Εννοειται οτι η ρεζερβα δεν αντικαθισταται,,,,,,,ομως αυτο που υποσχονται το κανουν εγω ενα καλοκαιρι διακοπες που χρησιμοποιησα ενα καμπριο μπεμβεδικι φιλου ,,,με επιασε λαστιχο ,,οκ πηγα ετσι στο βουλκανιζατερ ,,ουτε καταλαβα αν ηταν σκληρα ουτε κατι αλλο ............
Ομως λιγο εξω απο τον αστακο αιτωλοακαρνανιας που οι δρομοι ειναι σαν εμενταλ περναω απο μια λακουβιτσα ,,,και του χαμηλου προφιλ ραν φλατ λαστιχο εγινε φτελια (χωρις πλακα)τοσο πολυ που τα κομματια σφηνωσαν στον θολο,,,οποτε αφου εψαξα και ρεζερβα δεν βρηκα με μαζεψε η οδικη,,,δεν λεω οτι φταιει το ραν φλατ,,,απλα η ρεζερβα ειναι για μενα υποχρεωτικη.
Γιατι κυκλοφορουν κατι κιτ στα καινουργια αμαξια επισκευης και μ@λ@κιες,,,οριστε εμενα εγινε φτελια ,,,που να το βαλω το κιτ μετα;;;;;;
Στο εξωτερικο σε νοικιαρικο με ραν φλατ εκανα 60 χιλ απολυτα ασφαλες!
Το μονο που θα σας πω κι αυτο μεσο του φιλου που εχει το M cabrio που ειχα δανιστει ,,ειναι οτι τα ραν φλατ εχουν ισως και την μιση διαρκεια ζωης στο πελμα σε σχεση με τα κλασσικα ελαστικα,,,και εχω ιδια αποψη !!!