







Το ντιντι το αγοράστηκε καινούριο του κουτιού τις ίδιες μέρες που έβγαινε η έκδοση με το λίφτινγκ (για να εξηγούμαστε αυτή με τη νίκελ φάσα στη μάσκα) και προτίμησα αυτό από το λιφταρισμένο για οικονομικούς λόγους εκείνη την εποχή μιας και η διαφορά ήτανε 800 χιλιαρικάκια ( δραχμές μάγκες μου, τί είπα τώρα, ε;). Μετά από περίπου ενάμιση χρόνο, και ενώ το αυτοκίνητο είχε δουλέψει και σε γρήγορες και σε αργές(διαδρομή καμιά 5-10 χιλιόμετρα σε δρόμο με βράχια μόνο μια φορά) όταν έβαζα τετρακίνηση, είτε γρήγορη είτε αργή, στην ευθεία μετά από 50 - 100 μέτρα ακουγότανε ενα ΤΑΚ δυνατό σχετικά (σαν να κούμπωνε εκείνη τη στιγμή κάτι) αλλά δεν παρατηρούσα διαφορές στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου πριν και μετά το ΤΑΚ (πχ να βάρυνε το τιμόνι ή ζόρισμα του κινητήρα κτλ). Αυτό παντού, και σε άσφαλτο και σε χώμα και σε χιόνι και σε λάσπη. Η τετρακίνηση όμως έμπαινε κανονικά. Ούτε λαμπάκια αναβόσβηναν ούτε κάτι το οποίο να μου προκαλέσει περιέργεια. Το πήγα παραμονές χριστουγέννων στην αντιπροσωπεία άνοιξε το διαφορικό πίσω (μιας και τον ήχο τον ακούγαμε από πίσω), έβαλε και δάχτυλο μέσα για να δει αν έχει γρέζα αλλά τίποτα. Και το πανυγήρι συνεχίστηκε. Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο ήτανε σε εγγύηση που έληγε όμως την πρωτοχρονιά, αρνήθηκαν να το ψάξουνε γιατί ήτανε στη λήξη η εγγύηση και προσπάθησαν να με πείσουν ότι ήτανε όλα καλά. Όχι ότι πείστηκα, ήξερα ότι είναι απατεώνας ο αντιπρόσωπος οπότε με το δε βαριέσαι πήγα σε έναν μηχανικό και είπε τότε κάτι για κομπλαδόρο. Το κάτι το συνέχισε με 1500 ευρώ οπότε δεν έδωσα και σημασία. Μετέπειτα ρωτόντας εδώ κι εκεί, κάποιος μου είπε ότι έσπασε λέει αυτός ο "κομπλαδόρος" και το είχε πάθει και αυτός και κατέληξε στο ότι συνέβει εξ αιτίας της παρατεταμένης χρήσης των αργών. Εγώ πάντως, μια φορά τις χρησιμοποίησα, τότε που ξέρετε. Μέσα στις διάφορες δοκιμές, κάποια στιγμή έβαλα αργές και πήγα να το ξεκινήσω με κομένο το τιμόνι, όχι τέρμα αλλά αρκετά, και το αυτοκίνητο δεν ξεκινούσε παρά μόνο έσπρωχνε τις μπροστά ρόδες οι οποίες όντας στριμμένες δεν προχωρούσανε οπότε ζοριζότανε ο κινητήρας μόνο. Στην ευθεία αυτό δε συνέβαινε αλλά δεν εξέτασα ποτέ αν η τετρακίνηση ήτανε βαλμένη εξ αρχής ή κούμπωνε μετά το ΤΑΚ οπότε αν δοκίμαζα το ίδιο πράγμα μετά από τον περιέργο αυτό θόρυβο το αυτοκίνητο θα ξεκινούσε ή θα συνέχιζε με την ίδια συμπεριφορά του σπρωξίματος. Άλλο πράγμα, που δεν έψαξα αλλά είμαι πεπεισμένος, είναι ότι η τετρακίνηση λειτουργεί κανονικά εν κινήση και το αυτοκίνητο στρίβει κανονικότατα με τις γρήγορες, αυτό εντός πόλεως δηλαδή σε άσφαλτο. Επίσης είμαι σίγουρος ότι οι αργές λειτουργούνε στην ευθεία. Δηλαδή το αυτοκίνητο είναι κάρο. Αν είναι ίσιοι οι τροχοί, τραβάει κανονικά η τετρακίνηση αλλά όπως είπα δεν πρόσεξα αν αυτό συμβαίνει πριν ή μετά το ΤΑΚ.
Εκφραστείτε ελεύθερα. Κράξτε όσο θέλετε αν νομίζετε ότι έκανα τον χασάπη αλλά σας παρακαλώ με συμπόνια. Τί μπορεί να συμβαίνει;
Το αυτοκίνητο έχει πάνω περίπου 70.000 χλμ από τα οποία τα 69.500 τα έχει κάνει με δικίνηση σε άσφαλτο.