arahova έγραψε:Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά Πέτρο.
Αν ανατρέξουμε στους πίνακες με την αξιοπιστία της κάθε εταιρείας (χρόνια τώρα) που αφορά όλο το πακέτο (μηχανή, ηλεκτρικά, σασί κλπ.)
ποτέ δεν ήταν στις πρώτες θέσεις ακριβά μοντέλα (Mercedes, BMW, AUDI, LANDROVER, κλπ) αυτό κάτι λέει νομίζω.
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια οτι αν μπορούσα να πάρω μια Mercedes δεν θα την έπαιρνα, μήπως και είχα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά.
Οπότε το πάρω ένα αυτοκίνητο όπως το Vitara με αυτή την τιμή και τις δυνατότητες που έχει, για μένα δεν είναι ισοπέδωση αλλά θα ήταν ανάξιο λόγου να
ασχολούμαι με τους τριγμούς. Απλά εδώ στο φόρουμ λεπτομερούμε για όλα, λόγος να γίνεται.

Χριστός Ανέστη Στάθη
Ισοπέδωση είναι αυτό που γράφτηκε παραπάνω δλδ <<Και Mercedes να αποφασίσεις να πάρεις κάποιους τριγμούς θα εχει….
Σε όλα τα αυτοκίνητα είναι φυσιολογικό!>>
bmw 118i, golf7, golf5, fiat500, volvos40, focus, fiesta, mondeo, ibiza, corsa, αυτά είναι μερικά μόνο από τα αυτοκίνητα που πέρασαν από τα χέρια μου και δεν έκανα κιχ από τριγμούς. Αυτό δεν το λες ούτε τύχη ούτε σύμπτωση
Για άλλους το θέμα τριγμοί μπορεί να μην είναι σοβαρό, (δικαίωμα τους) για εμένα είναι και για το λόγο αυτό το σχολιάζω. Σοβαρό επίσης για εμένα είναι ο τρόπος που η suzuki αντιμετωπίζει το θέμα(προσπαθεί να το κουκουλώσει).
Όσο για τις δυνατότητες Στάθη, έχει αυτές που του προσφέρει η τιμή του και τίποτα παραπάνω. Αν εξαιρέσουμε το Dacia δεν νομίζω πως μπορεί να συγκριθεί με οποιοδήποτε άλλο SUV και να λάβεις υπόψη σου πως SUV δεν είναι μόνο τα 4Χ4. Μιλάω πάντα για μαμά αυτοκίνητα, χωρίς άλλα λάστιχα, άλλες ζάντες υπερυψωμένα κλπ.
Απ ότι όμως έχω καταλάβει όμως η λογική που επικρατεί είναι: για τα λεφτά που κοστίζει, καλό είναι και ας τρίζει.
Για εμένα βέβαια η λογική αυτή είναι λάθος και ουδέποτε θα την ασπαστώ.
Για το λόγο αυτό όπως έχω αναφέρει πρόσφατα σε άλλο πόστ το ξεφορτώθηκα πριν μερικές μέρες.
ΥΓ. Ένα από τα καλά που έχει το vitara είναι η εμπορικότητά του η οποία με βοήθησε να το πουλήσω πολύ γρήγορα και σε πολύ καλή τιμή. Να τα λέμε και καλά
