Όλοι ξέρουμε οτι η μόδα της εποχής είναι οι κινητήρες μικρού κυβισμού με σαλιγκάρι...έτσι έχουν καταναλώσεις diesel (δεν τις φτάνουν βέβαια) επιδόσεις (ας είναι καλά το σαλιγκάρι) κφυσικά ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ(και εδώ έχουμε φίλτρο σωματιδίων βέβαια) όσο για την αντοχή σε βάθος χρόνου ΑΓΝΩΣΤΟ οπως καλα προείπε παραπανω ο φίλος!!!
Για μένα αυτή την στιγμή η έκδοση με τον 1.0 κινητήρα για κάποιον με 10-15000χλμ/χρόνο και κίνηση κυρίως σε άσφαλτο λίγο χώμα(όχι εξτρίμ off/road) και περιστασιακά χιόνι με βάση την τιμή αλλά και την εγγύηση (7 χρόνια) είναι οτι καλύτερο μπορεί να πάρει κάποιος δεδομένου και του ονόματος SUZUKI!!!!
Η διαφορά τιμολογιακά με τον Diesel, o οποιος δεν βγαίνει πλέον, αν έβγαινε όμως είναι περίπου στα 1500-2000 ευρώ...Όσον αφορά την κατανάλωση στην πόλη θα έλεγα οτι η είναι τα ίδια (στο πορτοφόλι), εκτός πόλης όμως το πετρέλαιο κερδίζει με διαφορά 1-2 ευρώ στα 100χλμ που για να την ρεφάρεις άμεσα πρέπει να κάνεις πάνω απο 30.000χλμ το χρόνο (απόσβεση σε 3 μιση χρόνια)διαφορετικά στην περίπτωση που αναφέρω παραπάνω θές μια 5ετία κοντά...ενδεικτικά δείτε τις φώτο απο τον υπολογιστή βενζίνης/πετρελαίου...
http://www.carwall.gr/useful/aposbesi-petrelaio-vs-benzini


Τέλος αυτο που φοβίζει τους πάντες αλλά και εμένα είναι τα τυχόν προβλήματα του πετρελαίου και της παπάτζας της αντιπροσωπίας σε περίπτωση βλάβης που όπως πολυ καλά ξερουμε πάντα το φτεξιμο είναι απο το καύσιμο αρα δεν σε καλυπτει η εγγύηση αρα ΠΛΕΡΩΝΕ!!!Και στο πετρέλαιο η βλάβη ΚΟΣΤΙΖΕΙ!!!
Αυτα απο μενα συγγνώμη για το μεγάλο post...