Tony Louk έγραψε:Θέλω να σας πω λίγα πράγματα για τον εργάτη, που όπως πολλά πράγματα σήμερα, είναι κατασκευασμένος στην Κίνα!
Οι προδιαγραφές του συγκεκριμένου που αγόρασα είναι για 4.000 lb = 1.800 κιλά περίπου.
Το μέγιστο ρεύμα λειτουργίας είναι 100Α. (αυτό ήταν και το βασικό κριτίριο επιλογής, ώστε να καλύπτεται από το δυναμό χωρίς να ξεφορτώνεται η μπαταρία).
Διαπίστωσα ότι αρκετά εξαρτήματα του εργάτη όχι μόνο δεν είχαν υπολογιστεί με κάποιο συντελεστή ασφαλείας (να αντέχουν δηλαδή για περισσότερα από 4000 lb) αλλά ούτε καν αντέχουν σε αυτή την ελκτική δύναμη.
Τέσσερα από τα εξαρτήματα του εργάτη, που είναι πολύ κρίσιμα για την ασφάλεια των ατόμων, αντικαταστάθηκαν - αναβαθμίστηκαν, και είναι τα εξής :
1. Συρματόσχοινο διαμέτρου 6 μμ... αντοχής έλξης 1150 κιλών !!!![]()
...αντικαταστάθηκε με πλάσμα 8300 lb.
2. Γάντζος στο άκρο ( παρόμοιας αντοχής ) αντικαταστάθηκε με πιστοποιημένο ναυτικό κλειδί 5/8'' (αντοχής 3.500 + κιλών)
3. Βίδες στήριξης εργάτη στη βάση ( 4 x Μ6 )- κατασκευάστηκε ειδική βάση (με πλάκα 6 μμ και κοιλοδοκούς) εγκιβωτισμού του ράουλου του εργάτη.
4. Καλώδια τροφοδοσίας μέγιστης αντοχής 50Α - αντικαταστάθηκαν με καλώδια εκκίνησης.
Υπάρχουν φυσικά και άλλα εξαρτήματα (μοτέρ, γρανάζια μειωτήρα κλπ), που μένει να αποδειχτεί πόσο αντέχουν, αλλά σε κάθε περίπτωση, η καταστροφή τους δεν θα προκαλέσει κανένα κίνδυνο, αλλά απλά σταμάτημα λειτουργίας.
Τα γράφω όλα αυτά για να σας βάλω σε σκέψη, για τις προδιαγραφές των κινέζικων προϊόντων, που όλοι αγοράζουμε, και για την προσοχή που πρέπει να έχουμε όταν τα χρησιμοποιούμε, κυρίως για την ασφάλειά μας, ειδικά για κάποια είδη που είναι πραγματικά επικίνδυνα σε κάθε περίπτωση, όπως οι εργάτες.
Αφού τα άλλαξες σχεδόν όλα γιατί δεν έπαιρνες εξ αρχής έναν εργάτη που να ικανοποιεί τις προδιαγραφές σου.