ALLGRIP MODES

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Παρ Μαρ 04, 2022 9:43 pm

Τα φορτία (mA) στον EMC και πως αυτά μεταφράζονται σε κατανομή ροπής εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως πρόσφυση, γκάζι και δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου εκείνη τη στιγμή.Για παράδειγμα αν 1A σε ευθεία σταθερή ταχύτητα είναι περίπου 80/20 , σε ανηφόρα η επιτάχυνση όπου έχουμε μεταφορά βάρους προς τα πίσω μπορεί το ίδιο φορτίο μπορεί να σημαίνει 70/30.
Όμως 1A σε πάγο η χιόνι μπορεί να ισοδυναμεί με 50/50 κατανομή ροπής ,χωρίς απώλεια πρόσφυσης πάντα.
Τελευταία επεξεργασία από Asterios και Πέμ Μαρ 10, 2022 9:31 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Μαρ 04, 2022 9:47 pm

Αστέριε πες μας σε παρακαλώ την πηγή των πληροφοριών σου, αν θέλεις!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9346
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Παρ Μαρ 04, 2022 9:53 pm

Πληροφορίες έχω πάρει ( όπως ανέφερα και στην αρχή του Post) από μετρησεις OBD του allgrip του τύπου που κάνει Rollers Test
στο YouTube και με τον οποίο έχω συχνη επικοινωνία για ότι προκύψει.Υπάρχουν και σχετικά βίντεο στο YouTube
Τα περισσότερα είναι καθαρά προσωπική ενασχόληση με αρχες λειτουργίας συστημάτων 4WD ( λειτουργία EMC κτλ) , :D
Τελευταία επεξεργασία από costas66 και Τετ Δεκ 14, 2022 9:08 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης.
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Παρ Μαρ 04, 2022 9:56 pm

Βέβαια ψάχνομαι τώρα να κάνω εγώ κάποιες μετρησεις με OBD !!!! :dance:
Και θα σας ενημερώσω άμεσα!!!!
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Σάβ Μαρ 05, 2022 8:04 am

Προσέξτε τις τιμές mA
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Μαρ 05, 2022 9:27 am

Ενδιαφέροντα τα videos αυτά Αστέριε και οι παρατηρήσεις σου. :clap: :clap: :clap:

Θα ήταν πολύ καλό αν βρίσκαμε και κάποια εξήγηση για τη λογική του προγραμματισμού, αντί να προσπαθούμε να τη μαντέψουμε....
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9346
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Σάβ Μαρ 05, 2022 9:32 am

Συμφωνώ, πέρα από την εμπειρία της οδηγησης και εγώ προσπαθώ να καταλάβω τη φιλοσοφία γιατί δυστυχώς η Suzuki δεν λέει πολλά για το σύστημα :doh:
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Σάβ Μαρ 05, 2022 1:53 pm

Από του ιδίου το site https://www.facebook.com/41955323852286 ... 976065556/
η ερμηνεία που δίνει στην Αγγλική:

How does All Grip Select awd system by Suzuki work? Here is our detailed analysis based on control current readings of the electromagnetic coupler which sends power to rear axle. Range from 0,00A (coupler disengaged) to 2,80A (coupler fully compressed).
Important notes:
- coupler always transfers some torque to the rear axle, that comes from its mechanical structure - even with no control current rear wheels slowly spin (car in the air or on rollers)
- ~1,00A is enough to lock the coupler on slippery surfaces (e.g. ice, due to the low coefficient of friction between the tires and the surface).
AUTO mode:
When the system detects a tendency of slippage, it immediately activates the all-wheel drive system. The key here is the "tendency", which means that the system does not wait for slippage (as many sources say). It engages rear axle (up to 1,60A) when accelerating on surfaces with low grip. If the traction is good, rear axle is engaged (up to 1,20A) only at sudden starts or acceleration at low speeds. The system switches to 2WD mode at ~ 60 km/h.
All-wheel drive system is also active (up to 1,30A) during climbs on uneven surfaces.
In the event of slipping, the coupler is fully compressed momentarily (2,80A).
When driving at a constant speed, no coupler activity (0,00A).
Traction control (brakes): standard setting.
Traction control (engine): standard setting.
ESP/ABS: the system switches to 2WD mode.
VDSC: standard.
ECM: standard.
CVT/AT: standard.
SPORT mode:
Like AUTO, the system engages rear axle up to ~1,60A during acceleration (dry surface) but it does that much more often and more willingly, even when gently pressing the accelerator pedal, especially when driving in corners.
Acceleration from 60 km/h – control current up to 0,50A (on a road with good grip).
Acceleration from 100 km/h – control current up to 0,40A (on a road with good grip).
Above 130km/h no coupler activity (on a road with good grip).
Mid speed cornering – control current up to 1,40A.
In the event of slipping, the coupler is fully compressed momentarily (2,80A).
When driving at a constant speed, no coupler activity (0,00A).
Traction control (brakes): stronger brake intervention than in AUTO mode.
Traction control (engine): the torque reduction is smaller than in AUTO mode (more engine torque available than in AUTO mode).
ESP/ABS: the system switches to 2WD mode.
VDSC: standard.
ECM: more torque with the same gas pedal position.
CVT/AT: lower gear than AUTO / SNOW / LOCK modes.
SNOW mode:
The system works similarly to the AUTO and SPORT modes but with lower activation thresholds.
Snow acceleration without noticeable loss of grip – control current up to 2,60A.
Driving on snowy roads - normal, without acceleration – control current from 0,00A to 1,20A (without noticeable slippage).
SNOW mode works up to ~130km/h, above this speed there is no coupler activity (when grip is good).
In the event of slipping, the coupler is fully compressed momentarily (2,80A).
When driving at a constant speed, no coupler activity (0.00A).
Traction control (brakes): brake intervention almost the same as in AUTO mode (this level is enough because the engine torque is significantly reduced).
Traction control (engine): the torque reduction is greater than in AUTO mode (less engine torque available than in AUTO mode).
ESP/ABS: the system switches to 2WD mode.
VDSC: standard.
ECM: standard.
CVT/AT: standard.
LOCK mode:
It is not a rigid locker, the initial control current on the coupler is ~ 1,11A (also at standstill), during acceleration it is up to 2,50A, during faster driving (but below 60 km/h) on dry surfaces it drops to ~0,50A. When moving off, turning the steering wheel does not reduce the torque sent to the rear axle (as it does in other modes).
In the event of slipping, the coupler is fully compressed momentarily (2,80A).
Driving on snowy roads - normal, without acceleration - maximum values (~ 1.20A) similar to SNOW mode.
Traction control (brakes): brake intervention much stronger than in AUTO mode (almost twice as strong as in SPORT mode).
Traction control (engine): torque reduction the same as in SPORT mode (more engine torque available than in AUTO mode, the system can maintain wheel slip while equalizing their rotational speeds).
Turning off ESP means that the system does not allow the wheels to dig in the ground but brakes them similarly to SNOW mode.
ESP/ABS: the system switches 2WD mode.
VDSC: torque reduction request is not sent the coupler.
ECM: standard.
CVT/AT: standard.
Hill descent assistant – initial value for Lock mode (1,11A).
Finally, some general information and curiosities:
- the car always starts with four-wheel drive, regardless of the mode selected
- the system controls (among other factors) the position of the accelerator pedal, rear axle is engaged before the engine increases the torque
- slalom on snow (speed approx. 40 km/h) - the coupler works (up to 1.00A), also off-throttle (stabilizing function)
- deactivating of ESP does not deactivate the traction control system (brake intervention always active)
- any situation when rear wheels start spinning faster than the front ones causes the momentary activation of the 4WD system.
https://youtu.be/BfFNhHAH_y4
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2632
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Σάβ Μαρ 05, 2022 2:37 pm

Μιχάλη καλησπέρα ,
Είναι ακριβώς αυτά που έγραψα στο πρώτο post μεταφρασμένα :D
Είναι πολύ εξυπηρετικός με πολλές γνώσεις και πάνω στο allgrip
και μου είπε να σας στείλω τους χαιρετισμούς του ως οδηγός Vitara και αυτός !!
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Σάβ Μαρ 05, 2022 3:20 pm

Η φιλοσοφία αυτών των συστημάτων σε SUV όπως και του allgrip
είναι οικονομία καυσίμου και εμπλοκή συστήματος 4WD προληπτικά ανάλογα με τος συνθήκες του δρόμου και το πως οδηγαμε. Τώρα , λεπτομέρειες για πως ακριβώς δουλεύει , TC algorithms κτλ μόνο αυτός που το έφτιαξε
μπορεί με ακρίβεια να μας πει :???:
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Σάβ Μαρ 05, 2022 4:03 pm

Ακομη μια φορα, ευχαριστουμε για την συμβολη στην καυανοηση της λειτουργιας του All Grip
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2632
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Σάβ Μαρ 05, 2022 5:12 pm

Wow :!: :!: το αυτοκίνητο ξεκινάει πάντα σε τετρακίνηση άσχετα απο το επιλεγμένο mode :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3454
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Σάβ Μαρ 05, 2022 9:58 pm

Έτσι λέει αυτός ο μάστορης, ξεκινά με τετρακίνηση :confusion-shrug:
Η Suzuki λέει όταν ολισθαίνουν οι εμπρός τροχοί εμπλέκονται και οι πίσω.
Στο δικό μου NV, όταν το έχω στο Αuto και πάνε να σπινάρουν οι εμπρός τροχοί,
αισθάνομαι ότι εμπλέκετε και το πίσω διαφορικό.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Σάβ Μαρ 05, 2022 10:04 pm

Υπάρχει σχετικό βίντεο που δείχνει το αυτοκίνητο σταματημένο με νεκρά και με πάτημα του γκαζιού
φαίνεται coupler activity του διαφορικού και άρα εμπλοκή του πίσω άξονα.
Το ότι σπινιαρει ο μπροστά άξονας δεν σημαίνει ότι ο πίσω δεν είναι εμπλεγμένος.
Απλά αν τα ποσοστά ροπής είναι της τάξης 90/10 τότε είναι λογικό να σπινιαρει ο μπροστά.
Γενικά , η Suzuki δεν λέει ούτε το 40% του τι μπορεί πραγματικά να κάνει το σύστημα.
Τελευταία επεξεργασία από costas66 και Τετ Δεκ 14, 2022 9:09 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης.
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό saltofx_v » Κυρ Μαρ 06, 2022 7:41 pm

παντως απο την δικη μου εμπειρια στα χιονια και σε δυσκολες συνθηκες θα προτιμουσα το προγραμμα snow πιο επιθετικο.σε ολα τα δυσκολα με ξεκολλησε μονο το lock. το esp στο snow κοβει παρα πολυ τον κινητηρα.στα περισσοτερα σεναρια το αυτοκινητο δεν μπορει να εκκινησει(ξαναλεω σε δυσκολα σεναρια με αρκετο χιονι).
saltofx_v
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: Τρί Ιουν 22, 2021 3:00 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Λάστιχα: mama
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: εργοστασιακο
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Βαγγελης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

antonis1627 Κυρ Απρ 28, 2024 7:21 am Καλημέρα σας.
Διοματάρης Σάβ Απρ 27, 2024 8:29 am Καλημέρα σας κύριοι
antonis1627 Σάβ Απρ 27, 2024 6:56 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 26, 2024 6:16 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 25, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 25, 2024 6:02 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 24, 2024 10:03 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 9:55 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
antonis1627 Τετ Απρ 24, 2024 6:20 am Καλημέρα σας.
SIAL Τρί Απρ 23, 2024 5:28 pm Καλησπέρες! Όμορφες εικόνες για όλο τον λαό ..... viewtopic.php?f=181&t=37434&p=941302#p941302
arahova Τρί Απρ 23, 2024 10:58 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 23, 2024 6:21 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Απρ 22, 2024 10:12 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 22, 2024 5:55 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 11:43 am Μ.Τετάρτη 1-5-2024 πάμε για τσιπουράκι στο
arahova Κυρ Απρ 21, 2024 11:26 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 21, 2024 7:22 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Απρ 20, 2024 10:22 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
Σταύρος 4x4 Σάβ Απρ 20, 2024 10:08 am Καλημέρα και καλό ΣΚ :!:
antonis1627 Σάβ Απρ 20, 2024 6:29 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
arahova Παρ Απρ 19, 2024 9:50 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 19, 2024 5:46 am Καλημέρα σας
john maxx Πέμ Απρ 18, 2024 10:24 pm Καλησπέρα από Μάλτα
arahova Πέμ Απρ 18, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
ΣΤΑΥΡΟΣ Πέμ Απρ 18, 2024 8:16 am Κυριακή 12-5-2024 τα 16α γενέθλια του VITARAclub στην
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες

cron