Στην αλλαγή των μπροστά τροχών υπάρχει μια μικρή παγίδα που αν δεν έχεις αλλάξει το συγκεκριμένο λάστιχο ίσως να μην την περιμένεις και αν είσαι σε κανένα βουνό και βράδυ να σου στοιχίσει αρκετό κόπο και αγανάκτηση.
Η πλήμνη του vitara αντί να έχει τα αρσενικά σπειρώματα επάνω της και μετά να μπαίνουν τα μπουλόνια, έχει οπές με θηλυκά σπειρώματα και τα μπουλόνια βιδώνουν μέσα τους.
Για να γίνουν τα πράγματα ακόμα πιο δύκολα, υπάρχουν 2 σετ από τρύπες (αυτές της πλήμνης με τα σπειρώματα και αυτές στο καπάκι από το δισκόφρενο που είναι διαμπερείς) και μαζί με της ζάντας γίνονται 3, που όλες περιστρέφονται ανεξάρτητα και όλες πρέπει να ευθυγραμμιστούν μέχρι να μπει το πρώτο μπουλόνι.
Αν δεν πατάει κάποιος το φρένο και χάσουν την ευθυγράμμισή τους, θα προσπαθούμε να βάλουμε το μπουλόνι και (κυριολεκτικά) δεν θα βρίσκουμε την τρύπα.
Σημειωτέον ότι ο τροχός μόνος του (χωρίς μπουλόνια) δεν στέκεται επάνω στην πλήμνη. Πρέπει να τον πιέζεις με δύναμη προς τα μέσα μέχρι να τον ευθυγραμμίσεις με τις τρύπες.
Στους πίσω τροχούς δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί το χειρόφρενο δίνει την λύση. Μπροστά όμως θέλει οπωσδήποτε φρένο (ακόμα και με ταχύτητα στο κιβώτιο, ο τροχός γυρίζει λόγω του διαφορικού) ή αν είμαστε μόνοι μας μεγάλη προσοχή στην στήριξη του τροχού στην πλήμνη χωρίς να γυρίσουμε το δισκόφρενο.
Μπορεί τελικά να είναι κάτι απλό αλλά μέχρι να καταλάβω τί γίνεται με παίδεψε πολύ και για αυτό το αναφέρω. Βάζω και κάποιες φωτό για περισσότερη κατανόηση του μηχανισμού.