Το για νερο στο καυσιμο το ειχε βγαλει και εμενα με vpower απο τοτε που βαζω avio τελος αλλο αυτοκινητο με λιγα λογια.Μου κανει εντυπωση με avio και λαμπακι, εγω προσωπικα δεν ακουσα απο καποιον αλλον να ειχε θεματα με avio.το φιλτρο στα 60000 με vpower σε τι κατασταση ητανε?το ειδες?εμενα στα 20000 που το αλλαξα ητανε καταμαυρο δεν σηκωνε να το αφησω μεχρι 60000 τωρα κοντευω σερβις το καλοκαιρι θα ζητησω να μου το αλλαξουνε ολα τα χλμ με avio θα εχω περιπου 45000χλμ για να δουμε

Εμπας περιπτωση εγω θα σου προτεινα προς το παρον να αλλαξεις πρατηριουχο και να ειναι του δικτυου καλυψω και σε αυτην την φαση ριξε ενα καθαριστικο τυπου Tunap 984 ειναι παρα πολυ καλο ,να κανεις ενα γενικο καθαρισμο αντλια,μπεκ δεξαμενη βαλβιδες με το καθαριστικο.και μετα απο αλλαγη φιλτρου να συνεχιζεις να το ριχνεις.και πιστδυω δεν θα ξαναδεις λαμπακι.Εγω και σε καθε 3-4 γεμισματα ριχνω και το σταθεροποιητη-αντιμυκιτιακο πετρελαιου της wurth.Γιατι το βιοντιζελ δεν μπορουμε να το αποφυγουμε ειτε ειναι avio η οχι....
http://allaboutcar.gr/product/ximika/tu ... tunap-984/ αυτο ειναι το καθαριστικο καυσιμου!
http://pstherm.gr/ylika-diafora/and-250 ... clone.html και αυτο ειναι το αντιμυκιτιακο..
Τελευταία επεξεργασία από
kaliakouda και Δευτ Μαρ 19, 2018 12:10 am, έχει επεξεργασθεί 6 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Μην απαντάτε με quote άνευ λόγου, Η ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ!!!!