Μαζεψα όσο κουράγιο μπόρεσα μετά από αρκετή απογοητευση και γράφω εδώ μπας και βρουμε καμμιά λυσή....
Την ιστορία μου ίσως καποιοι την εχετε διαβασει ίσως όχι....Τεσπα το στο αυτοκίνητο που έχω είχε κάνει 2 επισκευές
στο σαζμάν ο Κώστας (Ζηρεία) και άλλες 3 έκανα εγω...
Η όλη ιστορια μου κόστισε 1500 ευρώ πανω κατω και το σαζμάν δεν εγινε....Μετα την τελευταια επισκευή το σαζμάν ακουγόταν, γρατζουνούσε
2-3-4 και ειχε αρκετά γρεζια...Παρόλα αυτα έβγαλε 65.000 κμ.....
Στις βαλβολίνες ήμουν πάντα σχολαστικότατος απο οταν το πήρα (150.000 κμ) μιας κ είχε θεμά και παίζει να τις εχω αλλαξει τις περισσότερες φορές απο οποιονδήποτε ανθρωπο έχω γνωρίσει στη ζωή μου


Ειπα λοιπον να το αλλάξω μιας και βρέθηκε μεταχείρισμενο απο αγγελία στο φόρουμ....Το αμάξι ήταν "πενα" το σαζμαν ελεγχμενο...Τεσπα πήγα το είδα, το σαζμαν είναι η αλήθεια οτι δεν ακουγόταν καθόλου (ουτε και τώρα ακουγεται βέβαια) και φαινόταν μια χαρά....
Το σαζμάν το βάλαμε χθες στο αυτοκίνητο μαζι με σετ συμπλέκτη AISIN, βαλβολίνες 75-90 GL4 συμφωνα με τον κατασκευαστή και μαζί με λαδια φιλτρα σταυρό διαφορικού και κατι ψιλά που αλλαξα μου εφυγε το 500αρι....Βαλε και 400 το σαζμάν φτασαμε στα 900....Με τα πηγαινε ελα να το παρω και να το φορτωσο το 1000 εφυγε.....
Χαλάλι είπα, το αμαξι το γουστάρω όσο δεν πάει και τώρα που εγινε και το σαζμάν θα το κρατήσω μεχρι να σαπίσει....
Ομως οταν το βαλαμε επανω και ανοιξαμε τις τάπες για να βάλουμε βαλβολινη, οι λίγες που είχανε μείνε μέσα είχανε γρέζια....





Δυστηχώς η λαχτάρα για το καινούριο απόκτημα μετατράπηκε σε εφιάλτη στα πρωτα μετρα που περπάτησα....
1-2 και 2-3 γρατζουνάει.......Νορμαλ στροφές, χαλαρές αλλαγές.....
Η απογοητευση μου δεν περιγράφεται.....
Το σαζμάν βέβαια ειναι σε πολυ καλύτερη κατάσταση απο αυτό που είχα, ΑΛΛΑ δεν είναι αυτό που ηθελα να βάλω στο αυτοκίνητο γτ δεν είχα κανένα λόγω να ξοδέψω 1000 ευρώ για να ξαναέχω πορβλήματα, εστω και λιγότερα.....
Εν τω μεταξυ δεν εχει προβλημα στα κατεβάσματα, ακόμη και αρκετες στροφές, παρα μόνο στα ανεβάσματα....
Η 1-2 δεν εχει τόσο θεμα αλλα από δευτερα σε τρίτη χτυπάει σχεδόν πάντα....
Καναμε σμρ μια εξαέρωση στον συμπλέκτη, αν και ήταν ανώφελο αφου δουλευε μια χαρα και αν ειχε θέμα θα είχε παντου.....
Ο Μηχανικος μου πρότεινε να βάλουμε κάποιο αντιτριβικό μεσα μπας και στρώσει ή να του βάλουμε πολύ χοντρές βαλβολίνες.... 90 -120 ή 80 -120 ή κατι που έφτανε μέχρι 140....Δεν έχω ιδέα....
Βοηθήστε την κατάσταση γτ απο χθές δεν μπορώ να υσηχασω....Ειναι δυνατόν να έχω τόση γκαντεμιά....

