Ισχύει για τα δίλιτρα και ίσως για τα 1600..
Εχουμε σοβαρο πρόβλημα με την πλεξούδα που είναι κάτω από την ασφαλειοθήκη που βλέπουμε μέσα στο χώρο του κινητήρα μπροστά από την μπαταρία. Στην κούρμπα που κάνει όπως φεύγει από την ασφαλειοθήκη, τρίβεται στη λαμαρίνα και δημιουργεί βραχυκυκλώματα με ΚΙΝΔΥΝΟ ΦΩΤΙΑΣ ακόμη και με το αυτοκίνητο σταματημένο διότι έχει ΣΥΝΕΧΏΣ Τάση..!!!!
Σίγουρα όλοι θα έχετε φθαρμένα καλώδια από το πολύ τρίψιμο λόγω πολυκαιρίας. Παρόμοιο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Ivan .... Από αυτό ήταν όλα τα ψιλοπροβλήματα που είχα τον τελευταίο καιρό..
Οι κάτοχοι των άλλων τύπων VITARA κάντε σας παρακαλώ ένα προληπτικό έλεγχο γιατί οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν πολλά συστήματα ίδια από το ένα μοντέλο στο άλλο...
Αν δείτε κάτι σαν σκουριά πίσω από καλώδια (φωτο) τρέξτε...!!!! και ενημερώστε...!!!!
Ανεβάζω και φωτό...

- 1. ΣΚΑΣΜΕΝΗ ΠΛΕΞΟΥΔΑ

- 2. ΣΚΑΣΜΕΝΗ ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΤΡΙΒΗΣ.

- 3. Ετσι λειτουργούσε 1.

- 3. Ετσι λειτουργούσε 2.

- 4. Και αποτυπωμα στο σασί.
Τελευταία επεξεργασία από
A7PILOT και Πέμ Φεβ 11, 2021 8:49 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά