Το αυτοκίνητο εχει 70.000 κμ με υγραεριο...
Απο την αρχη είχε θεματα με ρεταρίσματα και είχα κλείσει το διακενο στα μπουζί μου απο 1,0 σε 0,7 γτ το πρόβλημα ηταν οι πολλαπλασιαστές που δεν εδιναν αρκετό ρευμα...
Αγορασα και 2 ιμιτιασιον πολλ/στες ( οι μαμα 170 ο ενας) αλλα και παλι το προβλημα λυνοταν μονο με μικροτερο διακενο...
Τεσπα το αυτοκινητο πηγαινε μια χαρα χωρις προβλήματα εκτος απο μεγάλες κλίσεις και στροφές κατω απο 2000 (σπανια κατάσταση)
Σημερα το απόγευμα ξεκινάω με Α/C και στο δρομο καταλαβαινω οτι το αυτοκινητο δεν τραβαει...Οχι μονο ρετάρει στα χαμηλα
αλλα και στις 3000-3500 σαλ ενω παταω γκαζι αυτό δεν ανεβαζει στροφές ( ιδιο φαινομενο με το δίσκο που πατιναρει οταν εχει φαγωθεί)....
Κλεινω Α/Ψ γυρίζω σε βενιζινη και παλι τα ίδια....Με το ζόρι εβγαλα κατι ανηφορες για να φτάσω σπίτι.....
Τεσπα γυρισα το αφησα να κρυώσει, ελεγξα την ταπα λαδιου μηπως εγινε καμμια στραβή αλλα όλα καλα....Το φυγειο καθαρο εξισου...
Αλλαξα 2 πολ/στες που εχω (παλιους) αλλα μια απο τα ίδια...
Εριξα σπρευ καρμπιρατερ στην πεταλούδα μπας και αλλα τπτ....
Στη βολτα που εκανα μια απο τα ιδια...Σε ανηφορα το αυτοκινητο δεν παει μία....
Τις έκαψα τις βαλβίδες????
Εν τω μεταξυ ο μηχανικος λείπει διακοπες....
Τι να κανω, μερες που είναι κιολας???
Να παω σε αεριτζή??? Να παω στον Αναγνωστάκη (επισημο Suzuki) που δεν ξερω και αν ειναι ανοικτός...
Αν το εκανε μονο στο αεριο δεν θα αγχωνομουν αλλα το κανει και στη βενζίνη....Να "αχρηστεψε" 2 πολλστες ταυτοχρονα?
Μου φαινεται παραξενο....
Ολες οι γνώμες δεκτές γτ μεχρι αύριο θα σκάσω......
