Το είχα κολλήσει όταν άλλαξα τον καταλύτη αλλά μάλλον τα είχε φάει τα ψωμιά του και άνοιξε πάλι λίγο πιό κάτω.

Αφού λοιπόν το θέμα του χταποδιού με "έτρωγε" περισσότερο.

Σε μεταχειρισμένα βρήκα με δυσκολία ένα,αλλά επειδή ήταν ολόκληρο το αυτοκίνητο (είχε 210.000 χλμ) το απέφυγα, δεν ήταν και τσάμπα (100€ ζήταγε

Την Παρασκευή που μας πέρασε λοιπόν έβαλα νέο χταπόδι ανοξείδωτο.
Ο αισθητήρας του προκαταλύτη στη θέση του και όλα καλά.


Γλύτωσα και από το ελεεινό μαντέμι που η Suzuki ονομάζει χταπόδι.

Ιδού λοιπόν το αποτέλεσμα :
Χιλιόμετρα δεν έκανα πολλά για να καταλάβω καμιά διαφορά στην απόδοση, αν και με την αλλαγή του καταλύτη δεν χρειάστηκε πάνω από χιλιόμετρο για να καταλάβω την προς το καλύτερο διαφορά.
Από όλες τις αλλαγές που έχω κάνει νομίζω ότι οι πλύμνες είναι με διαφορά αυτές που σε κάνουν να καταλάβεις αμέσως ότι πήρε "δύναμη" το αυτοκίνητο.
Από τιμή τώρα, καθαρίσαμε με 230€ (τιμή για συνεργείο).

