεντεσές. Οι μπροστά πόρτες φαντάζομαι ότι έχουν πιο ενισχυμένους μεντεσέδες και άλλες γωνίες και δεν παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα. Επίσης η πόρτα του πορτμπαγκάζ είναι αρκετά πιο βαριά και είναι πιο δύσκολο να την ανοίξεις. Αυτό δημιουργεί έξτρα φορτίο στο αμορτισέρ της πόρτας. Αν χαλάσει γρήγορα, ο χρόνος θα δείξει. Η πόρτα αυτή πάντως μένει ανοιχτή χωρίς πρόβλημα.
Καλή συνέχεια σε όλους!