Μετά την τοποθέτηση των Κ/Π 7/40 δλδ βήμα 5,72/1 έκανα ένα ταξιδάκι για στρώσιμο κάψιμο και χώσιμο.
Σύνολο χιλιομέτρων 1447 εκ των οποίων τα 550 άσφαλτος με σταθερή ταχύτητα στα 100 χλμ /ωρα(3000 στρ/λεπτό) στα 110 χλμ(3500 στρ/λεπτό) και 120 χλμ(4000 στρ/λεπτό).
347 χλμ χώμα-σπινιάρισμα και χωσίδια και κατόπιν επιστροφή με άλλα 550 χλμ με σταθερή ταχύτητα 110 χλμ/ώρα για όλα τα χιλιόμετρα!
Ο ήχος που βγάζει το πίσω Κ/Π (σα ρότορα από ελικόπτερο σε μικρή ένταση

)έχει ελαττωθεί και είναι σταθερός και ακούγεται μόνο σε "engine breaking" και πιο πολυ σε ταχύτητες 30-40-60 χ΄μ/ώρα.
Συμπεράσματα από τα κοντά πλέον Κ/Π.
Στο χώμα....τα "λυσανε" τα ελαστικά για πλάκα και η ροπή περισσεύει.

Θέλει ξανά από την αρχή να τα συνηθίσεις και να τα μάθεις και ειδικά όταν παίζεις 1 και 2 ταχύτητες πάνω, από εκεί που είχες μάθει στα ίδια τεραίν.
Στην 'ασφαλτο και σε ταξίδι...η ιδανικότερη ταχύτητα(235/75/15 ελαστικό 72,5 διάμετρο) είναι τα 110-115 με το στροφόμετρο σταθερά στις +/-3500 στροφές/λεπτό.
Στην τελευταία διαδρομή των 550 χλμ Νάουσα-Αθήνα η ταχύτητα που χρησιμοποίησα ήτανε μόνο η 5η ενώ με τα προηγούμενα δεδομένα έβαζα και 4η και 3η σε ανηφοριές.(Ολη η εθνική έγινε ίσιωμα και ο κινητήρας πολύ άνετα πλέον δεν έκοβε την 5η.
το αποτέλεσμα?? 20 ΛΙΤΡΑ περίπου

λιγότερη κατανάλωση στα 550 χλμ.
Η 5η ταχύτητα από τις 2000 στροφές επιταχύνει χωρίς να χτυπάνε οι βαλβίδες και να δείχνει αδυναμία το μοτερ

κάτι που βλέπεις σε όλες τις ταχύτητες.
Σε μικρές ταχύτητες και σε χρήση 4χ4 η κατανάλωση ήτανε σχεδόν η ίδια ίσως και λίγο μεγαλύτερη σε γνωστές αποστάσεις αλλά δεν μπορώ να πω με ακρίβεια πόσο για το λόγο ότι δεν είχα παρόμοια εμπόδια και δυσκολία.
Πιστέυω ότι με 75+/- εκ διάμετρο ελαστικού θα είναι το ιδανικότερο.

(ο καιρός θα δείξει.)
Αυτά προς το παρών και ότι τυχαίνει στα χλμ που θα τυχαίνει θα το ποστάρω.
υγ. καλά να μην αναφέρω τί γίνεται με τα κοντά μου

κάποιοι σα συνοδηγοί το νιώσανε

..Ζούζα από τις 100 στροφές στο μοτέρ..

από τρίτη και πάνω παίζω.
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."