KON.GV έγραψε:Mr. DT10 έγραψε:Επισης λογαριαζω να αφαιρεσω τον καταλυτη εντελως για περισοτερη ροπη στα χαμηλα, θα μπει μια ειδικη βαλβιδα, σαν βιδα ειναι... στο σωληνα της εξατμισης η οποια ξεγελα τον εγκεφαλο ωστε να μην αντιλαμβανεται την απουσια του καταλυτη με αποτελεσμα να μην αναβει το φωτακι στο ταμπλο.
κατά την ταπεινή μου γνώμη καλύτερα να τοποθετήσεις ελεύθερο καταλύτη και όλα θα είναι καλά.το χταπόδι μην το πειράζεις αλλά από εκει και πίσω θέλει ξήλωμα η εξάτμιση και θα νιώσεις διαφορά.
υγ.για δίσκο πλατώ για να μην μπερδεύεται το θέμα εδώ που το ποστ αφορά φίλτρο-χταπόδι αν δεν έχει παλαιό θέμα...άνοιξε νέο για να γίνει συζήτηση εκεί.![]()
Φιλε δηλαδη εισηγήσε οτι η αλλαγή του εργοστασιακου manifold με χταποδι δεν εξηπηρετει σε τίποτα? Αν ειναι ετσι και δεν αξιζει σε δυναμη αυτη η μετατροπη για τοσα χρηματα τοτε καλυτερα να την αποφυγω... Αληθεια ειναι αμελητεα η διαφορα η δημιουργουνται αλλα προβληματα με το χταποδι, οπως καταναλωση κτλ ωστε να μην αξιζει τον κοπο?