Ωραία εφόσον διαβεβαιώνεις ότι όλες οι μετρήσεις είναι από το έδαφος, σύμφωνα με την μεζούρα σου και τις φώτο (τις μεγάλωσα) Μπροστά πριν 73 μετά 74,5 διαφορά 1,5 Πίσω......πριν 76 μετά 79....διαφορά 3
Μήπως με τα παλιά λάστιχα όταν μέτρησες είχες κάποιο φορτίο στο πορτμπαγκάζ που μετά αφαίρεσες Περπάτησε το και ξανά μέτρα αν θέλεις.
Στελιο μια που τις μεγενθυνες, θα επρεπε να δεις πως ΠΡΙΝ το υψος πισω ηταν 77 οχι 76. Η διαφορα με την νεα μετρηση ειναι 2. Οσο για το 1,5 μπροστα 2 πισω, ειναι πιθανον αφου κρατουσα με το ενα χερι την μεζουρα και με το αλλο το κινητο, να μην εχω μετρησει με απολυτη ακριβεια. Βαρος δεν ειχα, ουτε εχω, το αυτοκινητο ηταν με το ιδιο φορτιο και πριν και μετα. Σας ειπα πως εκανα τουλαχιστον 3 km μετα την αλλαγη, οποτε οι προτροπες καντο μπρος πισω κλπ, σημαινουν πως δεν διαβαζονται ολα τα ποστ προσεκτικα.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
batfalcon έγραψε:Σας ειπα πως εκανα τουλαχιστον 3 km μετα την αλλαγη, οποτε οι προτροπες καντο μπρος πισω κλπ, σημαινουν πως δεν διαβαζονται ολα τα ποστ προσεκτικα.
Χιουμοριστικό ήταν το "μπρος πισω" φίλε Μιχάλη δεν σημαίνει ότι αν το κάνεις μπρος πισω θα φτιαχτεί. Τα διάβασα όλα τα ποστ πριν γράψω...
Ωραίος Μιχάλη! Με γεια! Του πάνε τρελά! Όποτε μπορέσεις δώσε μας ένα feedback για θόρυβο, κατανάλωση, συμπεριφορά σε στεγνό/βρεγμένο/χιόνι/πάγο/λάσπη&χώμα, επιδόσεις (έχει κόψει;) κλπ.. Επίσης σου είναι εύκολο να μετρήσεις το βάθος του πέλματος; Είναι 10mm;
Τελευταία επεξεργασία από madjasgr και Τρί Ιαν 14, 2020 9:58 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Συγνωμη για την απουσια, δεν ειχα δει καν τις ερωτησεις. Η καταναλωση ΕΛΑΦΡΩΣ αυξημενη, δεν εχω πληρη εικονα μεχρι στιγμης. Ο θορυβος κι αυτος ΕΛΑΦΡΩΣ υπαρκτος, ενω πρωτα υπηρχε σχεδον απουσια θορυβου κυλησης. Οχι σε ενοχλητικο βαθμο. Μεγαλες ταχυτητες γιοκ. Η διαδρομη πηγαινε ελα απ το χωριο με το CC στα 115. Χιονι λασπη κλπ, δεν ξερω, διοτι το μονο χιονι που βρηκα στο χωριο ηταν στην εισοδο της αυλης και ολο το κτημα. Δεν ενοιωσα ΚΑΝ την προσπαθεια των τροχων να προχωρησουν, στο δεν χωραφι που το χιονι ηταν περι τους 20 ποντους, το μονο που ενοιωσα ηταν μια ελαφρα υπερστοφη. Κατα τα λοιπα αφησα κατι πελωρια ιχνη απο χιονι και λασπη ανακατεμενα, με ενα θαυμασμο να ειμαι ειλικρινης
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Καλησπέρα Μιχάλη! Τελικά μετά απο ένα δίμηνο περίπου χρήσης, τί εντύπωση έχεις το BF? Πώς είναι σε καθημερινή χρήση; Κατανάλωση; Θόρυβο; Γλυστράει σε βρεγμένο; Το σκέφτομαι για μόνιμη λύση στο NV απο Οκτώβρη και μετά γι' αυτό ρωτάω.
O θορυβος ειναι αρκετος, μπροστα συον μηδενικο που ειχε με τα Conti. Αν υποτεθει πως εχεις καποια μουσικη, τα πραγματα βελτιωνονται μεν, αλλα ΗΣΥΧΙΑ δεν υπαρχει και προσωπικα προτιμω να μην ακουω θορυβο κυλησης. Στο βρεγμενο οχι δεν γλυστρα, αποδεικνυοντας οτι το Β που το εχουν καταταξει ειναι πραγματικο. Η καταναλωση ειναι ανεβασμενη. Χωρις προσεκτικες και ακριβεις μετρησεις, ΧΟΝΔΡΙΚΑ ενα λιτρο πανω καθε 100 km, πραγμα που με στεναχωρει, δεδομενου οτι ενα δυνατο σημειο στο NV ειναι η οικονομια του. Στην ΛΑΣΠΗ ειναι απιθανο. Βρηκα κατι λασπολακκους προσφατως και παρ' ολη την παρακαμπτηρια διαδρομη που υπηρχε, περασα απο μεσα βυθιζοντας ολο το μαγουλο του λαστιχου, σαν κυρια! Οταν βεβαια βγηκα στον δρομο, πεταγαν κομματια, περιπου οπως τα τρακτερ απ το χωραφι. Εγω δεν θα τα εβαζα ΜΟΝΙΜΑ στο αυτοκινητο. Με τις θερμοκρασιες που εχουμε μετα την Ανοιξη, απλως προωρη φθορα θα πετυχω, τιποτε περισσοτερο.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.
The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
batfalcon έγραψε:O θορυβος ειναι αρκετος, μπροστα συον μηδενικο που ειχε με τα Conti.
αυτό
batfalcon έγραψε:...Η καταναλωση ειναι ανεβασμενη. Χωρις προσεκτικες και ακριβεις μετρησεις, ΧΟΝΔΡΙΚΑ ενα λιτρο πανω καθε 100 km, πραγμα που με στεναχωρει,
αυτό
batfalcon έγραψε:...Εγω δεν θα τα εβαζα ΜΟΝΙΜΑ στο αυτοκινητο. Με τις θερμοκρασιες που εχουμε μετα την Ανοιξη, απλως προωρη φθορα θα πετυχω, τιποτε περισσοτερο.
και αυτό του
Καταλήγω ότι το καλύτερο λάστιχο για το αυτοκίνητό μας είναι το Michelin Lat. Cross 215/60/17 ._
(γιά όλο το χρόνο και όλα τα εδάφη πλην ... ελαχίστων ακραίων περιστάσεων )
batfalcon έγραψε:O θορυβος ειναι αρκετος, μπροστα συον μηδενικο που ειχε με τα Conti.
αυτό
batfalcon έγραψε:...Η καταναλωση ειναι ανεβασμενη. Χωρις προσεκτικες και ακριβεις μετρησεις, ΧΟΝΔΡΙΚΑ ενα λιτρο πανω καθε 100 km, πραγμα που με στεναχωρει,
αυτό
batfalcon έγραψε:...Εγω δεν θα τα εβαζα ΜΟΝΙΜΑ στο αυτοκινητο. Με τις θερμοκρασιες που εχουμε μετα την Ανοιξη, απλως προωρη φθορα θα πετυχω, τιποτε περισσοτερο.
και αυτό του
Καταλήγω ότι το καλύτερο λάστιχο για το αυτοκίνητό μας είναι το Michelin Lat. Cross 215/60/17 ._
(γιά όλο το χρόνο και όλα τα εδάφη πλην ... ελαχίστων ακραίων περιστάσεων )
κον γατας φροντιστη, ενταυθα 1. κανουν και τα λατ κρος θορυβο, περσοτερο απο τα κοντι 2. και εχουν ανεβασει καταναλωση, χοντρα χοντρα (οπως η γατα σου), γυρω στο 1lt 3. οταν εχει ζεστα και παιξεις λιγο στην ασφατλος, επισης βρωμουν και λιωνουν. 4. θυμιζω, με βροχουλα, ειναι επισης ικανα για τολουπ.
αλλα ναι, ειναι τα καλυτερα. σε 225/55/17 να μη ξεφευγουμε κιολας.