Λοιπόν το τελείωσα, δυστυχώς χωρίς να καταφέρω να λύσω τον παραπάνω γρίφο, οπότε έχω έναν λευκό καθρέφτη σε λευκό αμάξι αλλά με κόκκινο το τρίγωνο του μεντεσέ, και το αντίστροφο το άλλο αμάξι. Τουλάχιστον όμως δουλεύει!
Πρώτο βήμα είναι να βγάλουμε το μαύρο πλαστικό από την μέσα μεριά του καθρέφτη. Βγαίνει τραβηχτό προς τα έξω, έχει 2 πόδια που το αγκραφώνουν πάνω στην πόρτα (κυκλωμένα στην φωτό). Προσοχή, εμένα και στα δύο αμάξια μου έσπασε το πόδι που φαίνεται στην παρακάτω φωτό (η πατούρα που έχει στα σημεία με βελάκι). Ίσως κάποιος πιο έμπειρος μπορεί να μας διαφωτίσει πως να γίνει αναίμακτα. Και στις 2 περιπτώσεις έβαλα αρκετή δύναμη πριν σπάσει, απλά δεν βρήκα άλλο τρόπο να βγει...

Μετά εμφανίζεται από μέσα η φίσα. Είναι τραβηχτή και για να βγει θέλει να ξεχειλώσουμε (πχ με ένα μικρό πλακέ κατσαβίδι) την ασφάλειά της.
Επίσης βλέπουμε 2 βίδες που κρατάνε τον καθρέφτη. Η τρίτη βίδα κρύβεται στην άκρη της πόρτας, πίσω από την τσιμούχα. Τις ξεβιδώνουμε με ένα μεγάλο κατσαβίδι "+" και παίρνουμε όλο τον καθρέφτη με το μεντεσέ στο χέρι. Τις έχω μαρκάρει με βέλος παρακάτω.
Προσοχή μη σας πέσει όλο το σύστημα και σπάσει το κρύσταλλο!
Από την κάτω μεριά του κρύσταλλου, στο πλαστικό έχει μία βίδα. Αντίστοιχα στους 2 καθρέφτες τα έχω μαρκάρει με κύκλο και βέλος. Στον λευκό καθρέφτη έχω ήδη ανασηκώσει το κρύσταλλο να φαίνεται πως είναι από μέσα.
Το κρύσταλλο είναι φιξ με το μοτέρ, οπότε αν ο σκοπός ήταν να αλλάξετε μόνο αυτό , βάζετε το καινούριο και τελειώσατε!
Το μοτέρ στηρίζεται εκτός της βίδας με δύο γατζάκια όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτό με βέλος και κύκλο. Μπαίνει κρεμαστό, το ακουμπάς από πάνω.
Σημείωση: Θεωρητικά για να αλλάξεις μόνο μοτέρ-κρύσταλλλο δεν θέλει να βγάλεις όλο το σύστημα, αρκεί η φίσα από μέσα (άρα και το τρίγωνο πλαστικό) και η εν λόγω βίδα από κάτω. Το δύσκολο όμως είναι να ξαναμπεί η βίδα γιατί είναι λίγο τυφλό το μέρος και η βίδα είνει να σφηνώνει στα γύρω μέρη αν δεν μπει με τη μία, οπότε ίσως να βοηθήσει να το βγάλεις όλο, άλλωστε 3 βίδες είναι μόνο...
Αν τώρα θες να αλλάξεις και το κέλυφος του καθρέφτη, έχοντας βγάλει το κρύσταλλο φαίνονται 4 βίδες από πίσω, και υπάρχει και μία 5η κρυφή. Για να εμφανιστεί πρέπει να σπρώξετε τον καθρέφτη να ανοίξει (σαν να τον διπλώνεις προς τη μεριά της μηχανής. Τις έχω μαρκαρσμένες με βέλος στην αποπάνω και αποκάτω φωτογραφία. Επίσης αυτό μπορεί να γίνει χωρίς να βγεί όλο το σύστημα από την πόρτα.
Στο μωβ συνεφάκι παραπάνω φαίνεται το ρουλεμάν στον μεντεσέ. Έχει 3 τέτοια που δείχνουν να είναι λειψά και ετοιμόρροπα. Όπως περιστρέφεται ο μεντεσές δείχνει να ξεχειλώνει και να μαζεύει εξαιτίας τους. Προσοχή μην πέσουν ή μην βγουν. Δεν είναι προβληματικά, απλά έτσι δουλεύει. Το λέω επειδή στο σπασμένο μεντεσέ έκανα δοκιμές και τον απέκανα.
Εδώ φτάνουμε στο σημείο που χτύπησα σε τοίχο...
Το κομμάτι που έχω μαρκάρει με μωβ τετράγωνο δεν αφήνει το άλλο πλαστικό κομμάτι του συστήματος (αυτό που εφαρμόζει στην πόρτα) να αφαιρεθεί. Αναγκαστικά θα πρέπει ο μεντεσές να λυθεί σε 2 κομμάτια, πράγμα που όπως είδατε στο προηγούμενο πόστ ούτε ήξερα πως να το κάνω, ούτε κατάφερα να το μαντέψω. Έτσι πήρα τον καλό μεντεσέ από το κόκκινο αμάξι (που όμως είχε κόκκινο πλαστικό) και επάνω του μόνταρα όλα τα υπόλοιπα και το τελικό αποτέλεσμα είναι το παρακάτω.
Αν πάντως κάποιος βρει τον τρόπο, ας τον γράψει για τον επόμενο ενδιαφερόμενο.
