Σήμερα αποφάσισα να βελτιώσω τις γειώσεις του GV μου.
Με αφορμή την αλλαγή της μπαταρίας, έκανα μία βελτίωση, με καλώδιο μεγαλύτερης διαμέτρου, σαν αυτά που χρησιμοποιούνται για στερεοφωνικά αυτοκινήτων.
Χρησιμοποίησα καλώδιο 10AWG. Τους ακροδέκτες αφού τους πρέσαρα, τους κόλλησα με κόλληση για ηλεκτρονικά.
Αντικατέστησα το σώμα από μπαταρία στο σασί, έκοψα και καθάρισα τον μαμά ακροδέκτη του σώματος (ήταν χάλια) και έβαλα ένα νέο καλώδιο από τη βάση του δυναμό στο σώμα της μπαταρίας. Το μόνο που δεν έκανα, ήταν να βάλω ένα νέο καλώδιο από τον θετικό ακροδέκτη του δυναμό, στο θετικό πόλο της μπαταρίας (δεν είχα μετρήσει σωστά και ξέμεινα από
καλώδιο).

- Η κατάσταση της μπαταρίας

- Ο ακροδέκτης του σώματος

- Η βάση της μπαταρίας μετά από 14 χρόνια

- Στο σημείο αυτό πέρασα δύο καλώδια για μελλοντική χρήση

- Ο νέος ακροδέκτης, επικασσιτερομένος

- Το τελικό αποτέλεσμα

- Άλλη μία

- Και μία από το χώρο της μηχανής
Αφού ήταν όλα λυμένα, έκανα και ένα καθάρισμα στον MAF και στην πεταλούδα γκαζιού.
Αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο πετάει, δεν ξέρω ποιό από όλα έκανε τη διαφορά, αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένος.