TomDiver έγραψε:Mastergunner έγραψε:Φίλε κατα 90% το πρόβλημα είναι σε βραχυκύκλωμα μέσα στη πρίζα του κοτσαδώρου και εξηγούμε.....
Καθως βάζεις το φίς
α) Σπρώχνονται οι εσωτερικές επαφές της πρίζας προς τη μπάρα του κοτσαδώρου και βραχυκυκλώνει το καλώδιο των στοπ με τη γείωση που κάνει στη μπάρα
Όπως είπε και ο Μπάου ξεβίδωσε όλη τη πρίζα και ρίχτη κάτω,πρόσεξε στο πίσω μερος της αν κατα τη σύνδεση κουνιώνται οι επαφες ή το καλώδιο των stop που έρχεται απο το φανάρι είναι περισότερο γδαρμένο απο ότι πρέπει...
εσένα σε αφορούν τα 7 πρώτα με το καλώδιο των stop να είναι στην επαφή 6.
Αν το ανοίξεις τελικά βάλε στη πίσω μεριά σιλικόνη και γέμισε τη πρίζα με αυτή,βίδωσέ τη επάνω και είσαι οκ...
Αν στο κάνει μόνο στο δικό σου τρέιλερ έλεξε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και το φίς του.
Φίλε Mastergunner ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου όμως γιατί δεν το παθαίνω με το που βάζω το φις αμέσως??
Εγώ όταν βάζω την πρίζα σταματημένος, πατάω τόσες φορές το φρένο για να το ελέγξω, που κάθε φορά λέω ότι τέλος, δεν πρόκειται να ξαναγίνει, φισώνω τα φώτα στο τρέιλερ, τα ελέγχω ξανά όταν είναι πάνω στο τρέιλερ ότι δουλεύουν & ξεκινάω...
Όταν πάω στον προορισμό & τα ελέγχω. . .τα φώτα έχουν κάνει φτερά!!!
Υ.Γ. Ωραίος ο Βροντάδος σου λέω...
Φίλε Tom πιστεύω οτι οι επαφές κουνιώνται μέσα στη μπριζα ή στο φίς κατα τη διαδρομή και κάποια στιγμή ακουμπάνε σε σίδερο και κάνουν βραχυκύκλωμα....
Επιμενω σ΄αυτό γιατί...Όταν έβγαλα τη μπάρα για να βάλω κρίκους αφαίρεσα και τη πρίζα.Όταν τα τοποθέτησα όλα επάνω παρατήρησα οτι μετά απο λίγο μου έκαιγε τα δεξια πορείας,μετά απο ψάξιμο και αφού είχα δεί τα πάντα! (γραμμές,λάμπες,φανάρια) παρατήρησα οτι η επαφή κατα το βάσιμο του φις στη μπρίζα κουνιώταν,το αποτέλεσμα;Ενα συρματάκι που έξεχε απο την επαφή της πριζας,καθώς αυτή κουνιώταν,γείωνε στη μπάρα του κοτσαδορου και έκαιγε τα δεξια πορείας....
Ξανα έβγαλα όλα τα καλώδια και τα ξαναβίδωσα στη πρίζα,χωρίς να αφήσω να εξέχουν συρματάκια,έλεξα τα καλυμματα τους και γέμισα το πίσω μερος της μπρίζας με σιλικόνη ωστε α)να ακοινητοποιήσω τις επαφές και β) να προλάβω μελλοντικά βραχυκυκλώματα απο πολυκαιρισμενα και ξεφτισμένα καλώδια....