Αγορα NV και προβληματισμοι

Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό SCOUTER » Παρ Ιαν 03, 2020 9:12 pm

Χαιρετω και παλι ολα τα μελη του φορουμ! Ευχομαι καλη χρονια με υγεια, τυχη, ευρω και πολλα ασφαλη και ευχαριστα χιλιομετρα στους δρομους!

Πλεον σας γραφω εχοντας αποχωριστει το πρωτο μου αυτοκινητο για το οποιο εγραψα στο πρωτο ποστ (1.6 τζι βι 2005 τριπορτο, το οποιο επωληθη πριν 10 μερες 4.500 ευρω!!!!).
Εδω και αρκετο καιρο, οπως εχω γραψει μελετω διεξοδικα το νι βι (τοσο διεξοδικα που εχω καψει το κεφαλι μου). Οφειλω να πω ενα μπραβο σε αυτο που εχετε δημιουργησει εδω μεσα, κατι που εμενα προσωπικα με εχει βοηθησει παρα πολυ μεχρι τωρα ως προς τις αποριες που ειχα και οι οποιες λυθηκαν σχεδον σε ολο το φασμα τους. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ. Δεν εχω αφησει τοπικ αδιαβαστο, ενω εχω αρχισει να καταλαβαινω ποιος γραφει τι πριν κοιταξω το αβαταρ (σας ειπα το εχω καψει). Φυσικα εχω δει και διαβασει οτι ριβιου παιζει κυριως σε διεθνες επιπεδο απο τουμπ και γοογλη!

Η αληθεια ειναι οτι απο 2015 μεχρι σημερα με τα νι βι που υπαρχουν ως καινουρια και μεταχειρισμενα εκει εξω και με ολες τις δυνατες παραλλαγες κινητηρων και κινησης, η σουζου σε βοηθαει μεν να διαλεξεις αυτο που ταιριαζει στα μετρα και την τσεπη σου, αλλα μπορει επισης να σε δυσκολεψει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ στην τελικη επιλογη σου. Αλλα μιλαμε παρα πολυ. Εχω αλλαξει προσανατολισμο παραπανω απο 3 φορες (καταντα κουραστικο!).
Στην αρχη βρεθηκα αντιμετωπος με 6 διαφορετικες επιλογες! 1.6 DDIS - 1.6 VVT - 1.4 BOOSTERJET και ολα αυτα επι δυο αν δεν εισαι σιγουρος για τετρακουνα η δικουνα! (το 3κυλινδρο το εχω αποκλεισει απο την αρχη ευτυχως, γιατι αλλιως θα ειχα 8 επιλογες...). Το μεγαλυτερο προβλημα ηταν να αποφασισω ντιζελ βι ες βενζινη. Τελικα αποφασισα βενζινη για διαφορους λογους οι οποιοι εχουν υπερσυζητηθει εδω μεσα και δεν θελω να ανοιξω τετοιο τοπικ γιατι υπαρχει η ταση να γινεται χαμος! ΒΕΝΖΙΝΑ ΛΟΙΠΟΝ.

α) Το δευτερο μεγαλυτερο προβλημα που σκεφτομαι (και οχι σκεφτομουν) και το οποιο θα περιορισει ακομα πιο πολυ το πεδιο ειναι αυτο του ALLGRIP vs 2WD. Ξερω ξερω...και παλι ξερω τι θα πουν οι περισσοτεροι και ναι και οχι και παλι ξερω. Αμ εγω δεν? Δωστο μου τσαμπα και η αποφαση ειναι απλη, τετρακουνα με κλειστα τα ματια! Το θεμα ειναι το εξης. Οδηγουσα τζι βι 1.6 2005 μεχρι πριν 10 μερες εδω και 15 χρονια. Το πουλησα στα 130.000 χλμ. Η αναλογια χρησης του μικρου λεβιε ηταν η εξης...0%4Η - 99,9%2Η - 0,1%4L. Δηλαδη ολη την ωρα δικινητο στους πισω τροχους (και ναι οταν ημουν πιτσιρικας μου πεταξε κωλο σε βρεγμενο 2 φορες και παραλιγο να σκοτωθω, αλλα επειδη χεστηκα πανω μου εμαθα να οδηγω προσεκτικα και να προετοιμαζομαι για καθε στροφη....δεν ξαναπεταξε κωλο ποτε απο τοτε και παντα με 4χ2). Μεχρι πριν 14 μερες και απο το καλοκαιρι ειχα καθημερινη αναβαση σε αιολικο παρκο υπο κατασκευη στην νοτια Ευβοια. Δεν προλαβα χιονια αλλα παλιοκαιρο εφαγα πολυ σε χωματοδρομους και ασφαλτο, παρ ολα αυτα το 4χ4 δεν χρειαστηκε ουτε μια φορα(γαμωτο). Ξενερωσα. Εφτασα στην διαπιστωση ομως οτι αυτο που απολαυσα τοσα χρονια στο αμαξακι μου και με βοηθαγε να πηγαινω οπου ηθελα χωρις να φοβαμαι ηταν το υψος του απο το εδαφος, και αυτο μαμισιο. (ενταξει εφαγε και πολυ αμμο βεβαια και πολυ θαλασσα με πολλες πρωην, βλεπε παραλιες καλογριας και γιαννισκαριου πελ/νησος!!! αλλα ηταν ΕΠΙΛΟΓΗ μου καθαρα να χωνομαι στην αμμο και......οχι μονο εφοσον ειχα τα ''εργαλεια''). Αυτο που κουμπωνα στην αμμο μονο ηταν το αργο, γιατι με απλο 4χ4 δεν πηγαινε μια το τζι βι. Ισως να ειχα βαλει και απλο 4χ4 μια φορα σε χιονι και αλλη μια σε βροχη ασφαλτο επειδη φοβηθηκα λογω παλιων ελαστικων. ΑΥΤΑ. 15 ΧΡΟΝΙΑ. Και ναι παλι ξερω τι σκεφτεστε...και εγω το ιδιο ναι αμι αλλα, αμ εγω δεν? Ποιος θα αγοραζε το καινουριο swift με ALLGRIP?????(που μου αρεσει πολυ ομολογω...αλλα 16.000 ευρα GLX εκδοση καινουριο παιρνω νι βι GL+ 2WD or ALLGRIP μεταχειρισμενο). ΚΑΝΕΝΑΣ νομιζω εδω μεσα! Καταλαβαινετε που το παω. Το νεο νι βι ειναι χαμηλο παιδια. Και οποια εκδοση και να παρω δεν προκειται να το ψηλωσω ποτε. Αυτο το γαμ@####$$%νο 0,1% που σου δινει την επιπλεον σιγουρια....και αν σου κατσει? Πιστευω οτι ο κινητηρας που ταιριαζει περισσοτερο το ΟΛΓΚΡΙΠ ειναι ο 1.6 ντιζελ και απο θεμα ροπης αλλα και απο θεμα οικονομιας.Αλλα εγω εχω αποκλεισει το ντιζελ. Κανω λαθος? Παολιτο? Κ. Γατος?

β) Απο το 1.4 τετρακουνα εχω διαβασει ενα σωρο ριβιους. Παει καλα το εχω καταλαβει. Οδηγησα μπουστερ τζετ δικουνητο Πατρα-Χαλκιδα-Αλιβερι-Πατρα το Σεπτεμβρη και γουσταρα τερμα...μικτη καταναλωση 6,38 απο φουλαρισμα σε φουλαρισμα με μεγιστη 130 χλμ εθνικη και παιχνιδιαρικες προσπερασεις σε στροφιλικια Αμαρυνθο Ερετρια Ορωπο, αλλα γενικα κρατιομουν αρκετα(συνηθισα να πηγαινω με 95 χλμ ολυμπια οδο με καταναλωση 8 λιτρακια...γενικα 8,4 μικτη τζι βι 1.6 2005) Δεν εχω οδηγησει ποτε τον 1.6 βι βι τι. Πως τα παει? Εχει καμια σχεση με αυτον που οδηγουσα τοσα χρονια??? ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΝΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ,ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΩ. Θελω να τελειωνω. 1.6 vvt 2wd 15.000 euros (car.gr) - 1.6 vvt allgrip 16.000 euros car.gr. Καταλαβατε???

γ) Απο την αλλη για να παω 1.4 τουρμπο 4χ2 θελω 18.000 ευρα και για το 4χ4 21.000 ευρα (παντα μεταχειρισμενα). Οποτε? Μου φαινεται οτι ο 1.6 βι βι τι θα τραβαει καλυτερα στο 4χ2 και αν παω για τετρακουνα αυτη θα ταιριαζει πιο πολυ στο 1.4 τουρμπο. Σωστα? Διαψευστε με σας παρακαλω! Πειτε μου οτι δεν ειναι ετσι.

δ) Οποτε για να συνοψισουμε δηλαδη και να κανω και μια ερωτηση προς τους σοφους και μη του φορουμ. Φαινεται οτι εχουμε 4 φιναλιστ...
1.6 VVT vs 1.6 VVT ALLGRIP vs 1.4 BOOSTERJET vs 1.4 BOOSTERJET ALLGRIP

Τι λετε λοιπον? Ριχτε καμια νορμαλ καταναλωση για καθενα απο αυτα (εξαιρειται ο ΓΑΤΟΣ οπως εχω καταλαβει οπως και ολοι οι ντιζελαδες) γιατι στο αντιστοιχο τοπικ καταναλωσης εχω διαβασει 40 σελιδες και θελω ηρωικη προσπαθεια για να ξεδιαλεξω αυτες που χρειαζομαι! Παμε λοιπον! Μπορουμε ψυχραιμα και ωραια! Και βεβαια οποιαδηποτε συμβουλη ειναι παντα ευπροσδεκτη. Περιμενω σχολια, γνωμες και συμβουλες απο ολους για τα θεματα α,β,γ,δ.
ΑΑΑΑ και τωρα που το θυμηθηκα! Υπαρχει καποιος/οια που αγορασε οποιαδηποτε εκδοση νι βι, αλλα στην πορεια την αλλαξε με ιδιο η κατι αλλο? Και αν ναι, γιατι?(Ειδα το αβαταρ της Φωτεινης να λεει 1.6 ντιζελ 4χ2, ενω θυμαμαι να ειναι απο τους πρωτους μαζι με Γατο κατοχους του 1.4 τουρμπο, αν δεν κανω λαθος).

ΒΟΗΘΕΙΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.(ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΟΥΖΟΥΚΙ)
ΑΝΔΡΕΑΣ
Άβαταρ μέλους
SCOUTER
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2019 12:47 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Big Papa

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Παρ Ιαν 03, 2020 11:45 pm

Kαλησπέρα Ανδρέα και καλή χρονιά.
Διάβασα με ενδιαφέρον το θέμα σου και κάπου μπερδεύτηκα :roll:
Το NV τουλάχιστον προ facelift το 4χ2 με το 4χ4 διέφεραν και αρκετά στον εξοπλισμό ασφαλείας καθώς ολα τα συστήματα πήγαιναν "πακέτο"με την τετρακίνηση.
Γράφεις οτι το NV είναι χαμηλό. Δεν είναι . Είναι άνω του μέσου όρου . Αν σκέφτεσαι το ύψος δεν θέλεις και τις extra δυνατότητες του 4χ4 :?:
Φαντάζομαι το budget σου είναι ευέλικτο (αναφέρεις απο μτχ- μέχρι νέα NV) .
Στο ερώτημα δ) απαντάω το Νούμερο 4) :D
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3458
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό SCOUTER » Σάβ Ιαν 04, 2020 1:29 am

Καλησπερα Νικο, ευχαριστω για την απαντηση!

Ξεχασα να αναφερω οτι δεν δινω προτεραιοτητα στον εξοπλισμο ασφαλειας(ρανταρ κλπ). Ως ασφαλεια θα μπορουσα να προσεγγισω προσωπικα προσφυση 4 τροχων... ειναι ομως σε αυτο το οχημα τελικα? γιατι σε ριβιους διαβαζω οτι ως επι το πλειστον η αισθηση που σου αφηνει οδηγωντας ακομα και το 4χ4 ειναι αυτη της εμπροσθιας κινησης... Απο εξοπλισμους κοιταζω παντα GL+ και οχι GLX γιατι θελω 100% το infotainment system. Προτεραιοτητα επι της παρουσης θα ελεγα οτι αποτελει για μενα η αξιοπιστια του κινητηρα, η ανεση στην οδηγηση, η καταναλωση καυσιμου και τελος μια καλη οδηγικη συμπεριφορα σε ασφαλτο κυριως δλδ λογικο γκαζι και σπιρταδα αλλα και ικανοτητα για προσπερασματα (κουραστηκα πολυ με το παλιο τζι βι) σε συνδυασμο με ενα λογικο υψος απο το εδαφος για να εχω και ολα τα παραπανω αλλα και επειδη εχω συνηθισει να ειμαι πιο ψηλα σαν θεση οδηγησης αλλα κυριοτερα να περναω απο λακουβες, σαμαρακια να μπαινω χωμα, να ανεβαινω ανηφορες κλπ, οχι ομως εξτρεμ καταστασεις επιπεδου παμε να τα σπασουμε! Απο οτι εχω καταλαβει ολα τα παραπανω μπορει να τα δωσει και ενα 1.6 VVT. Αλλα μπορει να κανω και λαθος. Δεν ξερω! Ρωταω γιατι δεν μπορω να το οδηγησω εφοσον δεν βγαινει σε καινουριο για τεστ ντραιβ!

Σχετικα με το υψος....το θεωρω χαμηλο ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΩ με τζι βι του 2005. Οταν το οδηγησα δεν μου εβγαλε αυτην την σχετικη ''ελευθερια'' που μου εδινε το παλιο, οπως επισης δεν μου δημιουργουσε γενικα το οχημα σαν συνολο ταση να μην το λυπηθω σε διαδρομες εκτος...σιγουρα καταλαβαινεις τι θελω να πω. Ισως βεβαια αυτο φυγει με τον καιρο, οπως συμβαινει και με αλλα πραγματα, αλλα ομολογω οτι εντυπωσιαστηκα πολυ με την οδηγικη του συμπεριφορα στην εθνικη και στους επαρχιακους δρομους, και μπορω(το κανω γαργαρα δλδ) να θυσιασω λιγο υψος για πιο ανετη και οικονομικη οδηγηση. Φυσικα και ηθελα 4χ4!!! Απλα ρωταω αν πραγματικα κανει διαφορα σε ενα τετοιο οχημα η τετρακουνα ως προς το εκτος δρομου...καπου υπαρχει βιντεακι εδω μεσα απο γιουτουμπ με νι βι 1.6 βι βι τι 4χ2 να πηγαινει με ανεση σε ανηφορες χωματινες κλπ (σιγουρα το εχεις/εχετε δει).

Το μπατζετ μου ειναι ευελικτο οπως σωστα καταλαβες, χωρις αυτο να σημαινει οτι ειμαι προθυμος να σπαταλησω χρηματα σε κατι που ενδεχομενως να μην εχω αναγκη, δρωντας καθαρα απο συναισθημα η παρορμηση και οχι απο λογικη και σχεδιασμο ως προς τις αναγκες μου. Προτιμω να τα δινω στα καυσιμα και τα σερβις....γιατι μιλαμε για μια σημαντικη διαφορα - 15.000 ευρω μεταχειρισμενο 1.6 VVT GL+ 2WD με ταβανι 21.000 ευρω 1.4 BOOSTERJET GL+ ALLGRIP (καινουριο 22.000 ευρω). Αρα εχουμε μια διαφορα σχεδον 7.000 ευρω πατος με ταβανι! Σκοπευω να κρατησω το οχημα μια 10ετια σιγουρα! Δεν ειμαι τυπος που αλλαζει οχηματα ανα 3ετια πχ.
Τελευταία επεξεργασία από mitsosstr636r και Κυρ Ιαν 08, 2023 7:59 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης!
Άβαταρ μέλους
SCOUTER
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2019 12:47 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Big Papa

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό jimmak68 » Σάβ Ιαν 04, 2020 9:44 am

Σύμφωνα με αυτά που γράφεις,οι επιλογές σου είναι μόνο δύο.Σε καινούργιο 1,4 και σε μτχ diesel.Και τα δύο δικίνητα.Μόνος σου απέκλεισες το 4χ4 καθώς όπως είπες δεν το χρειάστηκες ποτέ.Βενζίνη ή ντίζελ εξαρτάται από τα χλμ που κάνεις.
jimmak68
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Παρ Απρ 19, 2019 5:52 pm
Τοποθεσία: Ναύπακτος
Λάστιχα: ContiEcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Άγνωστο
cb: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό SCOUTER » Σάβ Ιαν 04, 2020 10:08 am

Καλημερα Δημητρη!
Το 4χ4 αργοσβηνει μεσα μου, αλλα δεν εχει πεθανει ακομα 100%.
Γιατι ομως αποκλειεις το 1.6 βενζινη μτχ??...κινηση θεωρητικα πιο ασφαλης..δλδ για μτχ..αν λαβουμε υπ οψιν τα κουσουρια ενος μτχ ντιζελ (τι καυσιμα του εβαζε? σε τι κατασταση ειναι το DPF?). Πιστεψε με εκανα πολυ μελετη για ντιζελ απο αμετρητες πηγες..και οχι μονο ελληνικες και ενω η καταναλωσεις και η αυτονομια του ντιζελ πραγματικα δειχνει να ειναι πειρασμος, δεν μπορω να εχω, λογω επαγγελματος, μια σταθερη διανυση χλμ ανα χρονο...το 2018 εκανα λιγοτερα απο 10.000 χλμ αλλα το 2019 εκανα πανω απο 12.000 χλμ)
Τελευταία επεξεργασία από mitsosstr636r και Κυρ Ιαν 08, 2023 7:59 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης!
Άβαταρ μέλους
SCOUTER
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2019 12:47 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Big Papa

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό jimmak68 » Σάβ Ιαν 04, 2020 10:13 am

Πάντως εάν ενδιαφέρεσαι για diesel και δεν σε πολυαπασχολεί ο εξοπλισμός άνεσης,υπάρχει ακόμα απ ότι είδα στο car.gr ένα απούλητο σε αντιπροσωπεία της Καλαμάτας.
jimmak68
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Παρ Απρ 19, 2019 5:52 pm
Τοποθεσία: Ναύπακτος
Λάστιχα: ContiEcoContact
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: Άγνωστο
cb: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό SCOUTER » Σάβ Ιαν 04, 2020 10:28 am

Το εχω δει Δημητρη! Τους πηρα τηλεφωνο πριν 2 βδομαδες και μου ειπαν οτι θα με ενημερωσουν...αλλα ΔΕΝ! Κατι παιζει με αυτην την αγγελια, δεν νομιζω οτι υπαρχει εν τελη, γιατι λεει οτι ειναι καινουριο...στο τηλεφωνο με ξεφορτωθηκαν καπως λες και δεν υπηρχε το αυτοκινητο! (αλλα τωρα που το βλεπω παιζει και ενα λευκο, μαλλον αυτο λες, εγω ειχα βρει ενα γκρι).
Οπως και να εχει νομιζω οτι θα παραμεινω σε ΒΕΝΖΙΝΑ.
Τελευταία επεξεργασία από mitsosstr636r και Κυρ Ιαν 08, 2023 7:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης!
Άβαταρ μέλους
SCOUTER
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2019 12:47 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Big Papa

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Σάβ Ιαν 04, 2020 11:30 am

Αγαπητέ Ανδρέα καλημέρα .
Από τα γραφόμενα σου, με το λίγο μυαλό που διαθέτω,
είναι σαν να θέλεις να σου πούμε την γνώμη μας,
για το 1,6 βενζίνη 4χ2
Τυνχανει να συμβιώνω μαζί του 17 μήνες.
Τα + που τουλάχιστον εγώ, έχω να σου πω είναι:
Οικονομία καυσίμου ( πιο οικονομικό από 1,6 -4χ4 / 1,4-4χ2 /1,4-4χ4)
Αξιόπιστο .
Ευκολοδήγητο .
Αθόρυβο.
Οικονομικότερο στο service
Δεν χρειάζεται προθέρμανση όπως τα turbo.
Γραμμική λειτουργεία κινητήρα σε όλο το φάσμα στροφών.

Τα - τώρα .
Δεν έχει ροπή τράβηγμα χαμηλά, για να κινηθείς γρήγορα,
θα πρέπει οι στροφές στο στροφόμετρο σου να περνάνε τις 4.000
Αυτό θα το καταλάβεις καλύτερα, σε ανηφόρα φορτωμένος .
Μετά τα 150 ρουφάει παύει να γίνετε οικονομικό,
και δεν είναι ιδιαίτερα πρόθυμο να ανεβάσει γρήγορα στροφες .
Εν κατακλείδι πολύ καλό το 1,6 βενζίνη δεν είναι κακό.

Εγώ προσωπικά, θα θυσίαζα την οικονομία καυσίμου. και ίσως,
από την ευκολία στην λειτουργικότητα και,
Θα αγόραζα το 1,4 μόνο και μόνο για την ροπή του χαμηλά .
Αν οικονομικά είχα την άνεση και καινούργιο ,
για να κοιμάμαι ήσυχος φίλε .
Τώρα για το 4χ2 η 4χ4
Άστο έχω γίνει γραφικός.
Ελπίζω να βοήθησα.
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2798
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό SCOUTER » Σάβ Ιαν 04, 2020 11:52 am

Καλημερα σου Γιωργο!

Καταλαβες πολυ καλα την απορια μου...Το ξερω οτι ηταν δυσκολο να βρεθει το νοημα του ποστ μου μεσα απο τοσες πολλες πληροφοριες (συγχωρα με αλλα εχω παθει brain overdose αυτες τις μερες διαβαζοντας και ηθελα να τα γραψω και να τα μοιραστω μαζι σας). Ευχαριστω πολυ για την ξεκαθαρη και on point απαντηση σου, με βοηθησες αρκετα!
Αρα σε ευρος ταχυτητας 120 - 140 χλμ σε εθνικη κινειται αθορυβα και σχετικα οικονομικα οπως καταλαβαινω. Δεν σκοπευω να κινουμαι με μεγαλυτερες ταχυτητες απο αυτες.
Αυτες οι δυο επιλογες μου φαινεται και εμενα οτι ειναι οι επικρατεστερες και δειχνει να ειναι δυσκολη επιλογη...σε ευχαριστω και παλι!
AAA και κατι ακομα! Τι θα επελεγες μεταξυ 1.4 4χ2 και 1.6 4χ4 βενζινη και γιατι? Εχεις γραψει οτι εχεις μετανιωσει την αγορα του 4χ2 και οτι 1.6 βενζινη σε ζμπορτ αλλαζει πολυ.
Τελευταία επεξεργασία από mitsosstr636r και Κυρ Ιαν 08, 2023 8:00 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης!
Άβαταρ μέλους
SCOUTER
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2019 12:47 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Big Papa

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Σάβ Ιαν 04, 2020 12:26 pm

Ανδρεα με 140 ταξιδεύεις οικονομικά, αθόρυβα και με ασφάλεια.
Αν οικονομικά μπορείς να πάρεις το 4χ4
παρτο με κλειστά μάτια.
Εκτός της τετρακίνησης ,
Έχει και αυτόματο φρενάρισμα,αν εσύ χαζεύεις
τίποτα, στρογγυλά ημισφαίρια στο πεζοδρόμιο,
Έχει βοήθεια κατάβασης .
Αξίζει τον κόπο φίλε μου.
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2798
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Σάβ Ιαν 04, 2020 6:19 pm

γατος σπικινγκ
1.4 4χ4. ες με τα παντα ολα.
άι νόου οτι τωρα δα ειναι στα υψη και δεν υπαρχουνε μεταχειρισμενα.
ΟΜΩΣ ντου νοτ φοργκετ οτι ειμαι γατοζ
οσα 1.4 ες λοιπον ειχαν πουληθει σε ληζινγκ, τα ειχαν παρει προφανως στελεχη 'καλα' γιατι ητανε πανακριβο και με κοστος κινησης μεγαλυτερου του μαζουτ. αρα λιγοτερο σπασιμο, αν ειχε γινει σπασιμο, και σιγουρα δεν μασαει απο τπτ ουτως ή αλλως. αν εξαιρεσεις 5-10 το πολυ ες που εκυκλοφορησαν το 15, τα αποδελοιπα ηρθαν την ανοιξη του 16 που ξεπουλησε η σουζ.
αυτα λοιπον θα βγουν στην αγορα οπου ναναι γιατι κλεινουν 4ετια και πρεπει να γυρισουν,
για περιμενε ολιγον και μπορει να μη καμεις κανενα συμβιβασμο, και το 1.6 ειναι συμβιβασμος και το χι δυο ειναι συμβιβασμος και το τζι ελ πλους ειναι συμβιβασμος.
αν μαλιστα φερει, που θα φερει, το υβριδικο, θα πεσει και αλλο η τιμη των μουτουχου.
θα ελεγα οτι ο αργυρης ειναι ο ανθρωπος μας να μας ενημερωσει - artzi uber alles.
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2744
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό SCOUTER » Σάβ Ιαν 04, 2020 7:41 pm

Καλησπερα κυρ Γατε!

Αυτες ειναι αρκετα χρησιμες πληροφοριες, ετσι αλλαζει αρκετα το τοπιο και φαινεται οτι ισως πρεπει να κανω λιγο υπομονη υπο αυτες τις συνθηκες. Παρεπιμπτοντως, αισθητικα τα μοντελα προ φεισλιφτ εχουν πολυ πιο ωραιες ζαντες και μασκες...για να μην πω για το δικο σου το ΕΣ!! Αυτα τα μοντελα τα μτχ που αναφερεσαι, στο car.gr πιστευεις οτι θα ανεβουν? η θα φυγουν απο πισω πορτα? (λεω εγω)
Οσο για τους συμβιβασμους...το παραδεχομαι, απλα προσπαθω να με πεισω οτι δεν ειναι συμβιβασμοι.
Τελευταία επεξεργασία από mitsosstr636r και Κυρ Ιαν 08, 2023 8:00 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης!
Άβαταρ μέλους
SCOUTER
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2019 12:47 pm
Λάστιχα: Continental
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακη
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Big Papa

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό GiorgosN » Σάβ Ιαν 04, 2020 10:39 pm

Εχοντας περασει απο τα χερια μου ενα GV, ενα NGV 2.0 και τωρα κατοχος NV 1.4-4χ4 θα σου ελεγα οτι καθενα απο αυτα ειναι ενα διαφορετικο αυτοκινητο οποτε μην μπαινεις στην διαδικασια να τα συγκρινεις καθως το καθενα απο αυτα προσφερει αλλα πραγματα.Για την light χρηση που θελεις το NV θα σε καλυψει πληρως...γνωμη μου παντα δεν θα επαιρνα για κανενα λογο πλεον ατμοσφαιρικο αυτοκινητο, οποτε για μενα το 1.4 τουρμπο ειναι μονοδρομος(κανε ενα τεστ ντραιβ και θα καταλαβεις γτ...).Επισης παροτι την τετρακινηση μπορει να μην την χρειαστεις για να οργωσεις σε καποιο δασικο δρομο ωστοσο αυτη θα ειναι παντα εκει κ θα σε "μαζευει" διακριτικα οταν θα κανεις ενα ατσαλο χειρισμο στην ασφαλτο ;-) επισης απλα σκεψου οτι το τετρακινητο λειτουργει ως δικινητο, το δικινητο ομως που να χτυπιεσαι θα ειναι παντα δικινητο...
YOU CAN GO FAST I CAN GO ANYWHERE!!!
Άβαταρ μέλους
GiorgosN
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 506
Εγγραφή: Τετ Δεκ 31, 2008 9:01 pm
Τοποθεσία: ΒΥΡΩΝΑΣ-ΛΙΜΝΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
Λάστιχα: MAMA
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: MAMA
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό gfoyris » Σάβ Ιαν 04, 2020 11:00 pm

+1000
Vitara 1.4 4χ4 all grip facelift gl+ manual
Άβαταρ μέλους
gfoyris
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 02, 2018 8:41 am
Λάστιχα: Toyo open country
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: mad
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Gfoyris
Name: Γιωργος

Re: Αγορα NV και προβληματισμοι

Δημοσίευσηαπό kostasRS » Κυρ Ιαν 05, 2020 12:34 pm

Χιλ πολλα δεν κανεις ,,,το 4χ4 δεν σε πολυ βλεπω να το χρειαζεσαι παρε ενα 2χ2 με τα περισσοτερα εχτα που μπορεις να βρεις και μην καις το κεφαλι σου οπως ειπες :D
Sex Trainer!!!
Άβαταρ μέλους
kostasRS
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11422
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2013 8:27 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/65/17
Suspension: 3,5
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Παντου & πουθενα
Name: kostas

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Τετ Μάιος 15, 2024 10:41 am Καλημέρα σε όλους.
Διοματάρης Τετ Μάιος 15, 2024 9:37 am Very morning
antonis1627 Τετ Μάιος 15, 2024 6:24 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μάιος 14, 2024 10:02 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μάιος 14, 2024 7:07 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Μάιος 13, 2024 10:07 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Μάιος 13, 2024 6:02 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Κυρ Μάιος 12, 2024 7:44 pm Τετάρτη 15-5-2024 το καφεδάκι μας στην
arahova Κυρ Μάιος 12, 2024 9:07 am Χρόνια Πολλά Μάνα Μητέρα Μαμά.
arahova Κυρ Μάιος 12, 2024 9:06 am Καλημέρα σε όλους και καλό ταξίδι στους ταξιδιώτες.
antonis1627 Κυρ Μάιος 12, 2024 8:44 am Χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες του κόσμου.
antonis1627 Κυρ Μάιος 12, 2024 6:36 am Καλημέρα σας.Καλό δρόμο και με το καλό να βρεθούμε για τα 16α γενέθλια του αγαπημένου μας VitaraClub.
Σταύρος 4x4 Σάβ Μάιος 11, 2024 4:38 pm Καλησπέρα ! Έτοιμοι για μια όμορφη συνάντηση με την υπέροχη παρέα μας ! 16 χρόνια Vitara club και το τιμούμε , γιατί έχει πολύ αγάπη και αξία μέσα του, για όλους εμάς που μας φέρνει κοντά και ζούμε την κάθε προσφορά του, όλοι μαζί. Τα λέμε από κοντά .
john maxx Σάβ Μάιος 11, 2024 2:19 pm Καλησπέρα από δυτική Πελοπόννησο
ΤΑΣΟΣ_Μ Σάβ Μάιος 11, 2024 10:02 am Καλημέρα σε όλους
arahova Σάβ Μάιος 11, 2024 9:34 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 11, 2024 6:45 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Μάιος 10, 2024 10:05 pm Καλησπέρα Χρήστο.
higraf Παρ Μάιος 10, 2024 7:02 pm Καλησπέρα παιδιά, εγω είμαι ήδη Ερέτρια καί αναμένω
arahova Παρ Μάιος 10, 2024 10:16 am Καλημέρα σε όλους.
gi@nn@kis Παρ Μάιος 10, 2024 8:43 am καλημερα !!
antonis1627 Παρ Μάιος 10, 2024 6:03 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Μάιος 09, 2024 1:23 pm Τετάρτη 15-5-2024 το καφεδάκι μας στην
arahova Πέμ Μάιος 09, 2024 9:43 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Μάιος 09, 2024 6:13 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες