Φίλοι μου, εδώ και δύο χρόνια είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με την ένδειξη 4WD.
Μετά από αναζήτηση στο YouTube, βρήκα μερικά βίντεο που δείχνουν πως επισκευάζετε το κομπρεσεράκι. Εγώ θα σας το παρουσιάσω με εικόνες (δεν κατέχω ακόμα από βίντεο).

- Λύνουμε τις τρεις βίδες και το βγάζουμε από τη βάση του

- Βγάζουμε το καπάκι του μηχανισμού όσο πιό προσεκτικά γίνεται (χάχα) και λύνουμε τις τέσσερις βιδίτσες που έχει. Δύο επάνω (φαίνονται στη φώτο) και δύο κάτω.

- Ρίχνουμε λίγο σπρέι σιλικόνης στα καλωδιάκια, για να βγούν πιό εύκολα

- Και τραβάμε το μηχανισμό έξω, προσεκτικά

- Διαφορετική λήψη

- Το ίδιο

- Και εδώ είναι το πρόβλημα μας. Η έξοδος του κομπρεσέρ πιάνει λίγη σκουριά και δεν στεγανοποιεί το όρινγκ που θα δείτε πιό κάτω

- Με ένα scotch brite, καθαρίζουμε το άκρο και γίνεται καινούργιο. Προσοχή όχι γυαλόχαρτο γιατί μπορεί να το χαράξει και να μην στεγανοποιεί το όρινγκ μετά

- Τα δύο όρινγκ, εγώ τα άλλαξα και τα δύο. Δεν ήθελαν αλλαγή, λίγο καθάρισμα το ένα

- Βάζουμε πρώτα τα όρινγκ στη θέση τους και μετά προσεκτικά το μηχανισμό
Η όλη διαδικασία είναι αρκετά εύκολη, θέλει υπομονή και προσεκτικές κινήσεις.
Πρίν βγάλετε τα σωληνάκια από το κομπρεσεράκι, βάλτε ένα σημάδι στο ένα από τα δύο, για να ξέρετε ποιό πάει που.
Το καπάκι του μηχανισμού είναι κουμπωτό, βγαίνει πιό εύκολα αν το σηκώσετε από τη μεριά που είναι το μοτεράκι. Εγώ πριν το ξαναβάλω, έβαλα λίγη σιλικόνη προληπτικά.
Ελπίζω να σας βοηθήσει αυτή η παρουσίαση, για ότι απορίες στη διάθεσή σας.