Χαιρετώ την ομήγυρη...
Είπα κι εγώ να γράψω τις πρώτες εντυπώσεις μου, μιας και μετά από ώριμη σκέψη και ψάξιμο στα γραφόμενα της λίστας, έκανα την κίνηση να βάλω τον παράλληλο εγκέφαλο της keraboss. Δεν θα αναφερθώ στην ΑΨΟΓΗ δουλειά της Στέλλας, μιας και οι προλαλήσαντες με κάλυψαν... Όντας ψυχάκιας κι εγώ λόγω δουλειάς με την τακτοποίηση των καλωδίων και τα σχετικά, νομίζω οτι η Στέλλα είναι απο τους λίγους ανθρώπους που θα άφηνα να πειράξουν τα καλώδια κάτω από το καπώ του αυτοκινήτου... Όταν είσαι επαγγελματίας και την αγαπάς την δουλειά σου...
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι φυσικά θετικές. Οδηγώντας το σε κάποιες διαδρομές με ελαφριές ανηφόρες, παρατηρώ ότι γενικά οι στροφές του κινητήρα μένουν γύρω στις 2000 και οτι το αυτοκίνητο επιτέλους δεν βαρυγκωμά. Τα κατεβάσματα του αυτόματου είναι ανύπαρκτα πια με τον παραμικρό, κι όταν γίνονται είναι πιο στρωτά. Έχω την εντύπωση πως μερικές φορές σε ελαφριές ανηφόρες μου κατέβαζε και δύο ταχύτητες κάτω για να ανέβει και να τραβήξει. Τώρα απλά δίνοντας λίγο γκάζι παραπάνω, το αυτοκίνητο επιταχύνει και δεν χρειάζεται να κατεβάσει. Σε οδήγηση σε κανονικές συνθήκες (ευθείες και γνώριμες διαδρομές) απλά ο κινητήρας μένει πολλές φορές και λίγο κάτω από τις 2000 στροφές, ενώ θυμάμαι οτι γενικά έμενε στις 2.500-3.000 στροφές. Π.χ. στο ανέβασμα της Κηφισίας, στο ύψος του κτήματος Συγγρού όπου ο δρόμος είναι ελαφρά ανηφορικός, κάποιες φορές κατέβαζε μία κάτω. Κάποιες φορές και δύο κάτω, εάν έδινα λίγο περισσότερο γκάζι για να επιταχύνει.
Με λίγα λόγια, πιστεύω ότι το αυτοκίνητο απόκτησε αυτό το λίγο που του έλειπε ώστε να "τραβά" το βάρος του άνετα και χωρίς ζόρι. Μην ξεχνάμε, είμαι και αυτόματος...

Όσον αφορά την κατανάλωση, προς το παρόν είδα μια καλυτέρευση της τάξης του 1-1.5lit/100km, αλλά πιθανό να παίζει ρόλο και ότι επιτέλους φορέθηκαν και τα Latitude Cross που περίμενα για πάνω από ενα μήνα. Τα προηγούμενα ήταν τα "μαμίσια", που αν και είχαν λίγα χιλιόμετρα (24.000) ήταν σε όχι και τόσο καλή κατάσταση. Οπότε, λίγο ο παράλληλος εγκέφαλος, λίγο τα καινούργια παπουτσάκια, λίγο η ευθυγράμμιση βοήθησαν και στην καλύτερη κατανάλωση...
Μένει να επιβεβαιώσω σε γνώριμες διαδρομές που θυμάμαι ότι είχε ένα κάποιο ζόρι, και να παρατηρήσω καλύτερα την κατανάλωση. Σε μία απο αυτές, ανέβασμα Βάρης-Κορωπίου επιβαιβεώθηκε ότι ήταν σαφώς καλύτερο.
