vagelisfil έγραψε: Επίσης ξέχασα να πω ότι αν την ώρα που ξεκινάει να σφυρίζει κλείσω το AC σταματάει αμέσως.
Όπα τι έγραψες τώρα

Πρώτη φορά το γράφεις
Φυσικά και το σφύριγμα μπορεί να είναι από το Α/C Τα υγρά του A/C κυκλοφορούν σε δικό τους κύκλωμα υπό μεγάλη πίεση.
Μπορεί να ακούς σφύριγμα από κάποια βαλβίδα, συντονισμούς ,τρέμουλο από κάποιο σωλήνα που δεν είναι καλά στερεωμένος.
Μέχρι περίεργους θορύβους από τον συμπιεστή. Αυτό που θα προσέξεις την ώρα που στο κάνει, αν είναι αναμένει η ένδειξη
Α/C στα χειριστήρια του κλιματισμού.
Επίσης αν έχουμε σε λειτουργία το A/C και σβήσουμε τον κινητήρα, αν σου βγάλει το σφύριγμα. Αν ποτέ δεν στο έχει κάνει με κλειστό το Α/C, τότε για το σφύριγμα επικεντρωνόμαστε στο Α/C.
Γεια μένα το να βγάζει σωστά καυσαέρια ένα αυτοκίνητο είναι το Α και το Ω. Λάθος καυσαέρια σε καινούργιο αυτοκίνητο που δεν έχει άλλη μηχανική βλάβη, όπως θέμα συμπίεσης.
Συμμένει λάθος ψεκασμός, αφού μιλάμε για Diesel, μπορεί να μη φταίνε τα μπεκ, αλλά οι ηλεκτρονικές εντολές που παίρνουν για να ψεκάσουν, κάποια λάθος ρύθμιση
Εγώ για να είμαι σίγουρος θα έλεγχα μέχρι και τον ιμάντα χρονισμού (οδοντωτό) αν είναι σωστά τοποθετημένος (μόνο στο συνεργείο γίνεται)
Επιμένω να κάνεις μια μέτρηση καυσαερίων κάπου εκτός αντιπροσωπείας.
