Μετά από 1 χρόνο+ του τελευταίου σχολίου, θα ήθελα να πώ και εγώ τα "δικά" μου, με την όποια ολίγη γνώση περί ηλεκτρισμού, έχω. Τα στοιχεία της υβριδικής μπαταρίας που μπόρεσα να βρω, πρέπει να είναι, η 380w +-, στα 48V. Αυτό αντιστοιχεί στα 380w/48v= 7,92A. Σε αναγωγή στα 12v= 31,67AH. Δλδ μια μπαταρία 32AH,!!
ή αντίστοιχη ισχύος 1/2 hp!, μείον τις απώλειες (θερμικές και εσωτερικής αντίστασης την αγωγών). Από εκεί καταλαβαίνουμε την "σοβαρή" εξοικονόμηση ενέργειας που γίνεται. Την μόνη άμεση σοβαρή εξοικονόμηση που βλέπω είναι: Το όφελος του μισού Τέλους Ταξινόμησης για την εισαγωγική εταιρία, δικαιολογώντας μια αντίστοιχη αύξηση στην αρχική τιμή του οχήματος και το όφελος από τα τέλη κυκλοφορίας του αγοραστή. Έτυχε σε συζήτηση φίλου και γείτονα που το έχει, να με ενημερώνει ότι, η μέση κατανάλωση του 19 μη υβριδικού στα 7,1l/100km, ενώ του εξαδέλφου του του 21 με υβριδικό στα 7l/100km. All grip και τα δύο, με το ίδιο;;; στυλ οδήγησης όπως με διαβεβαίωσε. Και μια λεπτομέρεια. Δηλώνει η εταιρία, 48v λιθίου!! Δηλαδή έχει13;! στοιχεία των 3,7v ή (μάλλον) 12 το πιο λογικό, οπότε ονομαστική τάση 48v, πραγματική όμως 44,4v; Όποιος έχει ακριβή στοιχεία της μπαταρίας και θέλει, ας μας ενημερώσει. Έχω διαβάσει παρεμπιπτόντως, λόγω άμεσου ενδιαφέροντος και για τις lifepo4, ασφαλέστατες μπαταρίες, με μηδενικές πιθανότητες αυτανάφλεξης και στην μισή τιμή! Για να μην τις βάζουν, Θα έχουν βέβαια τους λόγους τους. Αλλά, δεν το σκέφτηκα!! Στο κάθισμά του συνοδηγού, ποιος συνήθως κάθεται;
Ηλθον, Είδον και Απήλθον.