ALLGRIP MODES

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Δευτ Μαρ 07, 2022 10:28 pm

stelios8ess έγραψε:Η σειρά μετάδοσης κίνησης στα NV 4Χ4 είναι:
Κινητήρας >> Σασμάν >> ALLGRIP >> κεντρικός άξονας >> πίσω διαφορικό.
Το ALLGRIP είναι ένα χώρια "γραναζοκούτι" με την δική του βαλβολίνη.
Το ALLGRIP στο εμπρός μέρος έχει το εμπρός διαφορικό και βγαίνουν δεξιά αριστερά τα εμπρός ημιαξόνια.
Στο πίσω μέρος έχει τον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη που δίνει κίνηση στον κεντρικός άξονας.
Το διαφορικό/α είναι αυτό που μας επιτρέπει να στρίβουμε χωρίς πρόβλημα.
Στο LOCK ο ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης κουμπώνει τελείως και όσες στροφές παίρνει το εμπρός
διαφορικό παίρνει και το πίσω. Μοίρασμα της ιπποδύναμης 50 -50 από το πρώτο μέτρο (μπρος - πίσω)
Αυτό λέει η Suzuki, αυτό διαπίστωσα και εγώ.
Εκεί που μεταβάλετε η ιπποδύναμη (ανάλογα τις ανάγκες) είναι στο SPORT.

Στέλιο πιστευω ότι δεν είναι 50-50 από την αρχή .
Αν δεις το βίντεο που πόσταρα λίγο πιο πριν δείχνει ότι η ροπή πίσω (mA)
μεταβάλλεται συνέχεια .το εύρος του coupler φτάνει μέχρι τα 2.8Α και σε LOCK ξεκινάει στα 1.1mA.
Κοντά στα 60 km/h χωρίς απώλεια πρόσφυσης η ροπή που πάει πίσω σε LOCK είναι μικρή.
Η Suzuki φοβάμαι δεν τα λέει όλα η μάλλον δεν θέλει να τα πει όλα σε διαφημιστικά spot ;-)
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Δευτ Μαρ 07, 2022 10:32 pm

Aris11 έγραψε:το Lock δίνει την μέγιστη συμπίεση στον συμπλέκτη του allgrip. Δεν κλειδώνει με την έννοια που κλειδώνει στο jimny η φαντάζομαι στα παλιότερα vitara. Όταν κλειδώνει η παραδοσιακή τετρακίνηση σε μπορεί να χάσει ούτε 1 μοίρα, ο κεντρικός άξονας δίνει τις ίδιες στροφές στο μπρος και στο πίσω διαφορικό. Αυτό δεν ισχύει στο NV.

Συμφωνώ και σε αυτο, αλλά έχει την ικανότητα ως συμπλέκτης να περιστρέψει και τους 2 άξονες με την ίδια ταχύτητα
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Δευτ Μαρ 07, 2022 10:53 pm

Eδώ στο forum υπάρχουν video που δείχνουν NV επάνω σε ρότορες.
Δείχνουν σε κάθε MODE πως λειτουργεί το ALLGRIP.
Θα τα βρω :D
Όποιος θυμάται που είναι ας τα υποδείξει.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Δευτ Μαρ 07, 2022 11:51 pm

stelios8ess έγραψε:Mα δεν καταργούνται τα διαφορικά (μπρος - πίσω) τα οποία μας επιτρέπουν να στρίβουμε χωρίς πρόβλημα.

Απλά έχω την εντύπωση ότι για να κινηθεί σε τροχιά το αυτοκίνητο
θα πρέπει το μπροστά με το πίσω διαφορικό να έχουν διαφορετικές ταχύτητες γιατί οι μπροστά ρόδες πρέπει να καλύψουν
μεγαλύτερη απόσταση και άρα δεν γίνεται οι 2 άξονες να περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα , εξού και το stress που μπορεί να δημιουργηθεί :think:
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Τρί Μαρ 08, 2022 12:05 am

Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι άλλο η ικανότητα μεταφοράς ροπής ενός συστήματος
( πχ στον πίσω άξονα) λόγω μηχανικής κατασκευής ( transfer case, κεντρικό διαφορικό, Torsen, EMCD κτλ) σε συνθήκες χωρίς απώλεια πρόσφυσης και κανονική λειτουργίας ( allgrip 100/0 μέχρι 50/50) και άλλο μεταφορά ροπής σε δυναμικές καταστάσεις και συνθήκες απώλειας πρόσφυσης
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τρί Μαρ 08, 2022 1:02 am

Μη διυλίζεις τον κώνωπα :D
Αυτοκίνητα 4Χ4 που κουμπώνουν τα διαφορικά με γρανάζια δεν έχουν πρόβλημα.
Το ALLGRIP και παραλλαγές του, φοριούνται πάνω από μια 5ετια στα Suzuki χωρίς πρόβλημα.
Το δικό μου NV τα πήγε πολύ καλά επανειλημμένως στα χιόνια πάγο, όπως και σε σαθρά
ανηφορικά εδάφη.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τρί Μαρ 08, 2022 9:01 am

Αστέριε αν παρατηρήσεις σε όλα τα παρόμοια videos, υπάρχει η ένδειξη "front- rear diff", που πάντα δείχνει ότι υπάρχει κάποια διαφορά στις στροφές, μεταξύ μπροστά και πίσω άξονα.

Άρα ποτέ δεν υπάρχει "κλείδωμα"...
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9276
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Τρί Μαρ 08, 2022 9:30 am

Σωστά αλλά η διαφορά είναι πολύ μικρή.Επισης , μην ξεχνάμε δεν είναι αυστηρό μηχανικό κλείδωμα, πρόκειται για συμπλέκτη .
προσωπικά πιστεύω από αυτά που έχω δει ότι σε συνθήκες καλής πρόσφυσης
είναι πολύ δύσκολο να κλειδώσει το allgrip σε 50/50 γιατί στην ουσία το σύστημα σου λέει ότι δεν χρειάζεται να κλειδωσω
αφού η πρόσφυση είναι καλή!
Μπορεί όμως να κλειδώσει πχ σε δυνατή επιτάχυνση σε χιονι τέρμα γκάζι χωρίς να χαθεί και πάλι η πρόσφυση η σε
καταστάσεις που χάνεται η πρόσφυση πχ μπροστά η πίσω άξονες σε πάγο .αυτό μόνο με OBD data μπορούμε να το δούμε
Υπάρχει βίντεο σε πάγο με OBD data που δείχνει τιμές κοντά στα 2,5-2,6 Α και άρα κλείδωμα η πιο σωστά σχεδόν πλήρης συμπίεση του coupler
Τελευταία επεξεργασία από costas66 και Τετ Δεκ 14, 2022 9:15 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης.
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Τρί Μαρ 08, 2022 9:35 am

Ακόμα και η Subaru που στηρίζει για 60/40 μόνιμα στο S-AWD στην ουσία σε μεγάλες ταχύτητες οι πίσω ρόδες παίρνουν
λίγο ροπή περίπου στο 80/20 η 90/10.όπως και το LOCK περίπου.
Η φιλοσοφία σε αυτά τα αυτοκίνητα όπως καταλαβαίνω εγώ είναι αυτή ,δηλαδή 4WD όταν απαιτείται
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Τρί Μαρ 08, 2022 10:14 am

Ότι το NV πάει καλά σε στροφες χιόνια, πάγο κτλ είναι το μόνο σίγουρο.Θα συμφωνήσω με κύριο Tony ότι κάτι κάνει το λογισμικό … :shock:
Αγροτικό με παραδοσιακά κλειδώματα δεν είχα την εμπειρία να οδηγήσω.
Από τα λίγα που ξέρω είναι ότι αν κλείδωσει το κεντρικό και οι άξονες περιστρέφονται
με την ίδια ταχύτητα η καμπύλη στροφής ανοίγει και δημιουργείται stress στη μετάδοση και στους άξονες καθώς οι μπροστά ρόδες πρέπει να διανύσουν μεγαλύτερη απόσταση και πρέπει να περιστρέφονται πιο γρήγορα.
Νομίζω ότι η όλη φιλοσοφία της συζήτησης είναι να καταλάβουμε ΓΙΑΤΙ και ΠΩΣ πάει τόσο καλά!! ;-)
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τρί Μαρ 08, 2022 11:39 am

Asterios έγραψε:Αγροτικό με παραδοσιακά κλειδώματα δεν είχα την εμπειρία να οδηγήσω.

Θα έχεις δει όμως πολλά video εδώ στο VClub (ίσως και από κοντά) από Vitara που κυκλοφορήσαν και κυκλοφορούν πριν τα NV.
Όλα αυτά κλειδώνουν διαφορικά, αλλάζουν με πιο αργίες σχέσεις έχοντας γρανάζια
Εννοείτε ότι σε μεγάλες ταχύτητες δεν ενδείκνυται αυτό το κλείδωμα, όπως και στα NV, γι' αυτό και ξεκουμπώνει μετά τα 60 km/h

Asterios έγραψε:με την ίδια ταχύτητα η καμπύλη στροφής ανοίγει και δημιουργείται stress στη μετάδοση και στους άξονες καθώς οι μπροστά ρόδες πρέπει να διανύσουν μεγαλύτερη απόσταση και πρέπει να περιστρέφονται πιο γρήγορα.

Αυτή η σκέψη θα ήταν σωστή αν δεν υπήρχαν διαφορικά. Θα έσπαζαν οι άξονες ή θα τούμπαραν τα οχήματα.
Για να καταλάβεις, σε άξονα που φέρει διαφορικό, μπορούμε να φρενάρουμε τον ένα τροχό και ο άλλος να γυρίζει κανονικά.
Πολύ μεγάλο stress (όπως το αναφέρεις) απορροφάτε και αυξομειώνετε από τα διαφορικά.
Αυτό που λένε οι κατασκευαστές με τα γραναζωτά κουμπώματα, αν τα κουμπώσεις, μη κυκλοφορείς στην άσφαλτο, μη τρέχεις.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6652
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τρί Μαρ 08, 2022 11:55 am

Στέλιο αυτά που λές είναι για τα απλά συμβατικά διαφορικά (που μάλλον δεν υπάρχουν σε κανένα τετρακίνητο)!

Στα περισσότερα παληά τετρακίνητα το κεντρικό διαφορικό είναι είτε "περιορισμένης ολίσθησης" (LSD = limited slip differential) ή κλειδώνουν εντελώς (blocke) και παύουν να λειτουργούν σαν διαφορικό. (στα στρατιωτικά, αν θυμάσαι, υπάρχει επιλογή "Άρση διαφορισμού")!!!

Για αυτά μιλάμε εδώ....

Χωρίς αυτά η τετρακίνηση θα ήταν τελείως άχρηστη, καθώς αν χάσουν πρόσφυση π.χ. οι μπροστά τροχοί, τότε μόνο αυτοί θα περιστρέφονταν και οι πισινοί τροχοί θα έμεναν τελείως ακίνητοι!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)
Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ
Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9276
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Τρί Μαρ 08, 2022 12:21 pm

Αυτή η σκέψη θα ήταν σωστή αν δεν υπήρχαν διαφορικά. Θα έσπαζαν οι άξονες ή θα τούμπαραν τα οχήματα.
Για να καταλάβεις, σε άξονα που φέρει διαφορικό, μπορούμε να φρενάρουμε τον ένα τροχό και ο άλλος να γυρίζει κανονικά.
Πολύ μεγάλο stress (όπως το αναφέρεις) απορροφάτε και αυξομειώνετε από τα διαφορικά.
Αυτό που λένε οι κατασκευαστές με τα γραναζωτά κουμπώματα, αν τα κουμπώσεις, μη κυκλοφορείς στην άσφαλτο, μη τρέχεις.



Το ξέρω και το καταλαβαίνω αυτό.
Αν εγώ οδηγώ ( όχι NV!) με 20χλμ/ώρα και 2 άξονες να περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα ( κλείδωμα) και στρίψω δεξιά , με τι ταχύτητα θα κινηθούν οι εσωτερικές ρόδες και με τι οι εξωτερικές;το σίγουρο είναι ότι οι μπροστά σίγουρα πρέπει να κινηθούν πιο γρήγορα αλλιώς θα ανοίξει η τροχια.
Έχω την εντύπωση ότι δεν γίνεται στην στροφή η μπροστά εσωτερική να πάει με 15χλμ και η πίσω εσωτερική με 10 χλμ γιατί στο κεντρικό γρανάζι στο μπροστά και πίσω διαφορικό η ταχύτητα είναι η ίδια επειδή οι άξονες είναι κλειδωμένοι .θα πρέπει να απεμπλακούν οι άξονες για να επιτραπεί διαφορετική ταχύτητα στο κεντρικό γρανάζι του διαφορικού και έτσι διαφορετικές ταχύτητες στις ρόδες για να γίνει σωστά η στροφή.
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό Asterios » Τρί Μαρ 08, 2022 12:34 pm





Δεν είμαι ειδικός απλά προσπαθώ να καταλάβω κι εγώ τι γίνεται. Δείτε στα 4:32 στροφή με και χωρις κλειδωμένο
το κεντρικό διαφορικό.
Τελευταία επεξεργασία από Asterios και Τρί Μαρ 08, 2022 12:59 pm, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
Asterios
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 02, 2021 8:33 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/17
Suspension: Mama
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Asterios

Re: ALLGRIP MODES

Δημοσίευσηαπό PGP » Τρί Μαρ 08, 2022 12:40 pm

Βάλτο έτσι Αστεριε.
Βγάλε το κενό μπροστά και βάλε ένα ς
Κώδικας: Επιλογή όλων
https://www.youtube.com/watch?v=1FsbPftHcjM
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1843
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Πέμ Μαρ 28, 2024 10:04 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:09 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Πέμ Μαρ 28, 2024 7:08 am Καλημέρα
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm θα ρωτησω τον υιο :P
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:10 pm δεν έχει διήμερη άδεια ρε μάστορα?
Tzivitzonis Τετ Μαρ 27, 2024 1:07 pm Εγώ που θα ερθω Κυριακή πόσες έχω;
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:05 pm 9 και σήμερα!!!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm Μερσύ μποκού!
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:01 pm αχαχαχαχα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Νουχρίτσααααααααααα
SIAL Τετ Μαρ 27, 2024 1:00 pm Καλημέρες! Λίγο θέαμα για όλους! viewtopic.php?f=66&t=37146&p=940582#p940582
arahova Τετ Μαρ 27, 2024 12:14 pm Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μαρ 27, 2024 6:58 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μαρ 26, 2024 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μαρ 26, 2024 7:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 10:24 pm Φίλε Θανάση ΘανασηςΖ καλησπέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
arahova Δευτ Μαρ 25, 2024 11:58 am Καλημέρα σε όλους, καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Μαρ 25, 2024 11:52 am Καλημερα σας Χρονια πολλα,καλη εβδομαδα.
antonis1627 Δευτ Μαρ 25, 2024 7:24 am Καλημέρα σας καλή εβδομάδα και Χρόνια Πολλά
arahova Κυρ Μαρ 24, 2024 11:39 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Κυρ Μαρ 24, 2024 7:32 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μαρ 23, 2024 10:19 am Καλημέρα σε όλους και καλό 3ήμερο.
antonis1627 Σάβ Μαρ 23, 2024 7:29 am Καλημέρα σας.Καλό Σαββατοκύριακο και χρόνια πολλά.
Nikola Tenv Παρ Μαρ 22, 2024 9:19 pm καλησπέρα , καλό τριήμερο και καλές εξορμήσεις στους ...τυχερούς!
arahova Παρ Μαρ 22, 2024 11:38 am Καλημέρα σε όλους και καλό 4ήμερο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες