AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide
? Updates every 5 Seconds
Μετά από λίγο ψάξιμο για την τοποθέτηση κοτσαδόρου στο NGV (πεντάπορτο) , κατέληξα τελικά σε αυτόν της Alfa Hellas.Υπήρξαν κάποιοι λόγοι για την συγκεκριμένη επιλογή, τους οποίους παραθέτω παρακάτω μαζί με τις ανάλογες φωτογραφίες.Αρχικά ήθελα να μην εξέχει τίποτα κάτω από τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου, όταν δέν είναι πάνω ο κοτσαδόρος, για να μην χάνω σε ύψος.Γιαυτό τον λόγω, όπως θα δείτε στις φωτό, τοποθέτησα εκ'των υστέρων μόνος μου, την προίζα επάνω στον προφυλακτήρα και όχι στον κοτσαδόρο όπως την είχε ο κατασκευαστής.Επίσης ήθελα να έχω δυο μπίλιες, μια μακριά που να εξέχει από την ρεζέρβα για να βάζω την βάση των ποδηλάτων, και μια κοντή για την ρεμούλκα.Τέλος να πω ότι η δουλειά των παιδιών ήταν καθαρή, γρήγορη, και πάρα πολύ καλή (το μόνο που θα ήθελα είναι να κολούσαμε τις ενώσεις των καλωδίων για την προίζα, αλλά απ'ότι κατάλαβα δεν το κάνει κανείς).
εδώ είναι η κοντή μπίλια (για την ρεμούλκα)
...η μακριά μπίλια για την βάση ποδηλάτων
...χωρίς κοτσαδόρο
Ο κοτσαδορος είναι βιδωτος, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα. Κολώντας τις δυο βίδες του σε ένα λαμάκι και χρησιμοποιώντας ένα πολύγωνο κλειδί με καστάνια, η τοποθέτησή του και η αφαίρεσή του είναι υπόθεση ενός λεπτού: το πολύγωνο με την καστάνια...