Στο Service που του έκανα, είπα να το δουν το θέμα (πίστευα απλά τσιμούχα). Το ανοίξανε λοιπόν και είδαν αυτό:
και πιο κοντά:
Το λοιπόν, μου λένε ότι αυτή η "θολούρα" πάνω στο ημιαξόνιο δεν θα έπρεπε να υπήρχε, και ότι το γεγονός αυτό φταίει που στάζει βαλβολίνη από την τσιμούχα, μιας και το ημιαξόνιο, δεν "κάθετε" σωστά... Συγκεκριμένα η "θολούρα" είναι αυτό ανάμεσα στα κίτρινα βελάκια και με κόκκινο είναι η κατάσταση της τσιμούχας.
Μου λεν λοιπόν, ότι η σωστή αντιμετώπιση (βάση των οδηγιών της αντιπροσωπίας σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι η αλλαγή των εξής:
1. Θήκη διαφορικού: (όλο το σετ με νο17 στην παρακάτω εικόνα) -----κόστος απίστευτο: 650€
2. Τσιμούχα (θα αλλαχτούν και στα 2 ημιαξόνια αφού το κόστος μηδαμινό)
3. Ρουλεμάν (θα αλλαχτούν και στα 2 ημιαξόνια αφού θα αλλαχτούν και οι 2 τσιμούχες) ------- κόστος αρκετό:110€ και τα 2
4. Σύνδεσμος ημιαξονίου (δυστυχώς στον κατάλογο δεν μπορούσα να το βρω για να ανεβάσω φωτό) κόστος: 190€
5. ποτηροθήκη ημιαξονίου (το πράσινο κυνδρικό ποτήρι πάνω στο οποίο έχει στάξει η βαλβολίνη στην 1η φωτό) κόστος: 50€
6. Φυσικά βαλβολίνη (αστείο ποσό)
7. Εργατικά
ΣΥΝΟΛΟ: 1300€
Γκουχ - γκουχ.....



Ισχύουν όλα τα παραπάνω ή απλά τσιμούχα και ρουλεμάν και τέλος? Δηλαδή 130€ σύνολο? Εγώ αυτό πάντως θα κάνω...
Παρεπιμπτόντως, φεύγοντας από το συνεργείο κλείδωσα τις πλύμνες να δω αν θα στάξει ξανά βαλβολίνη από την τσιμούχα (υπ'όψιν απλά το ανοίξανε, το είδα και το ξανακλείσανε, δεν αλλάξανε τίποτα). Δεν έχει στάξει τίποτα...
