Τα γνωρίζω γιατί κατά καιρούς τα δούλεψα.
Αν θέλουν να σε πετάξουν εκτός εκκίνησης μπορούν να βρουν πάτημα,
τους καλύπτει και ο νόμος.
Έβαλες μη γνήσια ανταλλακτικά (μπορεί να προκαλέσουν ζημιά)
Έβαλες λάθος προδιαγραφών λιπαντικά (μπορεί να μη ορίζει μάρκα αλλά θέτει προδιαγραφές)
Έκανες μετατροπές εκτός προδιαγραφών του κατασκευαστή.
Έγιναν εργασίες από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό (στην ανάλογη μάρκα)
Όταν θα πας πάλι στην αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο συνεργείο μπορεί να μη σου κάνουν παρατήρηση.
Αν όμως γίνει κάποια "χοντρή" βλάβη τότε αρχίζουν και το Ψάχνουν.
Θυμάμαι πριν χρόνια καινούργιο ακριβό αυτοκίνητο (όχι suzuki) πήρε φωτιά από βραχυκύκλωμα.
Στον πελάτη είπαν ότι έφταιγε το κασετόφωνο που ήταν εκτός προδιαγραφών αντιπροσωπείας και
τοποθετήθηκε από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
Ο πελάτης ποτέ δεν δικαιόθηκε στα δικαστήρια, όσο και αν το έτρεξε.
Κατά την γνώμη μου δεν έφταιγε το κασετόφωνο, δεν είχε καεί ούτε η ασφάλεια του.
Γιαυτό πάμε αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο συνεργείο να μη μπορούν να βρουν πάτημα σε μια "χοντρή" βλάβη.
Μετά το πέρας της εγγύησης ο καθένας ας πάρει τον δικό του δρόμο για service
Μέχρι τότε θα έχουμε μάθει καλύτερα τα αυτοκίνητά μας, θα τα έχουν μάθει περισσότεροι και καλύτερα οι τεχνίτες.
