Όταν κάνεις μία τέτοια αλλαγή στην ουσία αλλάζεις τη γεωμετρία του μπροστινού συστήματος. Δεν αυξάνεις μόνο τα μετατρόχια. Αυτό μπορεί να έχει τόσο ευεργετικές όσο και καταστρεπτικές συνέπειες στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Επίσης καλό είναι να ξέρουμε ότι αυξάνοντας το μετατρόχιο, απλά βάζοντας φαρδύτερους τροχούς και αποστάτες δεν είναι σίγουρο ότι θα έχουμε και καλύτερα κρατήματα.
Προσωπικά δεν θα έκανα με τίποτα κάτι τέτοιο. Οι κατασκευαστές πέρασαν εκατοντάδες ώρες στο σχεδιαστήριο και σε δοκιμές προκειμένου να δώσουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στη γεωμετρία του αυτοκινήτου από την οποία εξαρτιόνται τα κρατήματα, η αίσθηση στο τιμόνι, το βάρος του τιμονιού, η ακτίνα στροφής κ.λ.π. Κάνοντας πρόχειρες αλλαγές το αποτέλεσμα είναι σίγουρο ότι δεν θα είναι τόσο καλό όσο του εργοστασίου. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα μάλιστα να είναι και προβληματικό.
Επιπλέον είναι πιθανή η ζημιά στα ρουλεμάν των ημιαξονίων και θα έχεις και πρακτικά προβλήματα αφού το αυτοκίνητο θα λερώνεται πολύ πιο εύκολα όταν το οδηγάς στη βροχή ή στις λάσπες.
Αν θέλεις μπορείς να διαβάσεις και μερικά πράγματα εδώ:
https://www.caroto.gr/2009/02/13/off-se ... %b5%cf%84/