Αλλαξα λάστιχα και ελενξαμε τις ζαντες.
Ο λαστιχας ειπε πριν τις δει οτι θα ειναι ισιες γιατι ειναι καλο κραμα και δεν εχει πετυχει ακομα εργοστασιακες ζαντες να ειναι στραβες.
Τις βαλαμε στο μηχανημα και ηταν αλφαδι, σαν μολις να ειχαν βγει απο το εργοστασιο.
Αυτο που μου εδειξε και δεν το ηξερα ηταν οτι υπαρχει ενδειξη στο μηχανημα, για το ποσο καλα εχει κατσει το λαστιχο πανω στην ζαντα, αν θα εχεις κραδασμους, και μπορει να σου προτεινει που πρεπει να τοποθετηθει για να ελαχιστοποιηθούν!!!
Το κανουν σε πολυ μεγαλα offroad λαστιχα.